۰ نفر
۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶

تسنیم نوشت:

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: بر خلاف شایعات منتشر شده که گفته می‌شود روز چهارشنبه و پنجشنبه اصفهان به دلیل آلودگی تعطیل است، این شایعه صحت ندارد.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تعطیلی اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل آلودگی در برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و این شایعات به طور گسترده منتشر شد.

اگرچه در روزهای گذشته آلودگی اصفهان به وضعیت هشدار رسیده بود اما مدیرکل مدیریت بحران اصفهان امروز اعلام کرد که با توجه به وضعیت کیفی هوا این آلودگی کاهش یافته است.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به وضعیت آلودگی هوای اصفهان گفت: با توجه به سالم بودن وضعیت کیفی هوا و پیش‌بینی‌های 2 روز آینده مبنی بر ادامه این شرایط، جلسه مدیریت بحران اصفهان درباره آلودگی هوای این شهر تشکیل نشده است.

او گفت: اخبار منتشر شده در برخی از سایت‌ها مبنی بر تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه اصفهان تکذیب می‌شود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    19 0
    کاش ایشون بجای اینهمه زور زدن برای تکذیب تعطیلی میوند میگفت این مسئولین برای این وضعیت وحشتناک و بحران آلودگی چیکار کردن؟؟ چرا نیروگاههای اصفهان در فصل وارونگی هوا همچنان مازوت می سوزونن ؟ چرا بنزین ها استاندارد نیستن؟
  • خبر چاپ کن لطفا US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    12 0
    "شاخص آلودگی هوای اصفهان" رو در گوگل سرچ کنید و برید صفحه اداره محیط زیست اصفهان. جدول رو نگاه کنید و کمی متوجه عمق فاجعه در اصفهان بشید. شاخص حتی از 200 هم بالاتر رفته و وضعیت قرمز رو رد کرده و به بنفش رسیده. ولی مسئولین هیچ کاری نکردن. حتی نعطیل هم نکردن.
  • مهمان A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    5 0
    عاقا جون ینی چی تو اون یکی پستت زدی تعطیله تو این یکی میگی تعطیل نیس؟ مگه مریضین ؟ مارو چی فرض کردین؟ جم کنید بابا http://khabaronline.ir/detail/190424/society/environment
  • هیچکس A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    2 0
    اول میگی تعطیله توووپ
  • بی نام US ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    8 0
    نیازی نیست تعطیل بشه مگه اصفهان نهرونه اصفهانیا دود خورشون ملسه کلا آدمای ملسی ان ببینین زاینده رود رو بردن یزد هیچی نشد اینجا اصفهان است پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    8 0
    البته الان کمی باد اومد بهتر شد ولی ما تو این یک ماه آذر بیچاره شدیم از آلودگی هوا. مشکل اینجاست که سایت محیط زیست میانگین آلودگی در ساعت 24 را به عنوان شاخص آلوده بودن یا نبودن هوا اعلام می کنه. مثلا" در 15 روز از آذر ماه شاخص آلودگی در صبح به بالای 200 می رسید ولی بعدالظهر یا در یک ساعت پایانی شب یعنی 11 شب کمی باد میومد و آلودگی کم میشد اونوقت محیط زیست میاد میانگین می گیره و میگه شاخص شده 97 پس امروز که تا بعداظهر خیلی ها راهی بیمارستان شده اند روز سالمی بوده است. به هر حال ملاک ساعت 24 شبه حالا اگه تو روز صدها نفر هم خفه بشن مهم نیست. تازه محیط زیست میگه باید میانگین آلودگی بالای 200 به مدت 8 ساعت ادامه پیدا کنه که ما تعطیل کنیم، خوب قربونت برم اینکه دیگه تعطیلی نمی خواد، همه مرده اند