فارس نوشت:

استاندار بوشهر گفت: دستور آموزش نیروی انسانی دو نیروگاه جدید اتمی در بوشهر ‌صادر شد.

مصطفی سالاری ظهر امروز در همایش کارآموزان و کارآفرینان جوان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ بسیار بالایی است و استفاده از این ظرفیت‌ها مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاربردی کردن آموزش‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم اداره کل فنی و حرفه‌ای در این مسیر اهتمام ورزد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان استان است و مدیریت ارشد استان همه توان خود را برای اشتغال جوانان بومی در استان به کار گرفته است.

سالاری با بیان اینکه سهم اشتغال جوانان استان بوشهر در نیروگاه اتمی بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: ‌با مذاکراتی که با مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران شده سهم اشتغال استان بوشهر درحوزه نیروگاه اتمی بوشهر افزایش یافته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر نیز گفت: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در راستای ارائه آموزش‌های کاربردی به منظور فراهم کردن شرایط اشتغال پایدار اهتمام ویژه‌ای دارد.

عبدالرسول کازرونی با بیان اینکه فقدان مهارت جویندگان کار مورد نیاز با بازار کار از عوامل بیکاری در این استان است افزود: برای استفاده از ظرفیت نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پایین دستی در اشتغال استان بوشهر76 کارگاه در 30 حرفه مختص این حوزه‌ها فعال شده است.

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =