تسنیم نوشت:

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با شکایاتی که عده‌ای از افراد داشته‌اند کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به موضوع واردات غیرقانونی سیگار مارلبورو ورود پیدا کرده و آن را یکشنبه با حضور وزرای مختلف بررسی می‌کند.

مصطفی افضلی‌فرد گفت‌: موضوع صدور مجوز برای واردات سیگار مارلبورو به کشور در 16 آذرماه در کمیسیون اصل 90 مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

او گفت: باید دلایل و ریشه‌های صدور مجوز برای واردات سیگار مارلبورو با توجه به تائید وزارت اطلاعات مبنی بر وابستگی شرکت تولیدکننده سیگار مارلبورو به رژیم اشغال‌گر قدس مشخص شود تا وزارت‌های اطلاعات و بهداشت، صنعت، معدن و تجارت دلایل و ادله خود را در واردات این سیگار و مجوزهای صادر شده بیان کنند.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه در کمیسیون اصل 90 پرونده‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفته و در حال ارزیابی نهایی است، گفت: پرونده آلایندگی بنزین تولید داخلی که نتایج آن منتشر شده حکایت از آن دارد که به هیچ وجه بنزین تولید داخلی آلوده نیست و شایعات منتشر شده در این زمینه صحت ندارد.

افضلی‌فرد گفت: کمیسیون اصل 90 با بررسی دقیق این موضوع نتایج به دست‌آمده را در اختیار دستگاه‌ها و مراجع قضایی قرار داده تا به شکل دامنه‌دار با افرادی که در پیدایش این‌گونه شایعات و اظهارنظرهای غلط دخالت داشت برخورد شده و تذکرات لازم داده شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    10 0
    جون مردم برای مجلس ارزش نداره. تنها چیزی که مهم هست اینه که اهداف حزبی و جناحی شون خوب پیش بره و با دولت له خوبی تقابل داشته باشن