ثبت نام و شرکت در پذیرش مقطع کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب وکار (شیوه حین کار-غیر حضوری) دانشگاه جامع علمی کاربردی نوبت بهمن ماه سال 1393 از روز دوشنبه مورخ 1/10/93 آغاز و در روز دوشنبه 8/10/93 پایان می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان؛ ثبت نام پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه مورخ 1/10/93 آغاز و در روز دوشنبه 8/10/93 پايان مي‌پذيرد.

در این راستا موسسه آموزش عالی آزاد ماهان به عنوان مجری برگزار کننده دوره کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار با همکاری 25موسسه آموزش عالی آزاد و مرکز علمی کاربردی معتبر در سراسر کشور که تحت عنوان همکار مجری موسسه ماهان مجوز پذیرش در این دوره را دارند، اقدام به پذیرش در این رشته می نماید.

این رشته به شیوه حین کار و غیر حضوری برگزار می گردد و کلیه شاغلین اصناف و کسب کارهای خصوصی و همچنین سازمانها و نهادهای دولتی که ضمن تمایل به ارتقاء مهارتهای کسب و کار خود علاقمند به اخذ مدرک کاردانی می باشند، می توانند در این رشته ثبت نام نمایند.

كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعهدقيق دفترچه راهنماکه از طريق سايت سازمان سنجش قابل دسترسي است و فراهمنمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام ، به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال مي‌باشد، با مراجعه به سايت سازمان سنجش وپرداخت مبلغ 106.000 (يكصد و شش هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمايند.

شایان ذکر است ،متقاضیان می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات همکاران مجری سراسر کشور به سایت www.mahanbs.com مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 88100113 موسسه آموزش عالی آزاد ماهان تماس حاصل کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =