ملی پوشان ایران موفق شدند با نتیجه یک بر صفر امارات را شکست دهند تا با 9 امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ایران مقابل امارات با ترکیبی متفاوت.کارلوس کروش کاملا غیر قابل پیش بینی است و باید گفت که خیلی سخت است مربی ای بتواند دستش را بخواند.او ترکیبی کاملا جوان را راهی میدان کرده بود تا بتواند با انگیزه و نیروی جوانی امارات را شکست دهد و ایران را به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد کند.
صدرنشینی از آن جهت برای دو تیم اهمیت دارد که تیم صدرنشین گروه به مصاف تیم قدرتمند ژاپن نمی رود.بازی را بازیکنان ایران شروع کردند.اماراتی ها که تا به حال در تورنمنت رسمی موفق به شکست دادن ایران نشده اند با آرامش بیشتری بازی می کردند.اماراتی ها برای صدرنشینی نیاز به گل نداشتند و تساوی با هر نتیجه ای می توانست آنها را به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد کند.

نکته ای که درباره تیم امارات وجود دارد این است که بسیاری از کارشناسان عبدالرحمان،بازیکن این تیم را بهترین بازیکن جام تا این مرحله می دانند.این بازیکن آنقدر عملکرد خوبی داشته که عادل فردوسی پور هم از او به عنوان بهترین بازیکن جام یاد کرده است.حتی پیمان یوسفی هم در خلال گزارشش به این نکته اشاره کرد و گفت که بچه های تیم ملی و به خصوص سروش رفیعی باید حواسشان به این بازیکن باشد.

یک بازی کاملا متعادل.البته شاگردان کروش با انگیزه تر بودند و تمام تلاششان این بود تا در کنار گل نخوردن بتوانند دروازه شاگردان مهدی علی را باز کنند.مربی ای که اصالتا ایرانی است و اهل شهرستان لار.اما حالا عنوان چهارمین مربی بومی تاریخ فوتبال امارات را با خودش یدک می کشد!

بچه های ایران نیاز به گل داشتند.هر چه از دقایق بازی می گذشت حلقه محاصره تنگ تر و تنگ تر می شد اما شاگردان کروش بی گدار به آب نمی زدند.

در دقیقه 14 سردار آزمون که مهاجم نوک ایران است یک گام کم آورد و پس از برخورد با دروازه بان امارات در محوطه 18 قدم نقش بر زمین شد.اما حرکت او خطایی نبود که داور به خاطر آن اعلام ضربه پنالتی کند.یک دقیقه بعد حرکت زیبای پولادی و امیری از سمت چپ زمین ایران را در موقعیت خوبی قرار دارد که این ضربه را هم سردار آزمون از دست داد.

اماراتی ها عصبی شده بودند.این همان برنامه ای بود که کروش در کنفرانس خبری اش به آن اشاره کرده بود.پرسینگ فوق العاده بازیکنان ایران باعث شده بود تا مدافعان امارات بارها و بارها توپ را از دست بدهند و موقعیت های مناسبی را نصیب شاگردان کروش کنند.تلاش آنها حفظ توپ و به جریان انداختن بازی در کناره های زمین بود اما ... 

هر چند که شاگردان کروش دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع نکردند اما هر چه از دقایق بازی می گذشت آنها بر توپ و میدان مسلط شدند.دوندگی جوان های تیم ملی آنقدر خوب بود که به اماراتی ها اجازه نمی دادند در زمان مالکیت توپ تصمیم فوق العاده ای بگیرند.

در دقیقه 28 اماراتی ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند تا شاید بتوانند از طریق ضربات آزاد برای دروازه علیرضا حقیقی خطرساز شوند.این ضربه با سری که پولادی به توپ زد راهی کرنر شد.مدافعان تیم ملی این ضربه کرنر را با دفعی ناقص دوباره راهی کرنر کردند.روی همین ضربه بود که عمر بازیکن تیم ملی امارات موقعیتی خطرناک را به دست آورد.او با دریبل چند بازیکن در پشت محوطه 18 قدم نزدیک بود خطرساز شود که هوشیاری مدافعان باعث دفع توپ شد.

در این دقایق اماراتی ها بهتر کار می کردند و با ارسال توپ به کناره ها سعی داشتند تا از این مناطق به دروازه ایران نزدیک شوند.

حمله های شاگردان کروش فروکش کرده بود و توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان امارات بود.آنها با دادن پاس های کوتاه به هم(آن هم در زمین خودی)تمام تلاششان این بود که نتیجه را در نیمه نخست کنترل کنند.

در دقیقه 35 آنها در پشت محوطه 18 قدم و روی حمله ای که از کناره ها انجام دادند صاحب ضربه آزادی دیگری شدند که این ضربه پس از برخورد با مدافعان تیم ملی موقعیتی دیگر را نصیب اماراتی ها کرد.موقعیتی که باعث شد تا کاپیتان ایران مجبور شود بازیکن آنها را با خطا سرنگون کند و این بار در موقعیت بهتری،ضربه آزاد را نصیب شاگردان مهدی علی کند.

احمد خلیل پشت این ضربه ایستاد و توپ را به پای مدافعان ایران کوبید تا این موقعیت هم برای آنها از دست برود.باید گفت که قرمز پوش امارات در دقایق پایانی نیمه نخست بهتر از شاگردان کروش بازی کردند،آنها شرایط را طوری رقم زده بودند که مدافعان تیم ملی برای تصاحب توپ مجبور می شدند روی اماراتی ها خطا کنند.

در دقیقه 42 خسرو حیدری موفق شد یک ضربه کرنر را برای ایران به دست بیاورد.ضربه ای که هم فشار را از روی تیم برداشت  هم باعث شد تا بچه ها یکی دو موقعیت مناسب را به دست بیاورند.این کرنر با دفع ناقص اماراتی ها کرنر دیگری را نصیب ایران کرد که ضربه سر جهانبحش پس از برخورد به مدافعان حریف به سردار آزمون رسید که او هم نتوانست در ریباند توپ را وارد دروازه امارات کند.

با شروع نیمه دوم ایران بازی را بهتر شروع کرد.شاگردان کروش نیاز به گل داشتند و باید حمله می کردند.آنها در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم صاحب چند موقعیت و کرنر شدند که متاسفانه نتوانستند از آنها استفاده کنند.

با این حال و پس از شروع طوفانی ایران در نیمه دوم این اماراتی ها بودند که با تکیه بر آرامشی که داشتند کمی مسلط تر بازی می کردند.در دقیقه 57 کارلوس کروش دست به یک تغییر زد.او علیرضا جهانبخش را از بازی بیرون کشید و وریا غفوری را جانشینش کرد.

اماراتی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و این اتفاق برای ایران خوشایند نبود.کروش تصمیم گرفت تا یک تعویض دیگر هم انجام بدهد.او اشکان دژاگه را جانشین خسرو حیدری کرد تا قدرت تهاجمی تیم ایران را بالا ببرد.

با این حال این تیم تفاوت زیادی با نیمه نخست داشت.به نظر خود کروش هم به این نتیجه رسیده بود که تیمش در خط حمله قدرت لازم را ندارد.او به همین دلیل تصمیم گرفت تا رضا قوچان نژاد را هم به زمین بیاورد تا با تمام قوا به دروازه امارات حمله کنند.او جانشین سردار آزمون شد تا شاید بتواند گره گشای تیم ملی باشد.

بازی به دقیقه 75 رسیده بود و این اماراتی ها بودند که بیشتر صاحب توپ و میدان بودند.

سه دقیقه بعد،علی مبخوت نفس ایرانی ها را در سینه حبس کرد.ضربه شوت او با اختلاف کمی راهی اوت شده تا خیال میلیون ها ایرانی راحت شود.بازی توازن خاصی نداشت اما از دقیقه 79 تا 81 شاگردان کروش دوباره فشار روی دروازه امارات را آغاز کردند.آنها یکی دو موقعیت ایده آل را از دست دادند و حتی یک بار هم اگر درخشش دروازه بان اماراتی نبود شاید الان دروازه آنها باز شده بود.

شاگردان کروش در نیمه دوم خیلی دیر به فکر حمله کردن افتادند.پاس های از کنار امیری و غفوری و حرکات انفرادی دژاگه موقعیت های خوبی را نصیب ایرانی ها کرد اما هیچ کدام از این موقعیت ها تیم ملی را به گل نرساند.

در دقیقه 86 پرتاب بلند آندرانیک تیموریان نزدیک بود با موقعیت ایده آلی که نکونام فراهم کرد به گل تبدیل شود که این موقعیت با دفع مدافعان امارات از دست رفت.

دقایق و ثانیه ها به تندی می گذشت.ایران برای صدرشنینی نیاز به گل داشت.همه منتظر بودند تا اینکه در دقیقه 91 باز هم رضا قوچان نژاد در نقش ستاره نجات ظاهر شود.ارسال کوتاه تیموریان از توپ برگشتی یک کرنر که به سود ایران اعلام شده بود باعث شد تا گوچی با یک ضربه سر فنی و دقیق دروازه امارات را باز کند.

ایران با سه امتیازی که از این بازی گرفت صدرنشین گروه خودش شد و به احتمال فراوان در مرحله بعدی جام ملت های آسیا به مصاف عراق یا اردن می رود.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 302
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    جلو امارات نرفته بودیم تو قوطی که رفتیم الان.
    • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      بردن سه کشور عربی چنان حالی به آدم میگه که نگو.
    • آریو IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      داداش گلم ، اگه منتظری سیستم دیگه ای از ایران ببینی پس بهتره بری و وقتتو تلف نکنی ، اینو درک کن ایران با کی روش توپ رو میده فضارو میگیره، همینطوری هم تا الان موفق بوده. فقط تورو خدا شماها یه حرف ثابت بزنین تا دیروز که میگفتین ایران سه بازی میکنه حذف میشه یا میگفتین قطر شکستمون میده یا میگفتین بازی با امارات مشخص میشه چتونه شماها؟؟؟ آقا ایران بباز نیست، برین هر وقت ایران باخت بیاین ، خستمون کردین بخدا ، خیلی جابه ها امارات یه شوت حتی یه شوت هم داخل چهارچوب نداشت بعد شماها میگین دفاع کردیم؟؟
    • یزدان A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      ایران در بازیهای قبلی هم دفاعی بازی میکرد ولی در ضده حمله با برنامه تر بود....تو این بازی اصلا در حمله و ضده حمله با برنامه و هماهنگ نبودیم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      متاسفانه این برد ها با این سیستم دفاع اتوبوسی اصلا لذت بخش نیست . اقای کیروش فوتبال ما رو با این سیستم دفاعی مقابل امارت تحقیر کرد
    • بی نام EU ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      کدوم قوطی؟؟ منظورت همون 2000 تا پاسی که اماراتی ها به هم دیگه دادن عایا؟؟ نه عزیز جان مهم اینه که همین اماراتی که به قطر 4 تا زد جلوی تیم دوم ما هم حرفی برای گفتن نداشت نهایتش این بود که یه مساوی بگیره که اونم نتونست.. خخخ
    • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      دوستانی که شبا خوابشون نمیبره پیشنهاد میکنم قبل از خواب این بازی رو ببینند در کمتر از ۱۵ دقیقه به خواب عمیقی فرو خواهید رفت.
    • سینا A1 ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      امارات تیم کمی نیست مطمنا اگه با ترکیب اصلی به میدون میرفتیم شاید بیشتر میتونستیم گل بزنیم ولی این شهامت کی روش رو نشون میده که میخواد بازی کنای جوانی مثه وحید امیری و جهانبخش هم تجربه ی همچین مسابقاتی رو داشته باشن کار کی روش در میدان فرستادن آنها قابل تقدیر است و از طرفی 4 بازی کن اصلی ایران استراحت کردند تا آماده تر شن برای 1/4
    • بی نام EU ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      باز سر و کله این موتورگازی پیدا شد.. ما چکار کنیم شما کل یووووووووووووم دست از سر تیم ملی ما برداری بزرگوار؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      127 8
      ما که قوطی ندیدیم آقای بد بین ، حتی اگر هم باشه برد با ارزش تر از چیزای دیگه است ، الان اگه ما امارات رو میکردیم تو قوطی ولی نتیجه نمیگرفتیم شما باز اولین نظر منفی رو میدادی.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      95 4
      فوتبال همینه دیگه نتیجه مهمه ، امارات این سری خیلی قوی بود اما ما بازم با کیروش نتیجه گرفتیم،حتما به نظر شما این برد کیروش هم شانسی بوده بازم، چند ساله با کیروش داریم به صورت شانسی تیم های آسیایی رو می بریم؟؟؟ الان اگر مربی ایرانی بود همه رو له کرده بودیم؟؟؟؟
    • سعید صالحی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      79 4
      ما بد نبودیم امارات تیم خوبی داشت برین ببینید چند تا بازی دوستانه داشته اگه ما نصف تیم امارت بازی تدارکاتی داشتیم راحت تر و بهتر بازی رو می بردیم همین امارات ژاپن رو به دردسر مینذاره خوب شد دقیقه نود گل زدیم اینطوری بچه ها دقایق اخر رو تو بازی بعدی وا نمیدن
    • بی نام EU ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      92 4
      ممد آقا شمایی؟؟؟ بابا فوتبال پیشرفت کرده مثه زمان شما نیست که از وسط زمین شوت میزدین گلر با توپ میرفت تو گل.. الان یه مقدار سواد هم لازمه
    • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      122 8
      از ایرانی های اونجا خجالت بکشید که تا لحظه آخر پشت سر تیم بودن. اگه این بازی تو ایران بود امثال شما از دقیقه 60 شروع میکردین به فحش دادن ...
    • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      96 4
      یعنی الحق که نمک نشناسیدحقا که نوچه های خلف همون موتورگازیهای داخلی هستیدتیم بدون کمترین تدارکات و پشتیبانی رفته تو این مسابقات،تو گرمای 41 درجه سانتیگرادیعنی دقیقا همون دمایی که عربها عادت به بازی توش دارندو رطوبت بالای 80 درصد تیم امارات رو زده اما شما نمک نشناسها با غر زدن میخواید این برد رو لوث کنیدکاش اربابانتون یا همون موتورگازیهای وطنی فقط و فقط عرضه داشتند تو همچین شرایط اب و هوایی تیم رو 90 دقیقه سرپا نگه دارند،برد پیشکششونیادتون رفته قبل از اعزام تیم چطور خواهش و التماس میکردید که فقط روی عربها رو کم کنیم کاپ و جام پیشکش؟حالا که هر 3 تا بازی رو بردیم نطقتون باز شده که"جلو امارات نرفته بودیم تو قوطی که رفتیم"؟
    • بی نام RO ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      همه از با برنامه بودن تیم حرف میزنند. بله برنامه علی اصغری. بزن زیرش بالاخره میره یه جایی توی گل. نگید برنامه داشتیم و بردیم. بگید خدا کمکمون کرد والسلام
    • سمک IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      7 48
      به خاطر تاکتیک های بزرگوار بوده. حتی اگه فقط یه بازیکن استقلالی تو ترکیب باشه
    • فرهاد A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      70 11
      شما و اونا که بت مثبت دادن چی میزنید واقعا؟؟ ساقی تون رو معرفی کنید لطفا. یا اگه توهم نزدید پس این نظرات و جوسازی ها برنامه ریزی شده ست. مگه ما رئال مادریدیم و بقیه مالدیو که فرت و فرت گل بزنیم و بریم؟؟ چه انتظاری دارید واقعا؟؟ جلوی آرژانتین هم همین جو رو ایجاد کردید. مگه نبردیم 3 تا بازی پشت هم؟ اصلا هدفتون چیه ؟؟
    • احمد اشرفي نوشنق اردبيلي A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      13 69
      باهات موافقم من خيلي فكر كردم احتمال زياد مرحله بعد حذف بشيم من خيلي ناراحتم
    • پاسخ به آریو: RO ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      26 44
      اگه یادت باشه یونان هم با همین سیستم بازی قهرمان جام ملت های اروپا 2004 شد ولی الان چی؟حتی از گروه خودش هم به سختی شاید بالا بیاد
    • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      66 6
      شما توقع چی دارین؟؟ نه تیم پایه داریم ، نه باشگاه داریم نه برنامه مدون فوتبال داریم نه بازی تدارکاتی داریم نه بازیکنای طراز اول تربیت کردیم الان یه مربی داخلی مثل مایلی کهن داشتیم نور علی نور بود بذارین همین تیم ملی با تمام مشکلات کارش رو بکنه چقدر تنگ نظرین بابا دم غیرت اون افغان ها که تو استرالیا ما رو تشویق کردن گرم از شما با معرفت تر بودن الان وقت حمایته نه انتقاد صد من یه غاز
    • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      29 4
      شما از فوتبال سر در نمی آوری و فقط به اعداد و ارقام نگاه می کنی. با برنامه بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
      0 24
      گل گوچی 100 در 100 آفساید بود .بخاطر حرکت نکونام .
  • بی نام EU ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    نیمه اول آبروریزی بود. متاسفم، بیشتر هم برای پیمان یوسفی با این گزارش
    • محمد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      بهترین بازیکن ایران وحید امیری بود
    • پيام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      تبريك ويژه به اميرخان قلعه نويي. بچه ها نتشكريم
    • بی نام GB ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      هم بازیکنهای اصلی استراحت کردند و هم بازی را بردیم و بدون به اب و اتیش زدن
    • بوك A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      ضمن تبريك، اميدوارم ملي پوشهاي ما استقلالي ها بدون مصدوميت و با روحيه بالا برگردن و تيم رو هم قهرمان ليگ و حذفي كنن.
    • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      تبریک ویژه به علی کریمی خخخخخخخخخخ
    • بی نام GB ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      الن یه عده می گن شانسی بود البته نوزده ماه می گن شانسی تیمهای اسیایی را می بریم اخه مگه می شه این همه شانس و این دفاع خوب و خط حمله فرصت طلبه نه شانس
    • بی نام EU ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      دوست عزیز این نگاه آماتور من و شما به بازی هست که فکر میکنیم اون دقایقی که تیم عقب میشینه یا حمله نمیکنه ناشی از توان پایین مربی یا یازیکنان هست در حالیکه در طی هر 3 بازی مرحله گروهی کاملا مشخص بود که تیم ملی برخلاف ادوار گذشته با برنامه بازی میکنه و سرمربی تیم برای دقیقه به دقیقه هر مسابقه برنامه ریزی مشخصی داره.. واقعا باید به ذکاوت کارلوس کیروش دست مریزاد
    • بی نام GB ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      فکر کنم اماراتی ها هزار تا پاس رو به عقب دادند که وقت تلف کنند
    • بی نام EU ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      من این کیسه کشا رو درک نمیکنم اصن ... یعنی چی آقا کاظم؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام GB ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      اگه این بردها همه شانسی پس خدا کیروش را برای ما حفظ کنه که این همه به ما شانس داده
    • بی نام EU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      چقدر آماتور به بازی نگاه میکنین؟ چه آبروریزی؟؟ اتفاقا باید کیروش تبریک گفت که توی این بازی با یه تیر دو نشون زد و مثل بازی تدارکاتیمون مقابل عراق هم به جوونترها فرصت کسب تجربه رو داد هم در نیمه دوم با تعویضهای به موقع نتیجه رو به سود ایران تموم کرد.. اساسا تفاوت یه مربی با کلاس جهانی و یه موتور گازی داخلی در همین هست.. اگه مربی داخلی بود مطمئنا از همون دقیقه اول با ترکیب اصلیش میومد تو زمین و آخرشم هیچی
    • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      نگران نباشید شانسی شانسی قهرمانیم
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      20 23
      لنگی جان با اسم و هویت خودت نظر بده و خودت رو جای استقلالی ها جا نزن
    • ک A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      19 31
      بوک ضد تراکتور عزیزم جام حذفی کجا رو میخواهید فتح کنید؟ از خواب بلند شو عزیزم ذوب و نفت رفتن فینال شما هم تو لیگ هیچی نمیشید مطمن باش بازم ما باعث میشیم بین چهار تیم پنجم بشید
    • بی نام EU ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      50 4
      نحوه پخش بازی واقعااااااااااااااااااااااا افتضاح بود.. نزدیک به 15 دقیقه از نیم دوم رو کلا بصورت اسلو موشن دیدیم.. گزارش داغووون آقای یوسفی و عدم تطبیق صدا و تصویر و سانسور تماشاگرها طبق روال بازیهای گذشته هم مزید بر علت شد که یه بار دیگه لذت تماشای یه مسابقه حساس فوتبال در سطح ملی رو از دست بدیم.. حقیقتا عملکرد صدا و سیما در این دوره بسیااااااااااااااار ضعیف و در عین حال سئوال برانگیزه
  • کاظم A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    با این بازی همون بهتر به ژاپن بخوریم و حذف بشیم...
    • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      الان فرقش اینه که عراق حذفمون میکنه.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      دقیقا یادمه دوره قبل همین امارات را با تیم دوممون 30 بردیم اما اون زمان چون قطبی بود و ایرانی بود همه فحشش دادن اما الان چون کروش خارجیه همه برد زورکی در حالی که نود دقیقه دفاع کردیم را بزرگ می کنند یه همچین مردمی هستیم ما
    • بهمن RO ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      موافقم با بی نام دومی...
    • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      همواره یک عده از ما باید غر بزنن و شکایت کنند و از عالم و آدم ناراضی باشند
    • بی نام EU ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      93 14
      شنیدی میگن جوجه رو آخر پاییز میشمارن؟؟؟ یاد بگیر زود قضاوت نکنی دوست عزیز.. کلا خیلی از ما ایرانیها مثل اون شخصیت کارتون گالیور که اکه اشتباه نکنم اسمش گلام بود عادت داریم آیه یاس بخونیم.. من میددددددددددددونم ما موفق نمیشییییییییییییم
    • بی نام A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      55 5
      آقای بی نام که می گی 4 سال قبل امارات رو با تیم دوم بردیم الان همین امارات امروز با امارات 4 سال پیش بازی کنه 4 هیچ می بره . فکر کردی تو این 4 سال چی کار کردن
    • بی نام EU ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      61 6
      حالا تیم قهرمان یشه همین آقایونی که تبلیغات منفی میکنن جز اولین نفراتی هستن که میان تو خیابون.. کلا بعضی از ماها دوست داریم همیشه ساز مخالف بزنیم خیلی هم برامون مهم نیست که مسابقه فوتبال باشه یا بحث انرژی هسته ای.. مهم اون لجبازیه هست
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    انشائالله با باخت ایران فلسفه هدف وسیله را توجیه می کند در ساختار ناسالم ورزش ایران کمرنگ شود.
    • بی نام EU ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      ضایع شدیاااااااااااااااا
    • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      چی میگی تو؟
    • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      93 7
      حالم از آدمایی مث تو بهم میخوره ..
    • بدون نام ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      65 3
      برو بابا جمع كن فلسفه ات رو برو درِ خونه خودتون بازي كن.
    • احسان A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      28 3
      چي شده؟؟
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    انشااله با این کیفیت بازی فرازمینی قهرمانی قطعی میباشد تفکر دفاعی اخه برابر امارتم کی روش خجالت بکش ما ایرانیم البته شما که ایرانی نیستی
    • بی نام EU ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      70 14
      ما رو با خودت جمع نبند.. بگو من.. چون برخلاف گفته شما من و خیلیهای دیگه مثل من ترجیح میدیم به جای یه مربی بی سواد و نون به نرخ روز خور داخلی که هنوز توی حرف زدن معمولیش مونده یه مربی توانمند و باشرف خارجی مثل کارلوس کیروش بالای سر تیم ملی مملکتمون باشه
    • سعید ES ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      102 7
      اگه میدونستی بازیکنای این تیم ۱۰ ساله دارن کنارهم بازی میکنن حتی مربیشون هم عوض نشده و تجربه المپیک و قهرمانی آسیا رو داره و نزدیک به ۱۰ بازی دوستانه داشته قبل از مسابقات متوجه میشدی چرا ایران که کلا ۲ تا بازی دوستانه داشته اونم زورکی و این که باشگاهها همش جلوش سنگ انداختن و بی پولی و لباس نامناسب و....دفاع میکرد.حالا هی بگو ما ایرانیم.یه کم منطقی فکر کن
    • cadasil A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      48 8
      چرا بیخودی حرف میزنی.. ما چرا از امارات بهتریم؟.. مثلا اون بازیکن مو بلنده خدایی از تمام بازیکنای ما سرتر بود.. آخه لیگمون بهتر از اماراته یا سرمایه گذاریمون بهتره که حرف میزنی.. این بزرگترین مشکل ما ایرانیهاست که یه سریمون از مغز تا آخر عمر نمیخوایم استفاده کنیم.. ببین هرچی یه سری مربی فسیل که خودشونو فوتبالی میدونن ولی قطعا ابتدایی ترین اصول مربی گری رو بلد نیستن گفتن اول یکم فکر کن روش بعد تکرار کن..
    • میلاد A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      47 4
      میشه از خصوصیات برجسته ایرانی بودن که باعث برتری میشه مواردی رو ذکر بکنید؟ چیه این بساط ایرانی ایرانی که راه افتاده معلومه وقتی چیز قابل ارائه ای در سطح جهان نداریم باید هم با این توهمات خودمون رو گول بزنیم. فعلا که کی روش غیرایرانی بیشتر برای ایران زحمت می کشه تا جنابعالی
    • بی نام EU ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      62 6
      بابا چقدر شماها توقعتون زیاده.. به خدا بارسلونا نیست.. تیم ملی ایرانه.. بدون تدارکات.. بدون پول.. بدون فوق ستاره.. اونم با ریاست آقای شادابیان.. آخه یه ذره انصاف داشته باشید.. نکنه با این بضاعت توقع معجزه دارین از سرمربی و بازیکنای تیم؟؟؟ بازم دمشون گرم که تا اینجا همینقدر همت کردن و به عنوان سرگروه اومدن بالا
    • علی A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      36 4
      علی آقای هم نام. شما که ایرانی هستی بفرمایید با مربیان ایرانی کی سه تا تیمو بردیم و با نه امتیاز صعود کردیم ؟ اینو بهمون بگو. آخرین باری که ایران، در تورنمنت های مختلف بدون حتی یک گل خورده صعود کرد کی بوده ؟ این اماراتی که میگی 4 تا به قطر زد فقط. انقدر فوتبال علی اصغری دیدیم که تشخیص بازی با تاکتیک و با تاکتیک بکش زیرش سخته برامون. جام ملت ها داره تموم میشه ملت هنوز دارن در مورد اینکه فلانی دعوت شد و فلانی دعوت نشد حرف میزنن. الان من مطعنم تیم ملی بعد یه عمر قهرمان بشه هم باز یه عده هستن که میگن با این بازی قهرمان شدن هیچ ارزشی نداره و آّبروی ایران رفت.
    • توحید IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      29 2
      راست میگه الان چندین دوره پشت سر هم هست که داریم قهرمان آسیا میشیم
    • بی نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      4 14
      حالا اگه ایران نبرده بو همه اینا داشتند اعتراض میکردند در ضمن فوتبال ایرانی یعنی حمله برابر تیمهایی که در رده خودش یا پایین تر از خدشند نا تفکر دفاعی در برابر اینا شمایی که این جوابا رو دادین همونایی هستین که اگه بهتون زور بگن میگین خوب همینه دیگه شتوانه که نداریم شما همونایی هستین که از مغزتون استفاده نمیکنید و فقط حرف میزنید و عملی در کار نیست ایرانی یعنی غیرت نه ترس
    • بی نام EU ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      11 4
      آقایی که نوشتی از مغزتون استفاده نمیکنید.. شما خودت شعار زدگی از کامنتت میباره بعد به دیگران انگ میزنی؟؟؟ کامنتتو که خوندم یاد طرز فکر احمدی نژاد در مورد بحث انرژی هسته ای افتادم.. اونم یه روش برای دفاع از حقوق مملکت بود که از دید افرادی مثل شما لابد مصداق شجاعت بود و نتیجش رو در کوتاه مدت دیدیم.. عملکرد امروز دکتر ظریف هم که به قول معروف با پنبه سر میبره یه روش.. دوره این صحبتا گذشته برادر.. فوتبال حرفه ای امروز با دهه 60 و 70 فرق داره که با جوگیر شدن یعنی همون چیزی که شما اسمشو گذاشتی غیرت بشه به موفقیت رسید.. مشکل شماها اینه که کلا عادت به تندروی کردین
    • cadasil A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      2 7
      آقایا خانم محترمی که اسم نداری.. اتفاقا دقیقا نظرم آدمایی مثل تو بود که جدیدا میخوان بگن ما حالیمونه میگن فلان حرف احمدی نژادی بود.. تو از قول خودت حرف بزن احمدی نژاد رو همه میدونن کاراش پر از اشتباه بوده و من هیچوقت ازش خوشم نیومده و به خودم میبالم که تا حالا در هیچ انتخاباتی رای ندادم چون به اعتقادم پایبندم ولی حاضرم قسم بخورم تو از اونایی هستی که به احمدی نژاد رای دادن و بعد که گندش درومد 180 درجه نظرشون عوض شد و بدترین آدم دنیا شد مثه همون کسانی که میشناسیم و اگه بنویسم چاپ نمیشه.. آقا یا خانم محترم به خاطر این میگم از مغزت استفاده نمیکنی که حرفات تکرار حرفای همون آدماست.. یکم فکر کن از مغز خودت استفاده کن و به نظر خودت حداقل احترام بذار..
  • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    بابا این آرژانتین نیستا اسمش امارات هست یکمی به غیرتتون بربخوره.. کلا توپ و زمین را دادن دست امارات هر کاری میخان میکنن
    • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      39 11
      جی میگی تو /پس باید ارژانتینم به ما ده تا گل میزد میگفت ایران هستا/بازی خوبی بود ما هم بردیم
    • بی نام GB ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      43 49
      حالا مگه ما کی هستیم ک اینقدر ادعا دارید
    • بی نام EU ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      17 4
      ما کی هستیم زیاد جرف جالبی نیست.. ما هم در حد خودمون خوبیم اما بهترین نیستیم و میتونیم بهتر از این بشیم.. صد البته نیاز به تدارکات قوی تر و سرمایه گذاری بیشتر داریم.. مثل کره و ژاپن.. وگرنه شکی نیست که توان جوونای این مملکت کمتر از اونها نیست.. همینکه میرن جاهای دیگه دنیا از امکاناتشون استفاده میکنن و موفق میشن نشون میده که ما پتانسیلش رو داریم اما متاسفانه استفاده نمیکنیم
  • مهدی کوثری IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    بچه ها مگه علی دایی مصدومه که حقیقی دروازبانه؟
    • بی نام DE ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      42 2
      خدا شفات بده
    • بی نام EU ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      72 2
      چی زدی جوون؟؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      24 2
      خدا شفا بده
    • میثم م A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      20 3
      چه با نمک
    • حسین IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      18 1
      صبح بخیر عمو
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    107 8
    خدا بزرگ است
  • بی نام EU ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    زنده بادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد گوچی.. آبروی فوتبال ایران رو خریددددددددددددددد
  • رهگذر A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    بازی رو بردیم زنده باد ایران
    • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      25 13
      واقعا هدفتون از منفی دادن چیه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل ایول به رضا خجالت برا اونایی که بازی قبلی زخم زبون میزدن بهش که خودخواهه ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    یک نظر درمورد تعداد تماشچیان بازیهای ایران و همه با به به و چه چه میگن ابازیهای ما بعد از میزبان بیشترین تماشاچی و داره جای تاسف داره چون نشون دهنده اینه که مردم از کشور فراری هستند
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      13 37
      چه ربطی داره آخه الآن عربا که بیشتر مهاجرت میکنن چرا اونا تماشاگر ندارن؟
  • رضا A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    165 8
    مرسی ایران با گل قوچان نژاد
  • مهدي شاهوردي A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    مرسي بچه ها از اين گل
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    170 6
    آفرين رضا هميشه تو دقايق بحراني به كمك تيمش مي ياد.
  • مجي بلا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    هميشه پاي تيموريان در ميان است آفرين و تبريك به ايران
    • یاسر A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      126 6
      آندو یه جنگجوی واقعیه... تو مصاحبه بعد بازی نزدیک بود مترجمو بزنه
  • امیر A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    خوشم میاد یوزپلنگ از همیشه پر رنگ تر بود
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    201 9
    دراوردن این بازی واقعا مصیبت بود,امارات فقط برای مساوی اومده بود
  • حسین A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    169 8
    آقا رضا حرف نداری معرکه ای
  • امیر A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    130 8
    خوشم میاد یوزپلنگ از همیشه پر رنگ تر بود
  • روحيه IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    228 8
    امان از اين آندو و پاس گلهايش
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    99 10
    ايران يك بر صفر مي بره.
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    79 5
    بردیم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    ناپلئونی و شانسی...
    • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      22 37
      اینایی که منفی میدن یعنی میخوان بگین خیلی خوب بازی کردیم و مالکیتمون هم 75 به 24 به نفع ما بود؟؟؟
    • بی نام EU ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      52 1
      نه.. اینایی که منفی میدن میخوان بگن یه نگاه به قد و قواره و وضعیت تدارکات و فدراسیون فوتبال مملکتت بنداز بعد دنبال اختلاف گل بالا جلوی اماراتی باش که هم لیگ حرفه ای منظم داره و هم از 10 سال پیش روی این تیم سرمایه گذاری کرده ضمن اینکه شونصد تا بازی تدارکاتی با تیمای درست و حسابی انجام داده.. ما برای این تیم و مربیش چکار کردیم که الان اینقدر ازش توقع داریم؟؟؟ کارو به جایی رسوندیم که فلسطین هم برای ما طاقچه بالا میذاره
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    کیروش، بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران
  • محسن EU ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    163 8
    فراموش نکنین اونجا تابستونه و شرجی ایول قوچان نژاد
    • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      11 34
      شرایط برای همه تیمها یکسان و برابره.
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    حتما میخواین بگین اینم شانسی نبود خدا این شانس رو از عمو کارلوس نگیره.
    • بی نام A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      29 5
      معمولا میگن حتما میخواین بگین این شانسی بود وقتی یه اتفاق چند بار میفته شانسی بودنش زیر سوال میره داداشم
    • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      19 5
      رو هم حوب چیزیه همه بازی ها رو داره میبره میگید شانسی به بار ببازه میگید مربی بدیه
  • فاطمه IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    حالا که برد و چشمتون در آد .....
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    80 10
    ایران کنام شیران ، ایران مهد دلیران ، ایران هیمشه جاویدان
  • امید A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    87 14
    حالا الان کارشاناسان فوتبال از روی کاناپه میخوان بازی رو تحلیل کنن و بگن کیروش اصن مربیگری بلند نیست.
  • بی نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    تا دقیقه ۹۰ داشتم افسوس می خوردم که چرا وقتمو برای این بازی هدر دادم همچین بردی با این که خوشحال کنندست ولی تا کی...؟ به نظرم هدف کیروش فقط سوزش عربا با گل دقیقه ۹۰ بود
  • مهدی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    خوووب بازی نکردیم...اما کارمون راه افتاد.. بچه ها مچکریم
  • میر A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    163 9
    رضا دوست داریم
  • ali IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    نگران نباشید شانسی شانسی قهرمانیم
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    دلم واسه علی کریمی می سوزه، فکر می کرد ایران حذف میشه و فرار کرد
  • طولابي IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    خوبه برد ميخواستيم اينطوري تو زمين خودمون حبس شده بوديم ، اگر احتياج به 3 امتياز نداشتيم تكليف چه بود ؟ به هر حال زنده باد آندو و قوچان نژاد
  • رضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    مبارکه یه پای فینال ماییم.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    3 27
    واقعا افتضاح بود
  • yaser A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 3
    کیروش نشون داد کیه...درضمن نتیجه نیمه اول هم حزب بادی ها رو خوب نمایان کرد با ابن کامنتاشون
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    27 0
    هورا بردیم....ولی این زیرنویس و سانسورها پدر ما رو درآوردند
  • حافظ GB ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    لطفا تایید کنید گل ایران کاملا آفساید بود توی آیین نامه فیفا اومده اگر بازیکن در آفساید هر گونه تاثیر در روند اجرایی بازی داشته باشه بازی باید متوقف بشه همه بازیکنای امارات حواسشون رفت به بازیکن توی آفساید و قوچان نزاد با خیال راحت زد توی دروازه ضمن اینکه یادمون نرفته چطوری بازیکن اماراتی 5 تا مدافع ایرانی رو در آن واحد دریبل زد از طرف موتور گازی
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      32 4
      بشیین بینیم با........
    • بی نام GB ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      سعدی جان قوچان نژاد تو آفساید نبود، اگه بلدی آفساید چیه برو دوباره تصویر رو ببین
    • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      9 51
      این گل کاملا آفساید بود . نکونام رو توپ تاثیر داشت و حتی اگه توپ به سرش نساییده باشه بازم تاثیر حرکتش روی توپی که به گوچی میرسه و دروازبان و دفاع باعث میشه این توپ صد در صد آفساید باشه .
    • مهران IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      57 7
      مجتبی جباری شماره 2 خخخخخخخ
    • حافظ GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      5 58
      تایید کنید عزیزم از بس درگیر سعدی بودی درست نخوندی تا بفهمی منظور من اصلا قوچان نژاد نیست
    • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      24 3
      بی نام انگلیسی جان منظور ایشون جواد نکونام بود که تو افساید بود
    • فرهاد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      33 2
      تو کجارو دیدی حافظ غربی 2تا بازیکن تو آفساید بودن اما رضا با مددفع آخری یکی بود تو لحظه ی ارسال بعد جلو اومد هد زد
    • علی RO ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      21 2
      بازیکن تو آفساید فقط نباید مانع دید دروازه بان باشه یه وخ دفاع خواست حواسش پرت تماشاچیا بشه. به ما چه
    • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      3 25
      نکونام آفساید بود و روی گل تاثیر گذارمثه اون حرکت خلعتبری
    • ناهید A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      17 3
      شما احتمالا باید دوباره فیلم را بازبینی کنید.هرچند احساس می کنم چشمانتان تار می بیند.
    • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      22 5
      حافظ چرت نگو.. برو از مولانا بپرس تابهت بگه داری اشتباه میکنی
    • m IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      24 6
      یه بار دیگه خوب فیلم گل ایران رو نگاه کن عکسش هم گذاشتم توی لینک زیر برو ببین.... نه نکونام تو آفساید بود و نه قوچان نژاد اگر با دیدن این عکس هم قانع نشدی برو تعریف آفساید رو مطالعه کن و چند تا مثال ببین....آره قربونش لینک عکس :http://www.myuploader.ir/images/bvn9huchmcwcq7nm8yb.png نکونام با بازیکن امارات روی یک خط بود و حالا اگر فرض هم کنیم روی یک خط نبود ولی روی توپ تاثیر نذاشت
    • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      46 1
      ببینم خجالت نمیکشین که بر علیه تیم ملی فوتبال کشورتون اینجوری بدونه منطق حرف میزنین الان به جای اینکه خوشحال باشین که تیم با برنامه بازی میکنه و از همه مهمتر میبره دنبال حاشیه هستین
    • حافظ A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      3 19
      ببین بس که حواست رفت به سعدی نفهمیدی من چی گفتم من کی گفتم قوچان نژاد توی آفساید بود آخه ؟ ضمن اینکه حتما لازم نیست بازیکن توی آفساید حتما تماس فیزیکی داشته باشه بازم میگم " هرگونه تاثیر " در روند اجرایی بازی توسط بازیکن در آفساید باید متوقف بشه 5 تا بازیکن دقیقا حواسشون رفت به اونی که توی آفسایده
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      22 3
      موتور گازی جان شما که داشتی درباره ی گل کاملا سالم ایران افاضه میفرمودی،چی شد یاد دریبل بازیکن اماراتی افتادی؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      18 3
      حالا تو چرا انقدر آتیش گرفتی؟ خیلی ناراحتی انگار ...
    • حافظ A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      4 22
      متاسفانه نظرات ناهید خانوم و عزیز دوستار مولانا هیچ چیزی جزء ادعا و تمسخر نبود وقتی کم میارید دس بزنید سوت بکشید من دارم از زمین میگم اینا از آسمون استدلال رو نگاه کن تو رو خدا : چـــشمانتان تار میبیند
    • بی نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      14 2
      حافظ قلابی مثل اینکه خوب فارسی یاد گرفتی اصلا داوره ژاپنی بود حال کرد به نفع ایران سوت بزنه اونم مثل ما از هر چی عربه بدش میاد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    138 9
    درود بر غیور مردان ایران زمین .
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    123 6
    بردیم...................
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    270 5
    قوچان نجات
  • قیام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    بردیم تا کور شود آن که نتوان دیدزنده باد کیروش ,زنده باد ایران و ایرانی
  • محمد A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    42 8
    "زنده باد خلیج همیشه فارس"
  • کاظم IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 3
    جدا از نتیجه خیلی بد بودیم.وقتی قوچان نژاد گل زد خوشحالیم همراه با ترس بود.نمیدونم چرا؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    33 30
    این کیروش خیلی خوش شانسه....یک حمله درست حسابی نداشتیم بابا
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 54
    آفساید نکونام روی گل اعلام نشد. چون جلوی دید دروازه بان رو گرفته بود و روی گل تاثیر گذار بود باید آفسایدش اعلام میشد.
    • پارسا IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      19 2
      آفساید میدونی چیه عمویی؟
  • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    25 38
    چی بگم بخدا باید واقع بین باشیم با این طرز بازی کردن در مقابل تیم هایی مانند کره استرالیا و ژاپن حرفی برای گفتن نداریم امروز بردیم اونم واقعا شانسی بردیم شما آمار بازی رو نگاه کنید ببینید اصلا ما بغیر از چن موقعیت حرفی برای گفتن نداشتیم فقط دفاع خوبی داریم همین شما نیمه اول رو نگاه کنید ببینید درصد مالکیت توپ رو و همچنین اوایل نیمه دوم رو نگاه کنید خداییش خودتون قضاوت کنید با این روش بازی کردن به جایی میرسیم یانه
    • بی نام DE ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      19 3
      جلوی اونا تاکتیک متفاوت خواهد بود
  • افشین IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 4
    جون به لب شدیم بخدا
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 4
    مرسی بچه ها ما قهرمان میشیم
  • امیر A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 25
    چقدر ما خوش شانسیییییییم...........
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    43 1
    درود بر شرف اندو و گوچي و دژاگه
  • باقری A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    20 5
    در پاسخ بی نام ...غیرتت کجا رفته؟
    • بی نام DE ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      15 1
      کدوم بی نام؟؟ همه بی نامیم
  • وحيد A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    29 4
    به کوری چشم آدمای تنگ نظر ایشالا میریم برای فینال , واقعا" ممنون از طرفداری واقعی و ایرانی های مقیم استرالیا p
  • الناز GB ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    31 3
    انشاالله که میریم واسه قهرمانی آسیا
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    43 7
    داریم مثل آرژانتین توجام جهانی می ریم بالا..
  • من A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    28 3
    میبینم که بردیم چقد آیه یأس خوندید
  • بی نام A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    45 7
    درود به همه بازیکنان وخجالتش برای بی عبرتهای که خاکشون رو به پول عربها میفروشن آقای جباری بازی برای تیم ملی لیاقت میخواد.
  • حسن A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    4 13
    بالاخره تا کجا می خوایم با شانس پیش بریم؟ 4 سال قبل با قطبی فوتبال بازی می کردیم و همین امارات رو با 3 گل بردیم...
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 21
    این تیم یه علی کریمی واسه وسط زمین میخواد و یه فرهاد مجیدی واسه خط حمله. سردار بدجوری روی اعصاب بود
  • عسل A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    43 2
    زندده باد ايران
  • زورگو IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    27 14
    زایه بازار
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    40 43
    زنده باد لوک خوش شانس
  • میلاد A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    9 1
    نباید اینطوری موقعیت هارو از دست بدیم شاید تیم های بزرگ چندتا حمله می کنند گل میزنند و بقیه زمان بازی دفاع کنند حیف با این دفاع خط حمله موقعیت هارو از دست میدن
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    34 1
    جناب سانسورچی آخرا حسابی قاطی کرده بود
  • سیف IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 5
    این پیمان یوسفی را نمیشه عوض کنند.
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    علی کریمی به تیم ملی خیانت کرد، ولی الان داره حرص می خوره
  • آرش A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    69 31
    الان علی کریمی و مایلی کهن از پیروزی های ایران و کیروش خیلی ناراحت هستند ، دم علی دایی گرم که همیشه از این تیم و کیروش حمایت کرده و براشون آرزوی موفقیت کرده
    • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      19 8
      شما از کجا میدونی الکی تهمت میزنی؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    60 17
    بد بازی میکنیم اما می بریم
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    83 51
    امیدوارم حال شماره 8 سابق پرسپولیس خوب باشه خخخخخخخخخخخخخخخ
  • سجاد IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    82 11
    آماده باشید که کارشناسای خبره فوتبال الان هجوم میارن و تحلیل های طلایی خودشون رو از این بازی بیان میکنن
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    104 4
    گوچیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشقتم
  • حامد A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    53 87
    یه جایی بالاخره این سیستم جواب نمی ده... امارات یکیه با آرژانتین آیا ؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      10 2
      32 در صد مالکیت توپ داشتیم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    141 5
    آندو باز هم سازنده گل
  • علی A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    116 9
    توبازه دقیق 60 تا 80 به نظر داشتن نفس میگفرفتن واسه یه 10 دقیقه طوفانی که همین جوری هم شد
  • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    77 5
    تبریک تبریک تبریک به همه ایرانیان ..............
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    108 8
    بازیکن در افساید هیچ تاثیری در روند گل نداشت. و رضا هم تو افساید نبود.
    • حافظ GB ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      21 13
      لطفا تایید کنید بله بله هییییییییییچ تاثیری در روند گل نداشت فقط خوبیش این بود که 5 تا بازیکن اماراتی رو به سمت خودش کشوند تا آقا رضا با خیال راحت بزنه توی گل هر گونه تاثیر مطرحه عزیزم این آیین نامه ی رسمی فیفا ئه
  • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    61 5
    تبريک به همه مردم ايران.تبريک......
  • میلاد GB ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    49 8
    خیلی عالی بود
  • ف IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    چه بازی کردیم ما؟؟؟ خیلی بد بود دوتا پاس سالم پشت سر هم نداشیم با توکل برا ائمه بردیم : در کل چرت بود بازی
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      16 9
      نظر شما هم در کل چرت بود
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    111 6
    آخیییییش نمردیم و یه بار سه تا بازی رو بردیم
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    منتقدیش کیروش این مربی با دانش لطف کنید دیگه صداتونو نشنوم
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      14 13
      اتوبوس...اتوبوس... بووووووووووووووووقق....بوق................
  • گلپور IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    57 5
    زنده باد غیرت ایرانی زنده باد غیرت بچه های تیم ملی زنده باد مغز متفکر و تکنسین فوتبال کارلوس کیروش اسطوره زنده باد خلیج همیشه فارس
  • جانباز A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    40 1
    زنده باد ایران وایرانی
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    34 3
    دم بچه ها گرم. به کیروش هم دست مریزاد می گم.
  • میثم IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 50
    کیروش نگو ، بگو لوک خوش شانس
    • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      12 3
      از فوتبال هیچی نمی فهمی ..
  • بی نام RO ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    56 27
    مردیم تا بردیم....
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    جاي تاسفه كه ازاين بازي بابرنامه وبرد هم انتقاد ميشود انگار ما برزيليم وبقيه بوركينافاسو
    • یاسر A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      4 13
      برنامه؟ اوت دستی و کرنر رو علی پروین هم بلد بود
  • بی نام IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    قابل نوجه آقایان علی کریمی و قلعه نویی
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      6 19
      علی کریمی خیانت کرد ولی چرا اسم قلعه نویی رو آوردی؟
    • یاسر A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      21 6
      دوست عزیز اگه میدونی کریمی به چه دلیل نرفت به ما هم بگو وگرنه ما که نشنیدم کریمی از کیروش و تیم ملی ایراد فنی بگیره و اتفاقا برای همین بردی که شما و ما رو خوشحال کرده زحمت کشیده و چهارتا بازی رو دیده و آنالیز کرده
  • شایان A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    کی روش برای کل بازی برنامه داشت. او شطرنج بازی می کنه تا فوتبال کسی که دوست داره از تاکتیک تو فوتبال لذت ببره بازی ایران امارات رو چند بار نگاه کنه
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      14 19
      کدام برنامه؟ توپ شانسی خورد پای آندو تازه اگرم نگیم نکونام توی آفساید روی گل تاثیر گذار بوده لاشه شانسی افتاد روی سر گوچی
    • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      7 1
      باریک
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      1 8
      همین یک بارم داشت خوابم میگرفت از بازی کسل کننده چند بار دیگه هم نگاه کنم؟
    • بی نام US ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      6 19
      اگه کرنر اشکان نمیگرفت که بازی مساوی میشد نمردیم معنی تاکنیک فهمیدیم توپ به دفاع های چپ و راست بده اونام بکشن زیر توپ کیروش حتا نتونست شماره 10 امارات رو مهار کنه هر کاری خواست کرد تیمی که هافبک بازیساز نداره محکومت به فوتبال علی اصغری یک گل تا حالا روی کارهای ترکیبی نزدیم 3 گل کرنر یک گلم خلاقیت
  • محمد جولا A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    44 12
    اقا مبارک ان شا الله قهرمان میشیم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    59 8
    تبریک به تمامی دوستان ایشالا عراق رو هم میبریم
  • همراه A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    53 14
    برنده ، تیمیه که گل میزنه ، نه مالک توپ باشه ، نه دنبال توپ بدوه به تیمی که بالاترین آمار رو داشته باشه جام نمی‌دن بعضی‌ها که فغان سر میدن که این توپ شانسی گل بوده ، چرا موقعیت‌های دیگر ایران در نیمه اول که از چند قدمی بارها توپ گل نشد با ضربات سر رو بدشانسی به حساب نمیارن ؟
  • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    32 75
    خیلی داغون بودیم شانسی بردیم
    • بی نام EU ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      20 5
      تو که صد در صد داغونی.. جام ملتهای آسیا رو با کارتون فوتبالیستها اشتباه گرفتی
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    70 14
    کیروش حرف نداره با استراتژی میبره این مربی های ایران فقد حرف میزنن و انتقاد بلدن همین تیمهای اطراف خلیج فارسو هم الان نمیتونن ازشون مساوی بگیرن خدا نکنه یکی تو ایران موفق شه چشم دیدن نداریم اخه بگو خداد عزیزی تا حالا کدوم تیم رو درست مربیگری کردی که حالا از کیروش انتقاد میکنی بابا ایران چقدر بازیکن پرورش داده که بخایم انتظار شششتایی کردن بقیه رو داشته باشیم ولی تیم های عربی ترکوندن تو برنامه ریزی بعد ما پنجاه تا بازیکن داریم از این تیم میرون اون تیم با یه مشت مربی ادعا
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      11 7
      اگه توپ شانسی نمیخورد پای تیموریان...
    • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      6 4
      گل گفتی
  • علی فقط کریمی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    8 32
    با این بازی ایشالا مقابل عراق حذف میشیم، مهم بازی خوبه که خیلی بده
    • همراه A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      25 2
      شما دلواپس‌ها بارها عرق ملی خودتون رو نشون دادید
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 5
    عالی بود مخصوصا نیمه دوم
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    9 4
    اییین پیروزی خجسته باااد این پیروزی.
  • مهدی IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    9 27
    دست کیروش برای همه رو هست. یه بازی دفاعی و ترسویانه. ترسوترین مربی جهان فقط و فقط کیروش هست. جلو امارات هم باید مثل ترسوها دفاع کنیم.بندازین بیرون این مربی ترسو . تا دیروز بهونه موافقهای کیروش این بود که جلوی تیمهای بزرگ دفاع میکنیم حالا باید جلو تمام تیمهای آسیایی هم مثل ترسوها دفاع کنیم
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      13 3
      شما اگه دقت کنید ما هم موقعیت های حمله داشتیم پس اگر فقط دفاع می کردیم این گل هم یقینا نبود
  • شهرام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 1
    مرسی بچه ای خلیج ایرانی
  • مسعود ب A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 5
    تبریکککککککککک .خداییش کی روش مرده از یه ایرانی بیشتر دلش واسه تیم میسوزه.مربیایی داخلی فقط میخوان دیگرانو زمین بزنن خودشونو گنده کنن.
  • شاهین IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 3
    دوستانی که الان از این پیروی ها ناراحتن و ایراد میگیرن انگار سال های پش رو یادشون رفته که چه باخت های نا امید کننده ای رو تو بازی های حساس به این تیم ها میدادیم.الان باید خوشحال باشیم که سه بار متوالی تیم های عربی با این همه برنامه اماده سازی و بازی دوستانه از ما شکست خوردن نه ناراحت
  • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 16
    اقا بازی تیم افتضاح بود .دیگه حداقل صداشو در نیارین که با شانس داریم میریم بالا .
  • افشین RO ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 3
    کیروش چی میکشه از دست اینها
  • فرهاد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 13
    بدترین بازی ایران بود فقط و فقط دفاع انگار توهم برزیل داشت حالا باز دم رضا گرم اینو نمیزد آبروریزی بود
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 1
    ای ول دل مارو این سر دنیا شاد کردین
  • میلاد A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    21 5
    خیلی خنده داره نظر بعضی از دوستان. امارات یکی از بهترین تیم های این جام هست و بیشترین تعداد بازیکن رو بین تیم منتخب مرحله گروهی داشته. بردن این تیم وقتی برای مساوی اومده کار آسونی نیست. به هر حال یه سری هنوز دوست دارن قلعه نویی خفن سرمربی تیم باشه به امرات ده تا ده تا گل بزنیم.
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    6 23
    علی کریمی زرشک
  • هادی A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 12
    منم تبریک میگم مالکیت 32 درصدی توپ در مقابل 68 درصدی امارات و تعداد پاس 280 تای ایران در مقابل 550 پاس امارات رو. فقط حرث خوردم که تیم کشورم این قدر دست به عصا بازی می کنه. فقط نتیجه رو بردیم همین. به قول دوستمون که فرمودن کرده بودنمون توی قوطی. ولی شکر خدا که بردیم.
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 16
    افشین قطبی امروز گفته دوباره میخوام به عرصه مربیگری برگردم در سال 2015قطبی بیاد جای کیروش.
  • بی نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 23
    ایران لاشخورانه برد
  • زهرا A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 15
    زنده باد نیراختور آفرین بر آندو
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 7
    حرفه ای بردیم.
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 0
    یه خسته نباشید اساسی میگم به سانسورچی ها که بعد گل ایران اوج استعداد خودشونو نشون دادن
  • محمد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 5
    اول اینکه، یک خسته نباشی به بچه های تیم ملی. دوم, این درست که بازی را بردیم ولی در انصاف بازی خیلی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و انتظار میرفت بازی هجومی را از همان اول بازی مشاهده کنیم، تا از همان دقایق اول بازی ،خیال همه ی ما ایرانیانی عزیز را راحت میکرد. و سوم آرزوی موفقیت در بازی با ایران و در انتها قهرمانی یوزپلنگان.
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    7 20
    متاسفم برا خودم . قهرمانی به چه قیمتی ؟ با بخشیدن یک عده کلاهبردار دفاع قطاری به جای اتوبوسیزیرتوپ زدن با یک مربی خدا میلیاردتومنی و..... واقعا که
  • ازنا A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 18
    واقعا با سه این ضد فوتبالی که ایران ارائه میده متاسفم
  • m.h A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 9
    به نظر من تیم ملی هیچ برنامه ای برای حمله نداشت درسته که کی روش مربی با هوش و خوبیه ولی ایران جلو امارات هم همون شکلی بازی می کنه که جلو آرژانتین بازی کرد و این به نظر من خوب نیست
  • حسین IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 6
    هرچی تو دفاع خوبیم ده برابر تو مالکیت توپ و حمله افتضاحیم اصلاً چهارتا پاس رو به جلو نمیتونن به هم بدن اینجوری جلو استرالیا یا ژاپن شخم بدی میخوریم
  • morteza A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 5
    یه جوری میگید آبرومون رفت با این بازی دفاعی که انگار قبلا به امارات 6 تا 6 تا گل میزدیم . همین امارات قبل مسابقات با استرالیا مساوی کرده بود
  • کارلوس کاردُرُس IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 4
    آقای کیروش هر جا می‌خوام باورمو بهت از دست بدم معجزه می‌کنی. درود به درکت از فوتبال
  • مرتضا IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 1
    تبریک به همه ایرانیا...جمعه نوبته عراقه...چه حالی میده بردن عربا...در ضمن الان وقته انتقاد نیست دوستان...تویه جام مهم نتیجس..خداروشکر چندتا جوون هم بیشتر بازی کردن .
  • علیرضا A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 2
    کارلوس کی روش مربی بزرگی باید قدر این مربی بزرگ دونس
  • بی نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    21 7
    ملت ما هم انگار مازوخیست دارن ما ضعیفیم ، ما بد بودیم، رفتیم تو قوطی ... سه تا بازی بردیم با اقتدار صعود کردیم دیگه چی کار باید میکردیم انتظار داشتید مث تیم آلمان بازی کنیم تا شما راضی بشید؟
  • بی نام DE ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    28 1
    آخ باز این عربا سوختن
  • امیرعلی A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 2
    دم بچه های ایران گرم .ک باعث شد چش بعضیا در اد
  • مهدی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    24 1
    همه ی گل های جام آسیا را برای ایران آندرانیک تیموریان ساخت...................
    • بی نام NL ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      2 17
      مثل اینکه استقلالی هستی و اینقدر عقده ای هستین میخواین همه چیرو به نفع خودتون تموم کنین چون که تیمتون تیم نیست و اینقدر بهتون کم محلی کردن کمبود محبت دارین.بابا تیم ملی برد عشق وحال کن نه اینکه این حرف هارو بیاری وسط.همین استقلالی ها تیم ملی رو خراب کردن تا با اومدن بازیکن های لیزونر تیم ملی دوباره به اوج خودش برگرده.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 4
    امارات تیم کمی نیست مطمنا اگه با ترکیب اصلی به میدون میرفتیم شاید بیشتر میتونستیم گل بزنیم ولی این شهامت کی روش رو نشون میده که میخواد بازی کنای جوانی مثه وحید امیری و جهانبخش هم تجربه ی همچین مسابقاتی رو داشته باشن کار کی روش در میدان فرستادن آنها قابل تقدیر است و از طرفی 4 بازی کن اصلی ایران استراحت کردند تا آماده تر شن برای 1/4
  • امیر ،، RO ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 2
    هرچی هم از بازی ناراضی باشیم نمیتونیم بگیم با گل زدن دقیقه ۹۱ دو متر به هوا نپریدیم ، الان انرژی ای دارم که با هیچی نمیتونم پیداکنم، امارات کاملا اروپایی بازی میکرد پاس های دقیق و تعداد بالا انگار تیمه عربی نیست چرا ما نباید مثل تیم ژاپن و کره و استرالیا و حالا هم امارات حرفه ای بازی کنیم پس دیگر کی؟؟؟؟ با این حال درود به تیم ایران و ایرانی
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 7
    این دوستان منتقد کی روش بهتره دهنشون رو ببندن ما هیچ وقت جلوی عربها اینقدر قوی نبودیم
    • یاسر A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      9 5
      شما بهتره نظر خودت رو محترمانه بدی و به حقوق بقیه هم احترام بذاری... هر کس سلیقه ای داره...ما هر وقت بتونیم همدیگرو تحمل کنیم نشونه هایی از تمدن رو میتونیم ببینیم
  • ××××علی ×××× IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 3
    چرا بعضی ها از روی حسادت انتقاد میکنن خوب ما 65 دقیقه با بازیکن های جوان بازی میکردیم که تجربه بین المللی نداشتن و گرنه اگه ترکیب اصلی داخل زمین بود به یقین میدونستم ایران 3 به 0 برنده بازی شد این از سیاست کی روش بود که جوان های تیم رو محک بزنه و تجربه شون رو برای آینده بالا ببره نمیدونم در ضمن امارات, قطر و بحرین رو چکار کرد بعد بیان بگین امارات چیزی نیسکی روش دوستت داریم
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 12
    شانس مقابل کیروش خجالت زده شد.
  • حامد A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 24
    آدم تو زندگیش یه کم انصاف داشته باشه خیلی خوبه . شماره 10 شون میرزید کل تیم ایران
  • محسن US ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 23
    سلام؛خواهش ميكنم خبرآنلاين منتشر كن . با اين بازي ما ميخوايم ژاپن و استراليا رو شكست بديم ؟ چهارتا پاس پشت سرهم نميتونستيم بديم يه دونه پلي ميكر نداشتيم توپ رو تو زمين پخش كنه واقعا جاي محمد نوري خالي بود . آي آقايوني كه ميگيد ايران خوب و با برنامه بازي ميكنه ؛ برنامه اينه كه ده نفره بريم تو دفاع و جايي كه احتياج مبرم به برد داريم حتي بازيكناشونو پرس نكنيم ؟ يه كار تاكتيكي از بچه ها نديديم ... دوستان عزيز چرا قراره خودتونو گول بزنين ايران فقط در فاز دفاعي خوب بازي ميكنه . به راحتي بازي با ژاپن و حتي كره رو باختيم . مگر دوباره شانس به سراغ كي روش بياد . "خبرآنلاين خواهش كردم"
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    51 9
    بسیار عالی بود واقعا دستتون درد نکنه بچه ها خسته نباشید
  • فرزاد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    6 10
    حالا از كجا معلوم باز به ژاپن نخوريم شايد فردا اردن ژاپن رو برد و تيم اول شد و باز ما به ژاپن خورديم
    • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      18 0
      خب چه بهتر اگه قرار باشه ژاپن به اردن ببازه خب همون بهتر که به ژاپن بخوریم
  • م.م. A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 4
    تو این اوضاع و احوال فوتبالی ایران خیلی خیلی خوب بازی کردیم و خیلی خوب نتیجه گرفتیم. کیروش که قرار نیست معجزه کنه. یه مربی حرفه ای که داره با امکانات موجود خیلی معقول و نطقی پیش میره و بیخودی احساسی هم نمیشه که 1روز یه موفقیت حسابی داشه باشیم و یه روز دیگه گند بزنیم
  • حسن A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 13
    بالاخره تا کی میخوایم با شانس بریم جلو؟ 4 سال پیش با قطبی و با فوتبال روان همین اماراتو سه تا زدیم. خبر چاپ نکنی امشب خوابم نمیبره
  • جی کا ضد تراخ و کیسه IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 6
    تبریک میگم.بردن در دقیقه های آخر لذتی داره که بعضیا خیلی تجربه کردنش.اما آمار بازی نگران کننده هست 32 در مقابل68 مالکیت توپ به نفع تیم عربی
  • یک دوست IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 3
    من یه سوال دارم به پیمان یوسفی کی گفته گزارشکری کنه رو مخ آدمه
  • mehran A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 1
    بازی قشنگی نکردیم ولی تنها نکته خوب اینه که با نظم بازی کردیم و یه تیم بودیم
  • مسعود IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    11 14
    انگار جلو آرژانتين بازي ميكرديم
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 0
    روی هرچی عربه کم کردیم همه رو یکی یکی ذر کردیم یکیو زاپن زمیدون در کرد کره هم دو تارو زد پرپر کرد
  • وحید US ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 0
    انصافا یه ایرانه و یه تیموریان واقعا حرف نداره همه چیزش ایرانیه دمش گرم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 13
    آنهایی که از کیروش تعریف مبکنند بیش از این سطح فوتبالشون پایین نیارند لطفا یک بازی تیم ملی رو بدون تعصب ببینید
  • نگاه IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 22
    افتضاح بازی کردند.. 5 تا پاس نمی تونستند بدند و بیشتر کشتی گرفتند تا فوتبال بازی کردن، همه فقط بلدند خطا کنند دفاع و زیر توپ زدن .... تیم کیروش افتضاح است... تیم قطبی مایلی کهن پورحیدری و .... بهتر از این تیم بودند.... نکونام رسما مدافع پنجم است و کاری به جز دفاع انجام نموده..... افتضاح ... افتضاح ... فقط کیروش خرشانسه و الکی میبرند....افتضاح... دو برابر ما مالکیت توپ داشتند
  • مهرداد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 2
    4 گل ایران در این تورنمنت با تاثیر مستقیم آندو ... خدا وکیلی این امارات با اون گلهای شانسی که به قطر زد و اون گل به خودی بحرین حیف بود صدرنشین بشه ... مــــرسی بچه هـــــــــــا
  • shahoo A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 5
    دم همشون گرم..درود بر شاهزادگان آریایی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 4
    فوتبال تهاجمی یعنی ایجاد موقعیت رو دروازه حریف. ... ایران هجومی بو د یا اماراتی که یه شوت در چارچوب نداشت و با بازی با توپ وقت تلف میکرد؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 4
    تبریک ویژه به قلعه نوعی خخخخخخخ
  • بهنام RO ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    10 3
    بآبآ دمه کیروش گرم بآ آین آمکانات
  • موتور گازی AU ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    6 22
    اجنبی با بازیکنایی رو که ما فوتبال یادشون دادیم بردها رو به اسم خودش میزنه
  • ایرانی A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 2
    پیمان یوسفی همون کسی نیست که قبل از جام جهانی تیم ملی رو در شبکه دو مسخره کرد و میکروفون ها آبروش رو بردن؟ ایشون از اول نیمه دوم فقط آیه یأس می خوند. صدا و سیما باید خجالت بکشه با این گزارشگرش.
  • احسان A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 2
    با سلام،ماشاءالله به شرف ایران و ایرانی،درود بر شیرمردان وطنم ایران سربلند.بچه ها سپاس
  • مهدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 8
    آفرین به این مربی که تیمه به این خوبی رو جمع کرده
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    7 16
    بردن تیم فوتبال چه دردی ازمعیشت من حل می کند؟؟
  • حميد A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    19 3
    بعضيا همچين ميگن شانسي برديم كه انگار همه تيمهاي اسيا بيكار بودن و فقط ما فوتبال بلديم،امارات يكي از بهترين تيمها تو رده خودش بود .ما خيلي قشنگو با برنامه برديم ،اتفاقا با همين روش تيمهاي قوي تر رو هم ميبريم به اميد اون روز
  • احمد اشرفي نوشنق اردبيلي A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 7
    نوكرشونم دست و پاي تك تك شون رو ميبوسم خيلي ممنونم
  • واقع بین IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    15 5
    همه یه جوارایی درست میگن اما همه میدونیم تا چند لحظه قبل هم گزارش گر پیمان یوسفی داشت چه چیزایی در باره کیروش میگفت و ما هم باور داشتیم و لی به یکباره همه چیز عوض شد اگر باخته بودیم یا مساوی هم میشدیم همین حرفها رو میزدیم یا کلی بد و بیرا به داور ، مربی و ..... میگفتیم بیایید واقع بین باشیم بد بازی کردند ام شانسی بردند خدا با ماست و سلام .....
  • محمد IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    23 2
    عاااااااااااااااااااااااااالي بود گل گوچي........................به كوري چشم كسايي كه تو بازي قبلي هر چي كه دلشون خواس در مورد اين بازيكن فوق العاده گفتن
  • سید A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 3
    این سه برد از بردن جام به نظر من مهمتر بود اگر کشور های حاشیه خلیج همیشه فارس ما را میبردند نمی دونید چقدر هموطنای ما را تحقیر می کردند که الحمدالله چنین نشد
  • دریادل US ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    26 5
    قوچان نژاد، افتخار بچه های مشهد...دوستت درم
  • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 8
    نکونام چرا اینطوری میکنهه.؟؟؟انتظار داره هر گلی که میزنن همه بپرن بغل اون
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 2
    دوستان این امارات با کیفیته بالایی بازی میکرد یعنی زحمت کشیده بودن اون ها قطعا بسیار کم استعداد تر از ما هستن ولی با برنامه تر و زحمت کش تر واضحه کیفیته بازی گروهیشون از ما بالاتر بود ولی خب علت باختشون فاصله فاحش بین شخصیت تیمیشون با تیم ما بود ولی بهتون قول میدم سرعت پیشرفتشون از ما بالا تر هست این ما هستیم که باید یه فکری برای خودمون بکنیم
  • armanoff A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    25 2
    برد از امارات واقعا یک حال دیگه داره با اون نام خلیج ... رو تیم برتر خودشون گذاشتن باید 100 ها گل بزنیمشون تا بدونن از خلیج فارسی ها خوردن
    • بی نام EU ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      8 1
      شکر زیادی خوردن شما جدی نگیر.. مساحت کل مملکتشون اندازه پایتخت کشور ما نیست بعد از این شکرخوریا میکنن.. خخخخ
  • بی نام A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    4 16
    شانسی وبس.
  • بی نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    4 12
    اگه فردا جوری پیش بره که به ژاپن بخوریم چه حالی از تیم گرفته میشه . همیشه که شانس نمیشه .
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 2
    نکونام هم تو آفساید نبود ، خط شش قدم دقیق این موضوع رو تایید میکنه
  • lمسعود IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 1
    من نمیدونم که چرا میبریم میگن حال نداد،ببازیم میگن حالمون گرفته شد،ما بردیم دیگه مکه چی انتظاری از تیمی دارین که چندتا بازی تدارکاتی نداشت؟؟؟بخدا با همین بازی و برد های ژشت سر هم باید کلامونو بندازیم هوا.....زنده باد ایران
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    20 3
    اندو تیموریان و اشکان دژاگه اگه اینارو نداشتیم الان حتی از گروه صعود نمیکردیم به خصوص اندو بازی بعدی اندو و حرکاتشو نگاه کنید که اگر نبود کسی نیست جورشو بکشه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 2
    خيلي جالبه قبل بازي همه ميگفتن گوچي بايد نيمكت نشين باشه.خجالت هم خوب چيزيه.
    • مهرداد IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
      5 7
      خب همون نیمکت نشینی باعث شد به خودش بیاد
  • آرمین A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    26 3
    به نظر من سیستماتیک بازی کردن توی فوتبال کار راحتی نیست و ایران هم تا بحال نتونسته بود یک تیم باشه،ولی کیروش توانسته با ایرانی که هر بازیکن یه سازی توش میزد اینکارو کنه، مطمئن هستم این تیم فرقی نمیکنه جلوش چه تیمی باشه و بازی خودش رو انجام میده کاری نداریم که این سبک قشنگ نیست ولی مطمئن هستم لذت بخشه، ایران تا اونجای که من یادم هست تو همچین تورنومتری نتونسته بود امتیاز کامل بدون گل خورده داشته باشه که همین موضوع واقعا لذت بخشه. الان با این سبک بازی مطمئن هستم جلوی هر تیمی ایران شانس بردن داره و این چیز کمی نیست. الان ایران یک تیمه اگر چند تا ستاره تو فوتبالمون ظهور کنه و به این تیم اضافه شه تو آسیا رقیبی نداره و این چیزیه که کیروش ساخته... ؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    22 3
    ماشالاه تیم ملی
  • هادی US ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    32 4
    ما سالیان سال است که خوابیدیم و دیگران دوان دوان به پیش می روند ... با یک بازی تدارکاتی و کسب این نتایج کی روش شاهکار کرده.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    13 0
    همینکه 3 تا تیم عربی خبیث و پولکی و نوکیسه رو پشت سر هم بردیم برای من کافیه. به ژاپن و استرالیا هم ببازیم بازم اون سه بازی برلی من مهمه.
  • حسن مش حیدر قزوینی A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    5 14
    بهترین بازیکن زمین وحید امیری بود خیلی خوب بازی کرد. سیتم کیروش اتوبوسی هستش این تیم نتیجه نمیگیره بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق ما بازنده بر گشتیم به ایران
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    14 4
    اونایی که میگن شانسی بردیم باشه شانسی بردیم تا جونتون در بیاد
  • حسن مش حیدر قزوینی A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    7 13
    اتوبووووووووووووووس بوف بوق بوق بوق بوق بوق بوق بوق بو ق
  • محمد A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    18 0
    اقایان بیچاره کیروش وقتی ناله میکنه که بدلیل تحریم کسی حاضر به بازی با نیست نشستید واز روی چه منطقی وبا چه ساختار فوتبالی وچه دانش مربیگری مربیان داخلیمان توقع برد کوبنده دارید.به خدا بازی خوانی کیروش نبود عربها با تبانی ایران در همین گروه حذف میکردند.گذشته های فوتبال ما مال زمانیه که هیچکدام از شما نبودید.بذارید کیروش کارش را انجام بده.راستی به المجتبی الجباری الوطن الفروش هم تبریک ببخشید مبروک
  • مسعود A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    12 4
    خيلي از تيمها شانسي گل ميزنن و ميبرن اينكه چيز بدي نيست
  • صادق A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    16 0
    بازی توازن خاصی نداشت میشه یکی به من بگه که این جمله یعنی چی؟ فارسی بلدین؟