پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نوشت:

این تظاهرات جمعه سوم بهمن با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم.» در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در تهران در مصلی تهران (مصلی حضرت امام خمینی(ره) ) برگزار خواهد شد.

جمعه این هفته، تظاهرات سراسری اعتراض آمیز به هتک حرمت به وجود نازنین و ساحت قدسی پیامبر مهربانی و عطوفت، رسول عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی« صلی الله علیه و آله و سلم » بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه در تهران و سرا سر کشور برگزار می شود.

این تظاهرات با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم.» در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در تهران در مصلی تهران (مصلی حضرت امام خمینی(ره) ) برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اهانت بی شرمانه و غیر اخلاقی و ضد انسانی به ساحت مقدس پیامبر صلح و دوستی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان عمومی، ضمن دعوت از ملت محمدی و عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی عمل ننگین اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: در حقیقت آنها در برابر منطق مستدل و مستند و حقانیت اسلام پاسخی ندارند و از این روست که دست به چنین اقدامات نابخردانه و تأسف بار می‌زنند.

حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت، قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه دار کرد.

امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند لذا به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده،که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌دانند در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند.

در پایان این اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی بیان شده که ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان ،با حضور پرشور، آگاهانه، گسترده و بصیرتمند خود در تظاهرات سراسری اعتراض آمیز علیه اهانت به پیامبر اعظم و ادیان الهی و پیروان آنان؛ همزمان پس از اقامه نماز جمعه در تهران (مصلی امام خمینی ره) و سراسر کشور فریاد عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادی دین مبین اسلام و مکتب سراسر نورانی رسول الله را فریاد کرده و وحدت و اتحاد و همبستگی مسلمانان، آزادگان، آزاد اندیشان و حقیقت طلبان جهان را به نمایش می گذاریم .

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • faly IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    15 6
    محمد ماه و خورشید زمین است محمد تک گل این بوستان است جهان از عشق او آکنده گشته است جمال روشنش آینه گشته است به چشم کور نابینای دشمن جهان غوغا شده از عشق پا کش
  • مهمان IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    11 6
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
  • محمودs A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    2 0
    من عاشق حضرت محمدم از تروریسم متنفرم توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم توهین به پیامبران ممنوع من عاشق رحمة للعالمینم
  • نسرین A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 1
    سلام بر تو و خاندان پاکت که درس عشق را بر پویندگان راهتان آموختیـــد تا به بیراهه نروند و به سر منزل مقصود نایل شوند.
  • حسین A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
    0 0
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ