مراسم تودیع و تکریم مسعود کریمی رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و معارفه مجید موسوی رئیس جدید این سازمان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی، مدیران کل دستگاه‌های تابعه استان و اهالی رسانه در محل موسسات تحقیقات علوم دامی برگزار شد.

مریم پورابراهیم خبرآنلاین-البرز: در ابتدای مراسم کریمی به گزارش عملکرد سازمان در دوره ی ریاست خود پرداخت و گفت: در مدت زمانی که در کرج خدمت کرده ام علی رقم نبود امکانات و مشکلات بودجه ای با همت همکاران اقدامات مفیدی از جمله: فراهم سازی زیرساخت های خدمت، تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، تاسیس تشکل ها، راه اندازی صندوق حمایتٍ و .... صورت گرفت که به واسطه‌ی این اقدامات شاهد پیشرفت فراوان کشاورزی در استان بودیم.
وی در ادامه با اشاره به آمار و ارقام در این بخش اظهار داشت: در بحث صادرات محصولات کشاورزی، تولید کودهای شیمیایی، تولید محصول سالم، میوه‌های دانه‌دار و گل‌های شاخه‌بریده و ... حرف اول را می‌زنیم و در بین سایر استان‌ها پیش رو هستیم.
در ادامه معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: برای رفع بسیاری از مشکلات، نواقص و کمبودها در بخش‌های مختلف باید به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در کشور نیز توجه ویژه داشت.
محمدعلی جوادی با اشاره به نا آرامی‌های بخش داخلی تا قبل از انتخابات سال 92 و به آرامش رسیدن کشور در دولت تدبیر و امید گفت: باید در سایه این آرامش به فکر توسعه اقتصادی، پیشرفت، صلح و پایداری باشیم و امید است در آینده‌ای نه چندان دور تمامی مشکلات در بخش‌های مختلف برطرف شود.
وی با بیان اینکه امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران با ثبات و اقتدار هر چه بیشتر در منطقه و مجامع بین‌المللی حضور دارد گفت: امید است با به نتیجه رسیدن مذاکرات و حفظ اقتدار ملت، تحریم‌های اعمال شده از کشور برداشته شود تا شاهد سیل عظیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کشور باشیم.
جوادی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با افزایش تولید سعی در توسعه اقتصاد مقاومتی دارد، اظهار داشت: بالا بردن سطح کشاورزی نقش بسزایی در افزایش تولید و به موازات آن در توسعه اقتصاد مقاومتی و ملی دارد و در دوره جدید ظرفیت‌های ویژه‌ای به وزارت جهادکشاورزی بازگشته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =