مهر نوشت:

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، درخواست علنی شدن دادگاه خود را دارد.

سعید مرتضوی در پاسخ به اینکه علی ربیعی وزیر رفاه در گفتگویی اعلام کرده است که سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی از وی شکایت کرده است، گفت: این شکایت در گذشته و حدود ۶ ماه قبل بوده است. این فرد در جمع مدیران تامین اجتماعی گفته بود ۳۰ هزار میلیارد تومان در پرونده بابک زنجانی سوء استفاده مالی شده و اموال تامین اجتماعی تضییع شده است و این میزان ۱۰ برابر پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی است.

او گفت: من همان لحظه هم پاسخ دادم و گفتم که به اندازه یک چوب کبریت هم به بابک زنجانی ندادیم چون این تنها یک تفاهم نامه بوده و بعد هم این تفاهم نامه لغو شد. برای همین تامین اجتماعی هیچ معامله ای با بابک زنجانی انجام نداده و پولی هم رد و بدل نشده است و به دلیل به اتهام افترا و نشر اکاذیب از وزیر رفاه شکایت کردم.

مدیرعامل سابق تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا تایید می کنید که بازپرس پرونده شما تغییر کرده است، گفت: وظیفه اطلاع رسانی در این خصوص با من نیست اما چون رسانه ای شده است تایید می کنم.

مرتضوی گفت: می خواهم این دادگاه علنی برگزار شود. پاسخ های من به اتهامات شاکیان را باید رسانه ها ضبط کنند.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کرمانی A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 2
    به زودی میری زندان، گویا قرار است عدالت اجرا شود
  • بی نام DE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 1
    خخخخخ گفتا که کرا کشتی تا کشته شدی زار
  • محمد A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    3 0
    خوب یه بار هم علنی برگزار کنید. متهم خودش هم اینطور خواسته. ولی جواب میدن که اینجا هیچی نباید گفت چون "دشمن" ها ازش سوء استفاده می کنن. این دشمن ها کی تموم میشن که ما بفهمیم تو مملکت خودمون چه خبره؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 1
    ما وقتی در قدرت هستیم جور دیگری رفتار میکنیم و وقتی موقعیت خود را از دست می دهیم حرف های اوپوزیسیونی میزنیم از قبیل دادگاه علنی و این حرف ها گرچه مستی قدرت مانع از شنیدن حرف است ولی جوری عمل کنیم که اگر موقعیت عوض شد همانجوری با ما رفتار کنند
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 1
    دادگاه های سیاسی علنی برگزار می شه نه دادگاه شما که اقتصادی و رانت خواری و اختلاس است. تازه متهم به همدستی در جنایت هم هستی که باز لزومی به علنی بودن دادگاه نیست. اینم فکر کرده دادستان مادام العمر نظام است.
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 1
    از در بندازی بیرون از دیوار میان تو چه جماعت پررویی هستن اینا
  • خرد A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 1
    ...تو چقدر دادگاه غیر علنی برگذار کردی حالا نوبت خودته نوبت خودت شده تو هچل افتادی
  • بی نام IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    1 1
    خواسته افکار عمومی رو به طرف خودش جذب کنه با این حرف ... و شاید تهدید به بگم بگم باشه
  • ایلیا GB ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 1
    این آقا چرا هنوز محافظ داره یعنی کسی به آغا کاری هم داره
  • ایلیا GB ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    4 1
    یکی بگه ایشون چرا محافظ داره ؟
  • بینام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 1
    آقتی مرتضوی شمامگرخودتون زمانیکه قاضی بودیدودادستان شمامحاکمه هایی که میکردیدعلنی بوده که حالاتقاضای دادگاه علنی رادارید شماهافکرمیکنیددنیاهمیشه بروی یک پاشنه خواهدگشت خداوندناظراعمال انسانهاست میگه تونیکی کن ودردجله اندازکه ایزدد... .. درکل بنظرمن شماآدم خودخواهی هستیدوبدنبال کسب ثروت ازطریق قدرت بودید که وجدانی کسیکه خداوند این فرصت رابهش میده بمردم خدمت کنه باید این فرصت راغنیمت بشمره حالادرکنارش هم زندگی خوبی هم داشته باشه بحثی نیست چون لیاقتشو داشته وازامکانات پیرامونش هم استفاده بکنه نوش جونش نه اینکه خودشوصاحب بیت المال وکشوربدونه بدون حساب که نمیشه برادرمن بهرحال بایدبه یک اصولی پایبندباشیم درست نیست