فروش صراحت نامه از طریق سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی

سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی صراحت نامه را صریح ترین گفتگوی انجام شده با آیت الله پیرامون وقایع سال 1388 دانسته که به مواردی نظیر نامه سرگشاده به رهبری، آزادسازی ماهواره و نظر امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا در آن پرداخته شده است.


سایت رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی صراحت نامه را صریح ترین گفتگوی انجام شده با آیت الله پیرامون وقایع سال 1388 دانسته که به مواردی نظیر نامه سرگشاده به رهبری، آزادسازی ماهواره و نظر امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا در آن پرداخته شده است. این کتاب در 48 صفحه از سوی انتشارات سیمای شرق در زمستان 1391 به بازار نشر عرضه شد. این گفت و گو در دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده و کتاب آن در آخرین نمایشگاه کتاب تهران در دولت گذشته از نمایشگاه جمع آوری شده بود. حالا سایت آیت الله آن را به فروش می رساند. هزینه ارسال کتاب رایگان است.
پدیدآورندگان: امیر عباس تقی پور، امیرلعلی، آرش محبی
ناشر: انتشارات سیمای شرق
قیمت: 42000 ریال
لینک‌های مرتبط:
سایت آیت‌الله: اینجا
گزارش تصویری: اینجا
خبر جمع‌آوری کتاب از نمایشگاه: اینجا
تهیه نسخه پی دی اف گفت و گو: اینجا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    11 1
    ما در تاریخ کشورمان فراوان داریم که کسانیکه خود بنیانگذار یک طرح ویا شعار ویا نظریه بوده اند پس از اثبات نادرستی وخطرناکی ان خود راتبریه کرده اند من بر این باورم اگر رفتارهای مرگ بر این وان وتبلیغ خشونت کلامی در سران کشورمان که افراط امیز بود ورفتار طالبان ها وداعشی ها نبود تا پایان قرن بیست ویکم بیشترین درصد جمعیت دنیا مسلمان می شدند اکنون هم باید کاری کرد وان هر گونه خشونت و خشونت گرای عملی وربانی از چهره اسلام ومسلمانها دور کنیم وما می دانیم شیا یطنی در این جهانوجود دارند اما راه حل مبارزه با انها ترسیم چهره ی درست ومحبت امیز از مسلمانها وکار وتلاش وکوشش وایجاد رفاه واسایش برای مردم مسلمان است اسلام اکنون مظلوم واقع شده است از یک طرف داش ازسوی دیگر ؟
  • کاوه A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    1 1
    سال 88 این مدعیان ازادی انتخابات با اردو کشی خیابانی مملکت چند ماه به آشوب کشاندند وبعضی مسئولین بی بصیرت از آنها حمایت کردند و الان هم می خواهند گناه نا بخشودنی آنها را بشورند که زهی خیال باطل
  • ط کارگر IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    0 0
    این صراحت و شجاعت شما قابل تحسین است به هر حال انجام یک انفجار یا خرابی هواپیما و یا خودرو برای خیلی ها کار سختی نیست شجاعت شما را تحسین میکنم
  • دوست A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    12 6
    آقاي هاشمي حرف خوب مي‌زند اما عمل چي؟ بچه‌هايش كم از رانت استفاده كرده‌اند؟؟؟ مردم را چي فرض كرديد؟ هي جوان، جوان مي‌كنيد كه چي؟ آيت‌الله معمولا خاطرات افرادي را مي‌گويد كه نيستند، تاييد يارد كنند؟؟؟
  • محمد A1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
    0 1
    احمدی نزاد روی همه تودزدی سفیدکرد.ایت الله هاشمی هنوزبرای مردم عزیزه اگه این بارنترسیده بودن وتاییدصلاحیت میشدسی میلیون رای میاورد.
  • پرشین نایس A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 1
    سلام واقعا عالی بود وب سایت خوبی دارید با تشکر از این همه زحماتتون واقعا عالی بود