میلاد عبادی پور می گوید سطح کیفی رقابت های لیگ والیبال،امسال بالا است و برنامه ریزی های فدراسیون حرفه ای است.

انسیه ورزنده:دریافت کننده قدرتی تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار مقابل نوین کشاورز دچار مصدومیت شد و طبق نظر پزشك متخصصش بايد حداقل 3 هفته اي را از تمرينات و مسابقات دور باشد.

میلاد عبادی‌پور درباره این مصدومیت می گوید:«در بازی با نوین کشاورز در تهران دچار پيچيدگي مچ پا شدم به همين دلیل مجبور شدم در  تهران بمانم و زیر نظر دکتر فرهادی کارهای فیزیوتراپی ام را دنبال كنم.»

او ادامه داد:« طبق تشخیص پزشک مچ پایم دچار پارگی خارجی شده و باید چند روز دیگر فیزیوتراپی داشته باشم تا مشخص شود که پارگی داخلی هم دارم یا نه؟ هنوز در این مورد هیچ چیز مشخص نیست.دوست دارم هرچه زودتر به بازی‌ها برسم، نام این مصدومیت را بدشانسی نمی‌گذارم چون در ورزش حرفه‌ای چنین اتفاقاتی طبیعی است.سالهای قبل هم بازیکنانی مثل حمزه زرینی ، آرش کمالوند و... در بازی های لیگ مصدوم شدند و به خاطر رهايي از آن مجبور به دور شدن از مسابقات بودند، این دفعه این مساله قسمت من شد. اگر پزشک تیم تشخیص بدهد دچار پارگی داخلی هم شده‌ام باید چهار هفته استراحت داشته باشم.»

از او درباره سطح کیفی لیگ امسال سوال کردیم که عبادی پور گفت:«سطح کیفی لیگ خیلی بالاست و برنامه‌ریزی هم حرفه ای است. فصل قبل برنامه مسابقات بسیار فشرده بود و این مسئله کار را برایمان سخت می‌کرد ولی امسال اکثر تیم‌های حاضر قدرتمند و مدعی هستند و نتیجه هیچ یک از مسابقات قابل پیش‌بینی نیست. به طوری که ما توانستیم تیم نوین کشاورز را در ارومیه سه بر صفر ببریم.هیچ کس انتظارش را نداشت که آن‌ها در تهران ما را شکست دهند برای همه باخت ارومیه در تهران غیر قابل پیش‌بینی بود ولی این اتفاق افتاد.پس نباید نتایج نیم فصل دوم را براساس نيم فصل نخست پيش بيني كرد.»

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه گفت:« الان از هرکسی که می‌پرسم نام چهار یا پنج تیم را برای راهیابی به پلی اف اعلام می‌کند ولی مطمئن هستم در جمع چهار تیم برتر تیمی هم وجود خواهد داشت که هیچ کسی پیش‌بینی‌اش را نمی‌ کند.»

اما حرف های پایانی عبادی‌پور.آنجا که او در خصوص رفتن" سعید معروف" به تیم زنیت کازان روسیه حرف زد و گفت:«در شرایط حرفه‌ای همه می‌دانند یک والیبالیست باید حرفه‌ای  رفتار کند. معروف تصمیمی گرفت که هم برای خودش و هم روی والیبال کشورش تاثیر مثبت می‌گذارد.اگر این شرایط برای من هم پیش می‌آمد بهترین گزینه را انتخاب می‌کردم و می‌رفتم! لیگ روسیه جزو بهترین لیگ‌های دنیاست و می‌تواند در رشد والیبال سعید هم تاثیر مثبتی داشته باشد.ورمیلیو پاسور ایتالیایی هم که به جای " سعید " در ترکیب قرار گرفته کارش بسیار حرفه‌ای و سطح بالاست ولی برای شناسایی کامل تمام بازیکنان تیم نیاز به زمان دارد.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =