چهارمین اجلاس جهانی مدیریت با حضور اساتید داخلی و خارجی به مدت یک روز در کرج برگزار خواهد شد.

هادی صالحی خبرآنلاین-البرز: این اجلاس به همت شرکت بازار پژوهان مبتکر تهران و با حضور بیش از 600 نفر از مدیران و علاقه‌مندان علم مدیریت در تالار شهیدان نژاد‌فلاح کرج برگزار می‌شود. ارتقای سطح دانش مدیران کشور، آشنایی با متدهای روز مدیریتی دنیا و آموزش انگیزشی در بخشهای مختلف صنعت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانگر این است که دست‌یابی به راه‌حل عمده‌ترین مشکلات کشور یعنی مشکلات اقتصادی و فرهنگی با مدیریت صحیح امکانپذیر است. بی شک برگزاری چنین اجلاس‌هایی با موضوع مدیریت در سطح جهانی یکی از مهمترین ‌نیازهای روز کشور به شمار ‌می‌رود. نیازی که به طور قطع با رفع آن و در نتیجه با دست‌یابی به مدیریت قدرتمند بسیاری از مشکلات موجود در کشور را رفع خواهد کرد.
در دنیای امروز سازمانی‌هایی می‌توانند قله‌های موفقیت را فتح کند که از مدیریت قوی و توانایی برخوردار باشد. مجموعه‌های فراوانی وجود داشته‌اند که سرشار از سرما‌یه‌های مالی و نیروی انسانی توانمند بوده‌‌اند اما به دلیل نبود مدیریت صحیح در سراشیبی سقوط گرفتار شده‌اند و در مقابل نیز مجموعه‌های وجود دارند که با حداقل امکانات به دلیل حضور مدیری قوی به موفقیت‌های بزرگی دست‌ یافته‌اند. بنابراین توجه به اصل مدیریت صحیح فارغ از بیشبود یا کمبود امکانات می‌تواند پیشرفت و موفقیت را به دنبال داشته باشد.
بر همین اساس برگزاری چهارمین اجلاس جهانی مدیریت در کرج می‌تواند فرصتی مناسب را برای استفاده از اطلاعات و تجربیات موفق‌ترین مدیران جهانی به‌وجود آورد. قرار است 7 تن از موفق‌ترین مدیران شرکت‌های مطرح دنیا از جمله گرام کدرینگتون برترین سخنران سال آکادمی مدیران عامل در سال 2009، مایکل جکسون دارای 25 سال تجربه در عالی‌ترین سطوح تبلیغات و بازاریابی جهان و رضا نیسانی تنها شاگرد ایرانی پرفسور دمینگ و متخصص و مجری استقرار سیستمهای T.Q.M. و استانداردهایISO 9000 و همچنین مدیر پروژه ساخت در شرکت هواپیمایی مک دانالد داگلاس آمریکا رمز موفقیت کمپانی‌های خود را با مدیران ایرانی شرکت کننده در این اجلاس در میان بگذارند.
حضور چهره‌های سیاسی، فرهنگی و هنری در مراسم امسال یکی از نکات قابل توجه این مراسم است. بهرام شفیع، عادل فردوسی‌پور، امیر عابدینی، علی فتح‌الله زاده، محمد رویانیان، حامد کمیلی، پوریا پورسرخ و تینا آخوندتبار از جمله چهره‌های سرشناس حاضر در اجلاس جهانی مدیریت خواهند بود.
گفتنی است که افرادی چون فرانک فرنس سومین سخنران انگیزشی دنیا، جورج تروک نویسنده کتاب سال ملی کانادا در حوزه بازاریابی و تبلیغات، راجر هرپ ریاست انجمن سخنرانان حرفه ای جهان، کیم واکر مدیر عامل بزرگترین آزانس تبلیغاتی در جهان، جف رام مدیر کل بازاریابی و تبلیغات بزرگترین گروه فروش خودرو در کشور انگلستان و بسیاری دیگر از برجسته‌ترین مدیران جهان در سه دوره قبلی این اجلاس حضور داشته‌اند.
این مراسم چهارشنبه 27 آذر ماه به مدت یک روز در کرج برگزار خواهد شد.

 

17601

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    4 4
    من اين آقاي مايكل جكسون رو ميشناسم همون خواننده معروفه ديگه مگه نه :
  • بی نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    2 0
    خدا بیامرزه مایکل جکسون رو