فارس نوشت:

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: موضوع هسته‌ای، خاکریز اول کشور در مقابل استکبار است و اگر کسانی از سر ساده‌لوحی فکر می‌کنند که عقب‌نشینی از این خاکریز مشکل را حل می‌کند، خودباختگی آنان را نشان می‌دهد.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو ، با اشاره به صحبت‌های اخیر احمد شیرزاد نماینده مجلس در دوره ششم درباره برخورداری کشورمان از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: اینکه امروز آمریکایی‌ها حساسیت زیادی در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران داشته و بیشترین توان خود را صرف این موضوع می‌کنند، نشان‌دهنده اهمیت فناوری هسته‌ای برای ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی و جهانی دارد.

وی افزود: یکی از عواملی که جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در بین ملت‌های منطقه و در معادلات سیاسی و جهانی ارتقاء داده، مسئله هسته‌ای است و توجه کشورهای منطقه امروز به ایران اسلامی معطوف است که علی‌رغم میل باطنی استکبار جهانی توانسته به عالی‌ترین از سطح انرژی هسته‌ای دسترسی پیدا کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز آمریکا نوک پیکان خود را متوجه برنامه‌های هسته‌ای کرده و امروزه همین موضوع هسته‌ای است که قدرت چانه‌زنی ایران را در معادلات منطقه‌ای و جهانی بالا برده است.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای امروز به خاکریز اول کشورمان در مقابل استکبار تبدیل شده است و اگر از سر ساده‌لوحی فکر می‌کنند که اگر از خاکریز اول عقب‌نشینی کنیم مشکل حل می‌شود، این مسئله نشان‌دهنده خودباختگی آنان است و باید بدانند در صورت عقب‌نشینی از خاکریز اول، عقب‌نشینی از خاکریزهای دیگر نیز صورت خواهد گرفت.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    20 1
    چرا همش باید درگیر سنگر باشیم