علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می گوید علی کریمی به هیچ وجه به خاطر بسته نشدن قراردادش اردوی تیم ملی را ترک نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس فدراسیون در این باره می گوید: «کی گفته کریمی به خاطر قراردادش رفت؟ من این خبر را کامل رد می کنم.» او در پاسخ به این سوال که پس چرا کریمی اردوی ایران را ترک کرد، می گوید: «والا من هم خبر ندارم. اگر شما با او در ارتباط هستید این سوال را بپرسید. فکر کنم خودش بداند و خدایش. من که بی خبرم.»
شایعاتی وجود دارد که دعوای اصلی بر سر پولی بوده که هدایتی داده است. گویا کریمی توقع داشته چکی را که خودش گرفته بود، همراه با کروش بین بازیکنان تقسیم کند اما فدراسیون پول را گرفت و دقیقا حساب و کتاب ها معلوم نشد. کفاشیان این شایعه را هم رد می کند: «کریمی به خاطر پول رفته باشد؟ اصلا. بنده خدا شب قبل از رفتنش با من حرف زد. گفت هر چقدر که در قرارداد بنویسید، امضا می کنم. یعنی کریمی هیچ خواسته ای نداشت.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    12 19
    داش علی منتظر جوابت هستیم
  • سیستم مدیریت آموزش الکترونیک IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    8 10
    سیستم مدیریت آموزش الکترونیک
  • عرفان IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    18 7
    فقط نبستن قرارداد نبود، پولی که هدایتی به واسطه درخواست کریمی به تیم ملی داد، از کانال کفاشیان و نکونام قرار شد بین اعضای تیم ملی پخش بشه که کریمی میخواست سهم تمامی افراد برابر باشه و اینطور نشد اینکه چند بازیکن خاص بیشتر سهم بردند به کنار،نقش بزرگتری و کسوت هم بین کریمی و نکونام مساله ایجاد کرد و صداش هیچ جایی در نیومد تا حاشیه ایجاد نشه.برای پرواز به استرالیا هم فدراسیون برای کریمی بلیط اکونومی رزرو کرد در حالی که برای تمامی کادر فنی فرست کلاس رزرو کرده بودند.