امیر قلعه نویی در بیانیه ای به گفته های کارلوس کروش علیه خود پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ دو روز بعد از مصاحبه تند کارلوس کروش سرمربی تیم ملی علیه امیر قلعه نویی ؛ مربی استقلال بیانیه ای را درباره آن گفته ها منتشر کرده که در ایمیلی از سوی دپارتمان رسانه ای تیم فوتبال استقلال در اختیار خبرگزاری خبرآنلاین و دیگر خبرگزاری ها قرار گرفته که این رسانه برای رعایت اصل بی طرفی متن کامل این بیانیه را منتشر می کند. بیانیه ای که سرمربی استقلال در آن سعی کرده در فضایی به دور از احساس پاسخگوی سرمربی تیم ملی باشد. او در این متن نسبتا بلند کارلوس کروش را در ازای مصاحبه تندش ، متهم به رفتار دیکتاتورگونه در قبال رسانه ها کرده و به طور تلویحی از عادل فردوسی پور خواسته تا همان طور که 8 سال قبل دادگاهی در 90 علیه سرمربی وقت تیم ملی تشکیل داده بود ، این بار هم کارلوس کروش را به چالشی مشابه دعوت کند.

یک روز پس از حذف تیم ملی ایران از بازی های فوتبال جام ملت های آسیا، کارلوس کروش - سرمربی تیم ملی ایران - خبرنگارهای حاضر در استرالیا را دور خود جمع کرد و با اشاره به پایان کار ایران در این بازی ها، به مرور اتفاق هایی پرداخت که پس از جام جهانی رخ دادند. در این مرور اما تنها در حد یک پاراگراف - آن هم مختصر و بسیار کلی - به عملکرد تیم ملی مقابل حریفان پرداخته شد و باقی حرف ها - به طور مشخص و با ذکر نام - درباره من و عده ای از همکارانم در فوتبال ایران بود. پس از انتشار حرف های سرمربی تیم ملی در خبرگزاری ها، تماس های مختلفی از طرف رسانه ها و دوستان با من گرفته شد و عده بسیاری می خواستند نظر مرا درباره حرف های  کروش بداند. واقعیت این است که دوست نداشتم احساسی با این اتفاق برخورد کنم و از طرفی شوک ناشی از غیر منطقی بودن اتهام های کروش، اجازه درک حرف های او را نمی داد! امروز هم  پس از گذشت چند روز از حرف های کروش، هنوز نتوانسته ام منطقی در ادعاهای او پیدا کنم و گرچه مرور اتفاق های رخ داده پس از جام جهانی تاکنون، از نگاه من هم روایت ها و جزئیات فراوانی دارد، ترجیح می دهم تنها به چند نکته آن هم به شکل مختصر اشاره کنم.

معتقدم هوادارن فوتبال در ایران از استانداردهای لازم برای تحلیل وقایع برخوردار هستند و با مرور وقایع و نتایج، قطعا می توانند واقعیت را تشخیص دهند. کارلوس کروش از نبود امکانات، کافی نبودن بازی های تدارکاتی، ضعیف بودن زیرساخت ها و ... در فوتبال ایران حرف می زند و باتوجه به این مسائل، عملکرد خود در تیم ملی ایران را «شاهکار» می داند. پرسش من این است که آیا این مشکلات تنها برای سرمربی تیم ملی وجود دارد؟ کروش شخصی تازه وارد به فوتبال ایران نیست. او پس از پشت سر گذاشتن جام جهانی و تجربه حضور چند ساله در فوتبال ایران، به خوبی - همان طور که خودش در آخرین حرف هایش اعلام کرد - با شرایط موجود در فوتبال ایران آشنا بود. طبیعی است که کار کردن و نتیجه گرفتن در این شرایط کار ساده ای نیست اما مگر مربیان تیم های لیگ برتر با شرایط متفاوتی کار را انجام می دهند که کروش عملکرد خودش را فوق العاده و دیگران را فاقد دانش و صلاحیت برای حرف زدن درباره فوتبال می داند؟!

لیگ ایران بر خلاف اغلب لیگ های جهان و حتی همین کشورهای اطراف، متکی به بازیکنان داخلی است. اسکلت اصلی تمام تیم های ایرانی از بازیکنان داخلی تشکیل شده و می خواهم به این نکته اشاره کنم که حتی در بهترین شرایط، مربیان لیگ- به لحاظ نیروی انسانی - تیم های ضعیف تر از تیمی دارند که کروش هدایت آن را برعهده دارد. مگر او با در اختیار داشتن بهترین های ایران چه دستاوردی داشته که مربیان لیگ ایران را ناکارآمد و ناموفق معرفی می کند؟ اگر صعود در دور مقدماتی در جام ملت های آسیا یک شاهکار محسوب می شود، پس تمام مربیان لیگ ایران هم که در رده باشگاهی آسیا موفق شده اند تیم شان به مراحل بالاتر ببرند - با توجه به امکانات و زیرساخت های فوتبال ایران - شاهکار کرده اند و بنابراین صلاحت حرف زدن درباره فوتبال را دارند.از طرفی از شهروند جامعه ای متمدن و امروزی، بعید است که توقع داشته باشد رسانه ها هیچ صدای مخالفی را منتشر نکند! این توقعی احساسی و خارج از منطق است. در شرایطی که شبکه های مجازی در هر لحظه و هر شرایطی این امکان را می دهند که هر کسی نظر خود را درباره وقایع مختلف ابراز کند، کارلوس کروش چگونه به خود اجازه می دهند که تفکری دیکتاتورگونه داشته باشد و از خبرگزاری ها بخواهد که صدای مخالف را منتشر نکنند؟!

به طور مثال همین امشب، اگر روند طبیعی برنامه 90 طی میشد، ایرانی ها در سراسر جهان این حق را داشتند که نظر خود درباره تیم ملی و شخص کروش را اعلام کنند، پس چگونه توقع داریم که کارشناسان و مربیان هیچ حرفی درباره تیم ملی و عملکرد کروش نداشته باشند؟! توقع های غیر منطقی کروش به همین ماجرا ختم نمی شود. او می گوید هر بار استقلال نتیجه نمی گیرد، امیر قلعه نویی از تیم ملی انتقاد می کند و وقتی هم که نتیجه می گیرد از آمادگی بازیکنانش که حاصل تلاش های کادر فنی تیم ملی است تشکر نمی کند. اول اینکه خوشبختانه آرشیو خبرگزاری ها موجود است و همه می دانند امیر قلعه نویی هرگز نه مصاحبه ای را تکذیب می کند و نه آن را ناشی از برداشت اشتباه از حرف هایش اعلام می کند. آرشیو خبرگزاری ها موجود است و من بارها در این مصاحبه ها از کادر فنی تیم ملی تشکر و از شخص کروش هم در مقاطع مختلف حمایت کرده ام. حتی در همین نیم فصل اول که استقلال بیشترین لطمه را از آسیب دیدگی و آماده نبودن بازیکنان ملی خورد، من پس ازاردوی افریقای جنوبی مصاحبه کردم و گفتم به نظر می رسد شرایط بازیکنان ملی بهتر شده باشد و جا دارد از زحمات کادر فنی تیم ملی تشکر کنم. واقعیت این است که در آن مقطع هیچ تغییری در شرایط بدنی و روحی بازیکنان ناآماده ملی ایجاد نشده بود و من تنها به خاطر روحیه دادن به تیم و بازیکنان ملی ام این حرف را زدم، وگرنه در عمل کارشناسان و تماشاگران استقلال خوب می دانند که در همان زمان دور بودن بازیکنان ملی از شرایط ایده آل چه مشکلاتی برای این تیم به وجود آورد. حرف من این است که کروش توقع دارد همه از او تشکر کنند و خودش حتی یک بار-البته پیش از حذف شدن- از مربی تیم های لیگ به خاطر بازیکنان خوبی که در اختیارش گذاشته اند تشکر نکرده است. مگر وقتی تیم ملی با اسکلت اصلی تیم استقلال و نوع چیدمان خط دفاعی استقلال راهی جام جهانی شد او از کادر فنی استقلال تشکر کرد؟!

 حرف من این است که، بله، شرایط در فوتبال ایران ایده آل نیست ولی همه ما با پذیرفتن شرایط مسئولیت ها را بر عهده می گیریم و این غیرمنطقی و فرافکنی است که ناگهان به کمبود امکانات و نقدهای دیگران اشاره کنیم و با متهم کردن این و آن سعی کنیم سرپوشی بر اشتباه های خود بگذاریم. من هرچه فکر می کنم، در نقدهایم از تیم ملی در این مدت، هیچ نکته ای که غیر فنی باشد پیدا نمی کنم. من بارها گفته ام فوتبال با آدم حرف می زند. در این فوتبال زندگی کرده ام و همه چیز و همه کس را می بینم. به عنوان یک مربی که از نزدیک با فوتبال ایران در ارتباط هستم، این اجازه را دارم که نظرم را بیان کنم. کروش می گوید من بازیکنان ملی را تضعیف و روحیه آن ها ضعیف کرده ام! کدام عقل سلیمی به خودزنی رای می دهد؟! اسکلت تیم ملی اغلب بازیکنان استقلال هستند و من به عنوان نفر اول در کادر فنی استقلال، طبیعی است که به فکر منافع تیم خود و هوادارنش باشم. من هیچ نقد غیرمنصفانه ای نداشته ام که به عنوان مسئول نتایج ایران در جام ملت های آسیا معرفی شوم! حرف من این بود بازیکنی که آماده نیست نباید به تیم ملی دعوت شود. مگر وریا غفوری و پورعلی گنجی که از بهترین های ایران در این بازی ها بودند، از دل همین لیگ بیرون نیامدند؟ آن ها به همراه سردار آزمون و چند بازیکن دیگر، بزرگ ترین دستاورد ایران از حضور در جام ملت های آسیا به شمار می روند. حرف من این است که می توانستیم با نگاه منصفانه به بازیکنان و لیگ ایران، بازیکنان ملی بیشتری تولید کنیم. این منطقی نیست که تصور کنیم امیر قلعه نویی بازیکنان ملی را خراب کرد، در صورتی که خودش نیاز به درخشش این بازیکنان برای موفقیت در لیگ دارد.

 بهتر است بیش از این وارد جزئیات نشوم وگرنه مرور رفتارها و مصاحبه های کروش و بعضی آدم های دیگر که با تصمیم های احساسی و غیر منطقی خود به استقلال و هوادارنش لطمه زدند، نوشته ای بی پایان می شود. در این فاصله پس از حرف های کروش، همچنان تصور این است که تمام ماجرا چیزی نیست جز یک بازی رسانه ای برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های شخصی. من همچنان معتقدم اگر معیار بازی کردن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران بود، چند تغییر باید در ترکیب ایران اتفاق می افتاد و عمیقا ایمان دارم در این صورت هم نتایج بهتری به دست می آمد و هم دستاوردهای بیشتری به لحاظ تولید بازیکن ملی نصیبمان می شد. باقی حرف ها و حواشی ایجاد شده چیزی نیست جز تلاش برای مدیریت رسانه ها که دوست و دشمن، مخالف و موافق، کروش را در این زمینه «استاد» می دانند.

بیش از این وارد جزئیات نمی شوم که اشاره به مصاحبه های کروش درباره کادرفنی استقلال، مدیریت باشگاه مثل تمام مصاحبه های من، در آرشیو رسانه ها موجود است. امیدوارم همان طور که سرمربی تیم ملی اشاره کرد، از همین امروز به فکر جام جهانی باشیم و با از بین بردن ضعف های شخصی، عملکرد و نتایج بهتری بدست بیاوریم. مگر اخراج بازیکن توسط داور، موضوعی تعریف شده در قوانین فوتبال نیست؟! به فرض که داور به عمد این کار را انجام داد، ما چه برنامه ای برای بازی در صورت 10 نفره شدن داشتیم؟! چرا کروش و حامیان رسانه ای اش درباره مسائل فنی حرف نمی زنند و مدام با کشاندن بحث به حواشی، تلاش می کنند ذهن مخاطب را از اصل موضوع دور کنند؟ چرا به این موضوع اشاره نمی کنند که همین عراق بازیکنان بزرگی مثل کرار و نشات اکرم را با خود به استرالیا نیاورده بود و با ترکیبی جوان مقابل ما بازی کرد؟ من سر حرف هایم هستم و عمیقا معتقدم با وجود تمام ضعف ها و مشکلات در فوتبال ایران، همچنان به لحاظ نیروی انسانی بسیار غنی تر از عراق و امارت و دیگر کشورهای عربی هستیم. اعتقاد دارم آنچه در جام ملت های آسیا دیدیم، تمام نیروی موجود در فوتبال ایران نبود و فکر نمی کنم چنین نقدی که اثبات آن دشوار هم نیست، موضوعی برای به راه انداختن جنجال های رسانه ای باشد.  دوست دارم در پایان به این نکته هم اشاره کنم که با وجود تمام حرف های غیر منطقی کروش، آنچه در ذهن یک مربی پس از شکست می گذرد را به خوبی می شناسم و سعی می کنم او را درک کنم. من هم در همین مرحله باخته ام با ضربات پنالتی البته  مقابل یکی از قدرتهای اول اسیا- کره جنوبی- و بدون داشتن فدراسیونی، در اوج درگیری جناح های سیاسی در فوتبال و با مشکلاتی بسیار گسترده تر از امروز اما هیچکس را متهم نکردم و تمام مسوولییت شکست را پذیرقتم حتی در دادگاه تلویزیونی که حامی اول رسانه ای این روزهای شما برپا کرده بود.

 تحلیل رفتارها و حرف های رد و بدل شده را هم به کارشناسان، همکارانم و هوادارن فوتبال ایران می سپارم و ترجیح می دهم زمان و توانم را برای تیم استقلال بگذارم که با وجود زیرساخت های ضعیف در فوتبال ایران، همواره باید نتایجی در خور نام بزرگ ایران بدست بیاورد. با آروزی موفقیت برای تمام همکارانم، چه دوست و چه دشمن، چه  ایرانی و چه  خارجی.

با احترام امیر قلعه نویی.

 

4141 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 302
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    خیلی خوب بود و منصفانه.
  • مرتضی ی A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    استقلالی هستم و از قلعه نوعی خوشم نمیاد ولی مصاحبه این هرچند با مشاوره کسی نوشته باشه کجا مصاحبه درخشان کجا درخشان با نوع صحبت کردنش نشون میده شخصیت اش رو و روشی که به پرسپولیس هم رسید توجیه میکنه
  • فر IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    75 18
    خبر آنلاین چرا از طرف خودت تفسیر میکنی؟ کجا از فردوسی پور خواسته مثل 8 سال قبل کیروش رو محاکمه کنه. انصاف داشته باش. من طرفدار قلعه نویی نیستم ولی وقتی یه نفر سعی میکنه با ارامش حرف بزنه چرا باعث میشید جبهه تند بگیره. این کارها اصلا به نفع فوتبال نیست. چاپ کن لطفا
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    این بیانیه رو با حرفهای پوپو لیستی کیروش مقایسه کنید....آفرین قلعه نویی....فله ای ها بیایید منفی بدهید
  • بی نام US ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    من فقط يه چيز ميدونم كيروش هيچ جا موفق نبوده. و هيچ مقام اولي يا دومي كسب نكرده. پرز رئيس رئال گفت: تنها فردي كه هرگز از اخراجش پشيمان نشدم كيروش بود.
  • ناصر شجاعی SE ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    این خودش سواد حرف زدن نداره میده این و اون براش بیانیه می نویسند
  • محسن IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    مافیا حیا کن فوتبال را رها کن.....
  • امیر حسین اکبرزاده A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    درود بر شرف امیر قلعه نویی
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    شما به رستوران داري برسي همه خوشحال ميشن . به اندازه كافي نابود كرديد فوتبال رو
  • masoud IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    44 52
    بی نظیر بود امیر خان... امیر خان اول بشی آخر بشی دووست داریم..
  • کرامت A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    ساده شفاف متین از امیر دلها
  • مهدی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    آقای قلعه نویی با اینکه سرمربی تیم محبوبم هستی ولی حق نداری در مقابل خواست مردم بایستی. وارد بازی نمی شوی چون نه دلیل قانع کننده داری و نه خودت رو در حد مقایسه با کیروش می دانی افتخار تو دیدن تمرین لورکوزن از پشت فنس بوده ولی کیروش مربی بهترین تیم دنیا بوده حالا تو میخوای خودتو با کیروش مقایسه کنی انتقاد حق همه است ولی تو توهین کردی
  • وحيد IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    كيروش قهرمان ملي و سرمربي تيم ملي فوتبال ما خواهد ماند انشاالله
  • فساد در فوتبال مافیایی IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    46 55
    شما اون سال با اون تیمی که دست شما با اون ستاره ها بود، قهرمان آسیا که هیچی، بین حداقل هشت تیم دنیا باید میشدیم؛ پس هی اون سال رو پا پیش نکشید؛ اون سال استرالیا در قاره آسیا مسابقه نمیداد و اکثریت تیمها تمیهای ضعیفی بودن و خیلی راحت میشد قهرمان آسیا شد؛ الان قدرتهای جدید با تاکتیکهای جدید و امکانات غیر قابل مقایسشون با ما اومدن، با قضاوت ناعادلانه که همه دنیا میدونن چه بلایی سر پولادی اوردن، 10 نفره و بازیکن دوپنگیشون 33 کردیم. همون اماراتی که ژاپن رو زده بود رو زدیم؛ شما اگه ایرانی بودی اون مصاحبه رو شب قبل از مسابقه نمیکردی و آرزو نمیکردی ببازیم، شما برو عملکردتو تو آسیا ببین با تاکتیک بزن زیرش و در ایران هم همه میدونن چطور قهرمان میشین، بعد بیایین سرمربی محترم تیم ملی رو نقد کنین.
    • علی 4444 A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      28 15
      خودتو با این اطلاعاتت طرفدار کیروش جا نزن.2007 استرالیا نبود؟؟؟؟؟چقدر عوامفریبی؟
  • کیان A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    50 72
    حرف من این است که کروش توقع دارد همه از او تشکر کنند و خودش حتی یک بارالبته پیش از حذف شدن از مربی تیم های لیگ به خاطر بازیکنان خوبی که در اختیارش گذاشته اند تشکر نکرده است. ...میگن دروغگو کم حافظه استلابد منظورت از بازیکنان خوب اندرانیک تیموریانه که بارها و بارهاازش انتقاد کردی تا بالاخره فراریش دادی
  • علی SK ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    85 57
    قلعه نویی شروع کرد باز...
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    دیکتاتورگونه بودن بهتر از مافیاگونه بودنه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    92 79
    بزرگوار شما به تیم امید کره باختی با تمام ستاره های اون زمان فوتبال ایران. هنوز حافظه مون رو از دست ندادیم
    • امید A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      36 19
      کیروش هم به تیم جوان شده عراق باخته.عراق عراق
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    59 59
    حرف حق
  • کیان A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    33 56
    حرف من این است که کروش توقع دارد همه از او تشکر کنند و خودش حتی یک بارالبته پیش از حذف شدن از مربی تیم های لیگ به خاطر بازیکنان خوبی که در اختیارش گذاشته اند تشکر نکرده است. میگن دروغگو کم حافظه استلابدمنظورت از بازیکن خوب تیموریانه؟که انقدرازش تعریفکردی تا بالاخره فراریش دادی
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    79 40
    راس میگه دیگه... این هرچی گفت و هرکاری کرد.. کیروش داره بحث رو حاشیه ای و رسانه ای میکنه..
  • 87 A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    47 23
    کاش یذره به حرفاش فکر کنیم نه اینکه چشمامونو ببندیم عربده بزنیم کیروش کیروش...
  • یه استقلالی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    37 31
    بد جوری شکه شدیا گروهبان فکرم نمیکردی کیروش اینطوری جواب 4 سال تهمت رو بهت یه جا بده بوی سوختگی میاد
  • علی A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    28 39
    خوب شد حرف زدی حرفهات همه فنی بوده؟ میشه معنی کلمه فنی رو برای ما معنی کنی؟ شاید نمیدونیم. تیم ملی با اسکلت استقلال رفت جام جهانی؟ پس چرا با همون اسکلت تیمت اینجوری بازی میکنه؟ نکنه میخوای بگی جرات داشتی بخوانید توانایی بازیکن جوان و بی تجربه رو ازشون اینطوری بازی بگیری؟ یادمون رفته با نکونام و آندو و امیرحسین و .... چه کردی؟ تو ایرانی هستی؟ تو دلت برای تیم ملی میسوزه؟ تفکر دیکتاتور گونه؟ جک میگی؟ ماجرای علی رو یادت رفته؟ تو رو اوردن تلوزیون و گفتند که دانش فنی لازم برای مربیگری تیم ملی رو نداری؟ نکنه فکر میکنی داری. نکنه فکر میکنی کیروش رو که نصف آدم های گنده تو فوتبال دنیا بهش میگن پروفسور باید با تو مقایسه کرد؟ بازی های تیم خودت رو میبینی؟ بیشتر حرف بزن... بیشتر جک بگو...
  • حمید IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    26 40
    اول : در یک بیانیه دو صفحه ای چهاربار گفته ای وارد جزئیات نمی شوم کلیاتی هم که گفتی همه ش باد هوا بود آقا شما و درخشان خوبید ولی یادت باشه جام ملتها لیگ در پیت ایران نیست که با لابی و خریدن بازیکنان تیمهای حریف در اون قهرمان بشی دوم : هروقت رزومه کاری شما و درخشان به پر و پیمانی رزومه کی روش شد، هروقت توانستی در اوج نا امیدی تیم ملی رو مستقیم ببری جام جهانی، هروقت تونستی 92 دقیقه جلو آرژانتین و مسی دوام بیاری بعداً بیا و افاضه بفرما جناب کل یوم
  • وحید A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    41 29
    با اینکه با نظراتش مخالفم اما جز معدود دفعاتیه که قلعه نویی داره منطقی و دور از تعصب حرف میزنه
  • استقلالی A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    83 80
    امیر ساکتتتتتتتت ....کیروش می مونه
  • میثم RO ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    41 35
    کیروش هرچی باشه مثل شما مافیایی رفتار نمیکنه، اینو من نمیگم اکثر شاگردهات از مجیدی گرفته تا بقیه میگن
  • امین A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    33 30
    قلعه نوعی بیشتر از کیروش سعی کرده به طور غیر مستقیم نکونام و آندو و رسانه ها رو بکوبه. چیزی از خود کیروش نداشته بگه میگه چرا بازیکنهای جوان بیشتری نبردی تا بهتر نتیجه بگیری؟ منظورش فقط اینه که چرا نکونام و تیموریان باید تو تیم ملی بازی کنن. یا بیشتر توضیح داده چرا رسانه ها از کیروش حمایت میکنن اما از من حمایت نکردن. اینا هیچ کدوم به کیروش ربطی نداره. اینا همش تقصیره خودته آقای قلعه نوعی. نوع زندگیت، ریاکاری، ادبیاتت، توهین هات، مافیا بازیت همه رو مردم دیدن و شما پیش خیلی از استقلالی ها هم محبوب نیست. اون از حجازی این از فرهاد مجیدی.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    47 36
    مرسی امیر خان که جواب بی ادب رو با ادب ایرانی دادی...
  • 007 A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    51 15
    خبرآنلاین خیلی بی انصافی ... چرا این همه غرض ورزی؟ چرا این متن رو که قلم آرامی داره با این عنوان تهاجمی تیتر کردی؟ شما به افکار عمومی جهت میدی و منحرفشون میکنی....متاسفانه
  • هادي EU ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 39
    همش يه مشت حرف بي اساس و غير فني، يه نكته اش از همه خنده دار تر بود كه نوشته : ايران با تاكتيك دفاعي استقلال رفته جام جهاني خخخخخ اقاي قلعه نويي همه شما رو ميشناسن و ديگه لاپوشوني و منحرف كردن ذهن هاي مردم دوره اش تموم شده
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    41 23
    ميلياردها تومان پول 4سال حاشيه حذف و سوزاندن بهترين بازيكنان ايران از جمله رحمتي و عقيلي و نوري و خلعت و.... براي به دست اوردن 1 مساوي تو جام جهاني و صعود از گروه تو جام ملتها . مردم خوب سر كار رفتن يه موقع هايي كه كيروش با حرفاي قشنگ ميخواد مردم رو همراه كنه ياد بلازوويچ مي افتم
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    23 36
    تیم ملی با اسکلت استقلال و خط دفاعی استقلال راهی مسابقات شد؟ واقعا؟ همه حرفات اینجوری مستنده؟ تازه همون استقلالی هایی که تو از تیمت انداختی بیرون و باهاشون مشکل داشتی تو تیم ملی دیدی چقد خوب بودن. پس افتخار استقلالی هایی هم که خوب بودن مال شما نیست. چون دقیقا شما با همون بازیکنا مشکل داشتی
  • کیروشی پور A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    41 23
    اگه متن رو کامل خونده باشید باید تا حدودی به قلعه نوعی حق بدهید...لطفا احساسی نباشید...
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    25 23
    خدا بیامرزه ناصر حجازی رو .... یادش بخیر بنده خدا رو چقدر اذیت کردین...
  • م ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    20 24
    به هر حال اين واضحه كه شما به درد تيم ملي نميخوري كسي كه با كيروش كار كرده كه دستيار الكس فرگوسن بوده ، شما چيزي واسه ياد دادن بهش نداري و حتي استقلال هم برات مهم نيست وگرنه مهره هاتو اين طور از دست نميدادي
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    30 26
    دمت گرم خیلی خوب جواب کیروش رو دادی
  • مجتبی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    26 22
    به نکته خوبی اشاره کردی : ترجیح می دهم زمان و توانم را برای تیم استقلال بگذارم... پس لطفا ساکت شو
  • reza A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    26 15
    منطقی و به دور از احساسات پاسخ داد
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 8
    بیش از این وارد جزئیات نمی شوم
  • علي ES ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    18 29
    من از تمام تهرانی ها میخام که به استقبال ملی پوشان برن امروز درود میفرستم به تمام بچه های باغیرت تیم ملی بعد از سالها با غرور تیم ملی کشورم رو دوست دارم امیدوارم آدم های تنگ نظر بیشتر از این خودشون رو نزد مردم حقیر نکنن
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    39 20
    هیچ وقت رفتار وقیح عادل فردوسی پور و برخی کارشناسان را بعد از حذف از جام ملتهای 2007 با قلعه نویی فراموش نمی کنم.
  • ناصر IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    45 16
    من با حرف های قلعه نوعی موافقم هرچند موفق رفتن کی روش نیستم و معتقدم نتایجی که تیم ملی رفت در بازی ها فقط به خاطر کاریزمای کی روش بود نه کار تاکتیکی...من فقط با نگاه از بالا به پایین کی روش به شدت مشکل دارم و ابن جو بت گونه ای که راه انداخته برای خودش... خدا وکیلی تمام ایراداتی که به استقلال و قلعه نوعی و بطور کلی تیم های ایرانی میگیریم به طرز بسیار مشهودتری در تیم کی روش وچود داشت. تمام گل ها ار روی ضربات ایستگاهی و یا در بهترین حالت ارسال از جناجین بویژه جناح راست بود... هرچند که من به شخصه مشکلی با این قضیه ندارم بنظرم اگر یه تیمی نقطه قوتش ارسال از جناحین و یا ضربات ایستاهی باید از اونها استفاده کنه. من فقط با یک و بوم و دو هوا مشکل دارم که برای یک نفر ضربات ایستگاهی خوبه برای یکی بد
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    20 24
    تو شاخ تو خداي فوتبال بي خيال تيم ملي شو كل يوم جون مادرت
  • افشين GB ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    28 31
    قلعه نويي سواد كافي ندارد.برايش نوشته اند.كار خوبي هم كرده اند كه به جاي او جلو آمده اند و نوشته اند.اميدوارم به جاي درخشان هم جلو بيايند و بنويسند و ماله بكشند.جاويد باد ايران.درود بر مردان شايسته كي روش.امروز عصر به استقبال تيم ملي فوتبال ايران به فرودگاه خواهم رفت.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    43 19
    بابا خدائی اینقدر احساسی نظر ندهید . چرا ما ایرانیها اینقدر بی انصاف شدیم . یک خرده از این فضای احساسی بیایید بیرون و تاریخ رو به یاد بیارید . تیم ها ملی ما توو بدترین شرایط هم همیشه امارات ، عراق ، کویت ، و دیگر کشورهای عربی رو بردن . تنها کشور عربی که همیشه برای ما قدر بوده عربستان بوده. حالا من نمی دونم چرا این کیروش اینقدر داره شلوغ می کنه . به نظر من قلعه توعی حق داره این بابا با جنگ رسانه ائی که متاسفانه یک سری روزنامه های ورزشی هم ساپورتش می کنن اجازه نمی ده کسی نقد فنی بکنه. اجازه نمیده کسی در مورد نحوه بازی با قطر بحرین امارات حرف بزنه تیم ایران از قبل جام جهانی تدارکش شروع شد این نمی توونه ادعا کنه من بازی تدارکاتی نداشتم پس عراق چی باید بگه . این بابا با لج بازی بازیکن هائی مثل نو
  • روانی A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    24 25
    اقای قلعه نوعی فقط پول های میلیاردی میگیره وگرنه این چند سالی که با استقلال بودی چه مقام اسیایی گرفتی؟ بگذریم از بازیکنان میلیاردی که خریدی و حتی یه بازی هم بازی نکردند
  • بی نام ES ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    27 20
    آقای قلعه نویی ، ما استقلالی ها دوست نداریم تاج رو سر شما باشه شما هم بهتره اخلاق مداری رو پیشه کنید.
  • مجید IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 3
    ای کاش بجای این دعواها به دلایل ناکامی بدون احساسات و منیت ها و سلیقه های شخصی و تسویه حساب های شخصی پرداخته شود . ایران سربلند باد
  • رامین A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    31 10
    من طرفدار قلعه نویی نیستم...اما می خوام بگم ما با مربیان دیگه هم از یک چهارم جام ملتها حذف شدیم و از گروهمون تو جام جهانی بالا نیومدیم...نمی دونم چرا دنبال اینیم که کیروش رو ناجی فوتبالمون بدونیم...بابا فوتبال ما از ریشه خرابه ....
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    22 16
    نقد منصفانه و دیگر هیچ.
  • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 20
    دمت گرم امیرخان ، کاش خودت میشدی مربی تیم ملی.
  • آرشام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 19
    این بنده خدا هم از خودت یاد گرفته، گناهی نداره ،امیرخان
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    29 24
    برو خجالت بکش قلعه نویی دیگه بسه تا کی میخواین بتازونین و فوتبال مملکتو بزنین زمین؟
  • جواد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    22 16
    جناب بزرگوار فرق کیروش با مربیهای قبلی اینه که بعد از مدتها به همه ما ثابت کرد تیممون از قبل بازی بازنده نیست این اتحاد و همدلی که بازیکن و تماشاگر داشت امیدی که توی دل هممون بود به همه چیزای دیگه میارزید. کاش مقام خوبی میگرفتیم که دهن شما و امثال شما بسته میشد ولی صدها هزار حیف
  • الیاس A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    24 20
    هیچ سودی از این دعوا نمی بریم ... قلعه نویی پر افتخار ترین مربی ایرانه بهش احترام بذارید دوستان ... کی روش هم شکی نیست که مربی بزرگی است ... اعتماد به نفس ملی را نباید از بین برد ... من واقعا فکر میکنم با فرکی بهتر از کی روش نتیجه می گیریم ولی کی روش را هم دوست دارم ...
  • بی نام ES ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    23 11
    ". من پس ازاردوی افریقای جنوبی مصاحبه کردم و گفتم به نظر می رسد شرایط بازیکنان ملی بهتر شده باشد و جا دارد از زحمات کادر فنی تیم ملی تشکر کنم. واقعیت این است که در آن مقطع هیچ تغییری در شرایط بدنی و روحی بازیکنان ناآماده ملی ایجاد نشده بود و من تنها به خاطر روحیه دادن به تیم و بازیکنان ملی ام این حرف را زدم. " از اینجا میشه فهمید شما دارین دروغ ميگين...
  • بابک IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    22 11
    برای یه بار هم که شده جو گیر نشیم و نزارییم بر روی احساساتمون موج سواری کنند...واقعا کیروش چه دستاورد شگفت انگیزی برای تیم ملی داشت...بر خلاف اقای قلعه نوی فکر میکنم ایران از لحاظ بازیکن حرفه ای کاملا در فقر است و در این شرایط بهترین مربیان جهان هم کاری از پیش نمیبرند...کاش نیمی از دستمزد کیروش خرج مدارس فوتبال وتربیت بازیکن میشد...در کل فکر میکنم بسیاری از صحبتهای کیروش در مورد ناکامی ایران بازی رسانه ای و در اصل توهین به شعور مردم بود.....
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 12
    دمت گرم اميرخان
  • اس اس دو ستاره IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 14
    توانت رو برای ساختن استقلال بگذاری؟؟؟ دلت رو خوش نکن عمو . امسال سال آخرته , تا همینجاش هم زیادی تحملت کردیم . گرچه هممون میدونیم نباشی چه حاشیه هایی برای تیم میسازی . عشق است استقلال و عشق است تیم ملی
  • علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 11
    ... و یک نکته چقدر خوب بود ، کسانی که این روزها وقایع قبل از حضور کیروش در ایران را به او یاداوری می کنند این را هم به او میگفتند حضور بازیکنانی نظیر پولادی که این روزها عصای دست کیروش و برای حضورش در تیم ملی ناگزیر به قانون شکنی و تبعیض شدیم حاصل استعدادیابی دوران مربیگری قلعه نویی در تیم ملی است. مهرداد پولادی که از یکی از تیمهای دسته یک به تیم ملی دعوت و تا مدتها رسانه ها تصور میکردند قلع نویی مهرداد اولادی را به تیم دعوت کرده و اشتباه تایپی در لیست تیم ملی رخ داده غرض اینکه اگر کیروش بزرگترین دست اورد خود را معرفی نسل جوان میداند که این اتفاق جدیدی نیست.ایضا کمترین کاری که یک مربی ملی میتواند برای یک کشور انجام دهد همین است دقیق مانند نسلی که مایلی کهن ، دایی ، قلعه نویی و برانکو ...
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 11
    خب به نظرم راست ممیگه دیگه. کیرشش مسئولیت شکستو قبول کنه.
  • چکاوک A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    21 11
    کاری ندارم حق با کیه ... ولی فرقی نمی بینم بین اوت شدن در ضربات پنالتی مقابل عراق یا کره . چرا بامربی تیم بازنده مقابل عراق مثل قهرمان رفتار می کنیم و با مربی بازنده مقابل کره مثل خائنین رفتار کردیم ... گویا حافظه صدا و سیما خیلی ضعیف است و رفتار خودش را نمی بیند.
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 14
    هضم اينكه تيم‌هاي كند حوزه خليج‌فارس دوسوم بازي مقابل ما را در اختيار داشته باشند، آسان نيست. تیم آقای کروش، فوق‌العاده «اقتصادی» بازی می‌کند و این به مذاق ما ایرانی‌ها که اغلب ولخرجیم، خوش نمي‌آيد.
  • محمد ش IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    21 19
    درود به شرفت که مردی ولی وای از این مردم بیگانه پرست با خت به کره در پنالتی فاجعه است ولی به عراق افتخار ملی. امیرخان دوستت داریم و میدانیم حرفهای کیروش فرافکنی بوده و بس.
  • بی نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 7
    بابا بذار بیاد بعد بیفتین به جون هم
  • ali A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    18 17
    ﺧﺪﺍﻳﻲ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﻴﮕﻦ ﺍﺩﺏ، ﮐﻴﺮﻭﺵ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎ ﺍﺳﻢ ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮﻳﻲ ﻭ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺍﺯ ﻣﺮﮐﺰ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺩﻭﺭ ﮐﻨﻪ
  • هوادار A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    26 13
    یکی از تغییراتی که آقای کروش در فوتبال ایران باب کردند جشن گرفتن بعد از باختهای تیم ملی است که باید وارد گینس بشود
  • سعید A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 24
    احسنت.... جانا سخن از زبان ما میگویی،به بهترین شکل ممکن به کیروش بی تربیت مغرور جواب دادی
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 4
    من فقط نگاه میکنم.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 9
    لطفا فکر تیم خودت باش
  • سعید IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 8
    قسمت عمده حرف هاش بنظرم درسته اما جزئیاتی مطمئنا هست که ما بی اطلاعیم مثل درگیری نکونام، آندو، صادقی و دیگران با ایشان.همینطور بعد از اخراج فولادی کیروش باید تمرکزش رو بر مسائل فنی می کذاشت تا بتونه تیم رو هدایت کنه نیمه دوم تیم اصلا تمرکز نداشت. اما بهترین گزینه مربیگری تیم ملی خود کیروش هست مربی های داخلی توان فنی بالایی ندارند.
  • سعید BE ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 4
    الآن کجای حرفاش غیر منطقیه آقا اینقد آدم ها رو بت نکنید هم قلعه نویی هم کروش کم مونده به خاطر بازی دفاعی تیم ملی مربی استقلال و سپاهان و پرسپولیس اخراج شن بابا طرف اشتباه تاکتیکی کرده حذف شده انشاا.. تو مقدماتی جام جهانی جبران میکنی ... چرا جو رسانه ای درست میکنی که انگار سرمربی تیم ملی علی پروینه
  • پدرام US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    23 12
    این همه قلعه نویی پول میگیره الان استقلال در آسیا کجاست ؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    21 13
    اقای قلعه نویی ما گفتار و رفتار شما را یادمونه، ما را جیگر فرض نکنید
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 10
    گفته لیاقت نشستن بر سکوی مربیگری رو نداری و ما هم باور داریم. هرچی بیشتر حرف بزنی به ضرر خودته. بهتره سکوت کنی.
  • بیکار EU ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 10
    یکی تو خوبی یکی مافیا
  • 6 و4 EU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 13
    این انشا که دادی والدینت برات نوشتن نمره نمیگیری دفعه بعدخودت بنویس بیار.خخخخخخخخخخخ
  • احسان ن A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 8
    دقیقا خودش اینجوری نوشته ؟
  • سعید A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 10
    بازی باالفاظ
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    22 10
    پرسپولیسیم...ولی حرفای این بار قلعه نوعی تا حدی منطقی بود.من می خوام کیروش بمونه اما فردوسی پور باید یک برنامه چالشی براش بزاره مثل همون دوره قلعه نوعی و نه اینکه قربون صدقش بره.
  • رکسانا IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 4
    کیروش در مصاحبه اش تند رفت ، اما مربیان داخلی هم بهونه هاشون بنی اسرائیلیِ، یکی میگه چرا تیم را جوون تر نکردی، اون یکی میگه چرا بازیکن باتجربه تر نبردی ، کیروش از نظر نتیجه گیری کار چندان برای تیم ملی نکرد، اما جلوی بازیکن سالاری و بی نظمی را که مدت ها آرزوی ما در تیم ملی بود گرفت و به پیرهن تیم ملی اعتبار از دست رفته ذا برگردوند
  • قلي IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    26 9
    واقعا كيروش چه افتخاري واسه فوتبال ايران بدست آورده؟2باخت و1مساوي از جام جهاني،حذف از جام ملتها،باخت به لبنان؟بردهاي ناپلئوني مقابل تيمهاي ضعيف عربي؟ملت جوگير نباشيد و منطقي نگاه كنيد،كمبود امكانات و بازيهاي تداركاتي هميشه بوده،نقش كيروش در ناكامي تيم ايران چيه؟كيروش اگه مربي خوبي بود كه الان تو كشور خودش يا تيمهاي درجه 1 اروپا مربيگري ميكرد،چرا از رئال و تيم ملي پرتقال اخراج شد؟اينهمه پول رو فقط ما ايرانيها به يك مربي ناموفق ميديم،به يك آناليزور،موفقيت و افتخار ايران بايد واسمون مهم باشه نه اسامي مثل كيروش يا قطبي يا قلعه نويي.
  • ب IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 14
    اولا این متن مطمئنا نوشته یک گروهبان نیست. دوم، اونی هم که نوشته خیلی قوی ننوشته و فقط سعی کرده خوب بنویسه لیکن موفق نبوده، مثلا: شوک ناشی از غیر منطقی بودن اتهام های کروش، اجازه درک حرف های او را نمی داد امروز هم پس از گذشت چند روز از حرف های کروش، هنوز نتوانسته ام منطقی در ادعاهای او پیدا کنم. و... یا ...شهروند جامعه ای متمدن و امروزی. اگر نتوانستی منطقش را بیابی پس چرا بیانیه دادی؟ آیا جوامع امروزی متمدن هم هستند؟ اصلا حقوق شهروندی چیست؟ امیدوارم گروهبان مافیای ما براساس حرف خودش هوادارن فوتبال در ایران از استانداردهای لازم برای تحلیل وقایع برخوردار هستند، سکوت کرده و به تیم خودش برسد. همین شرایط برای موتورگازی قرمز هم هست. دست از سر تیم ملی بردارید لطفا. وگرنه...
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 14
    آقای قلعه نوعی همه میدونن که شما و مافیای شما از بودن کی روش ناراحتید و منتظر ضربه زدن هستید اما دانش و توانایی هیچ یک از مربیان داخلی به اندازه ایشون نیست در همین بازی با عراق تیم ما تا آخر بازی کرد و برنامه داشت و ۱۰ نفره تا آخر ایستاد و تو ضربات پنالتی باخت ، حتی بازیکنان از لحاظ بدنی کم نیاوردن و این ها نشان از کارهایی داره که سرمربی انجام داده تا آخر در کنار بچه های تیم ملی و کادر مربیگری و شخص کی روش هستیم و ازشون حمایت می کنیم شما هم به جای این کارها و حواشی سعی کن کنار مردم و تیم ملی کشورت باشی تا کنار جیب خودت و مافیایی که دارید.
  • افرین A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 13
    امیر خان لذت بردم.به امید روزی که کیروش ضد فوتبال ایرانو ترک کنه.و اون پولش خرج زیر ساخت های فوتبال بشه
  • پرهام US ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 9
    فقط کسانی که دوست دارند مربی تیم ملی بشوند میخواند کارلوس کیروش برود. مثل امیر قلعه نویی.
  • وحید A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    18 6
    من تا چن روز پیش فکر میکردم مسدولین ما توهم توطئه دارن الان مطمئن شدم مردم هم توهم توطئه دارن همه دنیا جمع شدن تا نذارن ما قهرمان بشیمنرفتن 40 ساله تیم امید هم توطئستژاپن رو ببینین اونا 40 سال رو فوتبالشون کار میکنن بعدشم حذف میشن نمیگن داور ایارنیا عادتشونه بندازن تقصیر داور و این و اونالان تمام رسانه ها و صدا سیما دارن وانمود میکنن مشکل فوتبال ما فقط داور بودهمیشه تو تاریخ داور و هوا و روسیه و امریکا و انگلیس بودن تا ما مشکلاتمونو بندازیم گردن بقیهالان قهرمانم میشدیم فوتبالمون مشکلاتش حل میشد؟خوب شد با کیروش باختیم تا بفهمیم مروینیو هم نمیتونه فوتبالمونو درست کنهآقای کیروش تیم شما مقدماتی جام جهانی 7 بازیکن فیکستون از تیم قلعه نوعی بودخبر دیرو هم سانسور کردی حقیقت رو
  • مهدی A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 11
    خوب و منطقی جواب کیروش ترسو رو دادی
  • محمدعلی A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 11
    واقعا حرف حساب زدی امیرخان جز این هم از تو انتظار نمیرفت به امید روزی که رفتار و افکارمون با هم یکی بشه
  • امیر IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 8
    حرف کاملا منطقی زد کیروش مربی خوبیه از همه ایرانی بهتره اما داره بهونه میاره و ایران واسه کیروش جای کار نیست فقط دنبال درامده که خوب مارو شناخته با حرفاش یه ملت سرکار گذاشته پول توپیم میگیره که هیچ جا بهش نمیدن جز ما
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 9
    من معتقدم مربي ايراني به درد تيم ملي نميخوره ولي كيروش هم مربي خوبي نيست و رزومه قابل دفاعي نداره،اين چندسالي كه مربيه ماست چه افتخاري بدست آورديم؟با اين پول مربي بهتري ميتونيم بگيريم.
  • بردیا IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 7
    شما معمولا مستقیم به طرف حمله نمیکنی با کوبیدن تیمش نابودش میکنی بزرگوار
  • رضا A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 10
    قلعه نویی خائن
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 11
    عاااااالییییییی بوووووود
  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    20 13
    اول بگم که بخدا قسم میخورم که به دروغ نمیگم یه پرسپولیسیم و بعد بگم که تا حالا با همه حرف های قلعه نوعی مخالف بودم اما این بیانیه بدرستی نوشته شده و کاملا روشنه که کیروش داره فرافکنی میکنه،همه مربیا دارن با این امکانات کار میکنن،همه مربیا فشار روشونه برا مثال برنامه لیگ عوض میشه بیخودی بازیکناشون محروم میشن بیخودی تماشاچیاشون محروم میشن و خیلی چیزای دیگه و شما در برابر مربیای ایرانی از هر جهت امکانات بهتری دارین و مردم و رسانه هاهم که پشت شما هستن.مربیای ایرانی انتقاد فنی از شما کردن ولی چون شما پاسخ قانع کننده فنی نداشتین و تیمتون از نظر فنی مشکل داشت بحث رو به حاشیه بردین و فرافکنی کردین
  • ثابت A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 5
    همه ی انسان ها را میتوان نقد کرد.
  • نيما A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 12
    خيلي خنده داره كه يكسري "كيروش" رو "وطن پرست" و "با غيرت" ميدونن واقعا جالبه به قول معروف "ادمو سگ بگيره، اما جو نگيره"
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 10
    اين حرفا رو مشاوراي قلعه نوعيه و گرنه خودش كه ما حرفاشو زياد شنيديم . ...
  • شهروندی از بوشهر A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 12
    امیر قلعه نوعی خواهشن مظلوم نمایی کافیه، دستت برای همه رو شده، مردم ایران کارلوس کیروش رو از ته دل دوس دارن و میدونن چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ شخصیت بین المللی یک سر و گردن از تمام تو و تمام مربیای داخلی بالاتره، من یه استقلالی ام اما آرزو دارم زودتر از تیم محبوبمون بری و مربی فهیم و بادانشی مثل منصوریان که دستیار کیروش بوده جاتو بگیره
  • علیرضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 14
    ما مردم میدونیم چی خوبه چی بد و از کیروش حمایت می کنیم.همه ما رفتار شما رو با بازیکنان استقلال رو میدونیم.نمونش تفاوت آندوی تیم ملی واستقلال.آقای قلعه نوعی علت رفتن منتظری مجیدی نکونام آندو رحمتی و... از استقلال چیه؟علت به مشکل برخوردن شما با صادقی و بیک زاده و حیدری چیه؟چطور شما با 9 بازی تدارکاتی رسمی کمبود امکانات نداشتی ولی کیروش با دو بازی تدارکاتی و کلی حاشیه و.. حتما امکانات داشته.بازیکنان زمان شما کی بودن؟فکر کردی بازیکنان رفتار شما رو با خودشون به کیروش نمیگن و کیروش این حرف ها رو هوا میزنه؟؟خدا رو شکر مصاحبه هات موجوده و همین دو روز پیش بود که تیم ملی رو مسخره میکردی؟کیروش حقیقت رو گفته شما همیشه باختی انداختی گردن تیم ملی و گفتی نمیدونم تو تیم ملی با بازیکنان چکار میکنن
    • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      12 8
      تیموریان حسابی نشون داد که پول پرسته، به استقلال خیانت کرد مخصوصا تو بازی با پرسپولیس. اگه 5 بازی که تو تیم ملی کرد رو واسه استقلال انجام میداد الان استقلال با اختلاف زیاد صدر جدول بود، این اواخر از مصاحبه های برادرش داشت حالم به هم میخورد خداروشکر که هر چی پول پرست بی غیرت از تیم بیرون کردیم
  • بی نام A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 9
    کروش تنها مانع در جلو فساد موجود در فوتبال ما است . و اين تيم تنها تيمي است که به تمامي بازيکنانش فارغ از رنگ تيم باشگا هيشان به آنها افتخار مي کنيم.
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 8
    همچی میگه وقتی ده نفره شدی چه برنامه ای داشتی شما خودت جلو تیم ده نفره کم آوردی، حتمآ برنامه داشتی.
  • محمد A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 9
    آخه تو در حدی نیستی که بخوای برای کروش بیانیه بدی بابا بسه سیاه نمایی ، چقدر خودت را به در و دیوار میزنی واقعا شما و امثال شما از حسادت در حال منفجر شدن هستید که مردم فهیم و باشعور ایران از آقای کروش حمایت میکنند .
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 12
    آقاي قلعه نوعي دست از سر اين فوتبال بد بخت بردار. تا كي ميخواي علي اصغري مربي گري كني. زمان امثال تو ديگه تموم شده.بذار فوتبال هم راه واليبال را بره.بذار نفس بكشه.بخدا بسه ديگه. هر چيزي زماني داره الان زمان پوست انداختن تيم ملي فوتبال و حركت روبه جلو است. دلال بازي و مافيا بازي و تقلب مردم را از فوتبال و ورزش دلزده كرده. تو را به وجدانت قسم اگه اين متن را مي خوني دست از سر فوتبال ملي بردار. زنده باد تفكرات علمي. زنده باد سالم زيستي. زنده باد شرافت.زنده باد مردانگي
  • پویان A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 7
    مدیونید اگه حتی یه درصد به این فکر کنید که این ادبیات نمی‌تونه متعلق به قلعه نویی باشه فوق فوقش از "علی"جان مشاوره گرفته. در فرهیختگی و سلامت ایشون که شکی نیست
  • سروش IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 4
    امشب فردوسی پور یه آیتم ویژه راجع به صحبتهای قلعه نویی ضد تیم ملی پخش خواهد کرد ولی باید یا بیانیه قلعه نویی رو پخش کنه یا از اونم بخواد صحبتاشو مطرح کنه تا عدالت رعایت بشه ولی اینا از تقصیرات کیروش چیزی کم نمی کنه همه جای دنیا ضد مربی تیمها صحبت میشه انتقاد میشه ولی همیشه همه تقصرا رو گردنشون نمی ندازند.
  • امیر A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 11
    آقای قلعه نوعی حرفهایت کاملا منطقی وحقیقت است ولی ای کاش کیروش ازتیم ملی میرفت شماهم ازاستقلال هم شمهبرای اس اس من مضرهستی وهم کیروش برای تیم ملی مضراست تیم ملی بازیکنان خوبی چون نکونام وآندوداشت ومهدی رحمتی راکم داشت ولی سرمربی نداشتیم کیروش باامثال رحمتی همچون بچه لجبازی کردوضررش رادیدشماهم باامثال رحمتی ونکونام وآندولجبازی کردی ضررش راخواهی دید بامیدرفتن کیروش ازتیم ملی ورفتن شماازاستقلال وبرگشت رحمتی ونکونام وآندوودیگرعزیزانی چون داش علی منصوریان
  • عباد A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 7
    خبر آنلاین نظرات بنده رو کلا نمیذاری... امیدوارم کیروش بمونه... و اگر هم رفت مربی ایرانی رو کار نیاد که حسرت خیلی چیزهارو خواهیم خورد.... از دلال بازیکن و سیاهی لشکر فیلم درجه 2 این بیانیه ها بعید نیست... این آقایان فراموش کردن وقتی که بالا میرن خاشع و با خضوع بالا برن ... چرا ؟؟؟چون یک روز باید از جلوی چشم همونا که بالا رفتنشو رو شاهد بودن باید پایین بیان... زنده باد غیرت و کیروش آریایی
  • محمد A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 8
    امیرسپاهم تویی تکیه گاهم ..........
  • بی نام RO ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 10
    مجیدی: نقشه‌های تیم ملی برای موفقیت، فنی بود نه مافیایی
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 6
    ما به مربی تیم ملی ایمان داریم ولی به امثال شما مربیان پرمدعا هیچ گونه اعتقای نداریم.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 4
    خنده داره دعوای دو نفر که فوتبال ملی رو به گند کشیدن.قلعه که جلوی ضعیفترین کره تاریخ آبرومونو برد و بعد بازی ادعا میکرد کلی موقعیت گل داشته،کروش هم که با این اوتوبوسشو و چهار تا گل روی کرنر و مقابل چهارتا تیم متوسط عربی و جنگ زده حرفی واشه گفتن نذاشته
  • عرفان IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 11
    کیروش باید از شما بخاطر در اختیار قراردادن بازیکن هاتون برای جام ملت ها تشکر کنه؟ وظیفه تمام باشگاه ها و مربیان بوده که بازیکن هاشون رو بدن تیم ملی.ضمنا شما که از ملیپوش هاتون قطع امید کرده بودین چرا هنوز حرف از ملی پوشان و امادگیشون میزنی؟ از تهران صد بار مصاحبه کردی گفتی ملی پوشا فلان ملی پوشان بهمان ملت الزایمر ندارن که بزرگوار تک تک مصاحبه هات در مورد نخواستن صادقی و اندو رو یادشونه.گفتی صادقی بره تیمی که پیشرفت کنه گفتی یا نگفتی؟؟ گفتی یا نگفتی؟ اینه حمایت شما؟
  • مرتضا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 5
    این ادبیات قشنگ از ایشون بعیده ها..مطمئنی خودش اینارو گفته و نوشته؟
  • بی نام DE ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 5
    قلعه نوعی دقیقا دنبال چی هستی... اره مردم خوب میفهمن به همین دلیل هم عاشق کروش و تیمش هستند
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 5
    این حرفایی که کیروش الان میزنه رو خودمون میدونیم زیرساخت نداریم زمین نداریم برنامه ریزی نداریم...میشه بگین تو 4 سال چیکار کردین؟؟؟؟؟؟؟
  • اميد A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 7
    اشك تو چشمهامون حلقه زد اصن يه وعضي
  • پیمان IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    12 5
    خبرآنلاین لطفا به لحن محترمانه و منطقی این بیانیه هم اشاره کن درسته که سیاست شما کلا تخریب و تمسخر مربی های ایرانی و به ویژه امیر قلعه نوعیه و البته شکی نیست که کی روش مربی ایده آلی برای تیم ملی ایرانه اما باید از حرکت خوب تقدیر کرد این بیانیه ارزش کمی احترام به سرمربی استقلال رو داره حتی اگه خودش ننوشته باشه همین که مشورت گرفته و به فضای کلی افکار عمومی توجه کرده هم نکته مثبتیه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 6
    چقدر مظلومانه نوشته .راستی اینا رو علی نوشته یا علی بالا سر نویسنده بوده.آقایون پر مدعا شما باید برید باید جای امثال شما منصوریان و یحیی گل محمدی مهدوی کیا و ....بیان که هم باشخصیت هستند وهم با سواد و دانش هستند و هم اهل لابی و مافیا نیستند از وجود بی برکت شما بود که ازسطح فوتبال ما کاسته شد شما درخشان باید از این فوتبال برین
  • بی نام EU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 7
    من نمی دونم این قلعه نوعی چه خیری به فوتبال این مملکت رسونده....جز حاشیه چیزی بلد نیست ؟
  • بی نام DE ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 11
    ولی من از جواب درخشان بیشتر خوشم اومد.محکم تر جواب شارلاتانیسم کیروش رو داد.قلعه داره بی جهت به کسی که بهش بی احترامی کرده احترام میگذاره.
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      7 7
      درخشان را گفتند ادب از که آموختی گفت از حامیان قلعه
  • بی نام JO ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 8
    با وجود تمام انتقادات وارد بر عملکرد قلعه نوعی، اتهامات مطرح شده توسط کیروش علیه دیگر مربیان بیشتر جنبه فرافکنی داشت. کاری که از یک مربی حرفه ای مثل کیروش خیلی بعیده.
  • محمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 6
    کي روش مربي خوبيه اما واقعا ما قبلا هم با مربيان داخلي همين نتايج و حتي بهتر هم گرفته ايم ديگه نياز به اين همه هزينه نبود
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 6
    آخه مرد حسابی تو کجای فوتبال مدرن هستی که میخوای با یه مربی بزرگ بحث فنی بکنی بزرگترین علم آموزی شما و امثالتون دیدین تمرینات یه باشگاه درجه 2 اروپایی اونم از روی سکوها بوده همیشه پشت سرت هزار جور حرف و حدیث بوده وبا نوچه پروری خواستی خودت رو بورس نگهداری از یه ادبیات ساده یک آدم معمولی هم برخوردار نیستی کل یوم و آنالیز تیم ملی و ... اون موقع افاده ها .... بگزریم تواین فوتبال باید تو درخشان و مایلی کهن تیمداری کنید و امثال کیروش بشن بی سواد و فوتبال نفهم
  • ایران A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 5
    چند تا نکته: آقای قلعه نویی شما دیکتاتور نیستی که یه هوادار استقلال اعتراض کنه، لیدرهات خط خطیش می کنن؟ شما دیکتاتور نیستی که علی رو می فرستی سراغ خبرنگارها؟ شا دیکتاتور نیستی که 9 هفته دو امتیاز گرفتی،یکی از پیشکسوت ها جرات نکرد علیه ات مصاحبه کنه؟؟ آقای قلعه نویی تو امپراطور توجیه شکستی. بعد از 7 سال هنوز می گی مهدوی کیا پنالتی خراب کرد، تیمت از آسیا حذف شد نمی گی تو اون بازی کره به خاطر اشتباهای تاکتیکت و بازی دادن زوری عنایتی و خطیبی گند زدی به بهترین تیم تاریخ ایران. جطور تیم پر لژیونر و ستاره خودتو با این تیم قیاس می کنی؟ آقای قلعه نویی تو که دیگه حرف از سرپوشی نزن. تو هر مسابقه ای که باختی گفتی داور، هنوز داری می گی داور سرتونو تو بازی پرسپولیس برید. تو سلطان توجیه شکستی
  • علی رضا ترکان A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 6
    امیر خان عزیز چرا خودت رو بیخودی خسته می کنی مگه متوجه نیستی که در کشور ما مرغ همسایه غاز است و فقط این داخلیها هستند که اشتباه می کنند و حرفهایشان درست نیست و تمام خارجیها هیچ گونه اشتباهی را مرتکب نمی شوند وتمام صحبتهایشان صحیح است .
  • بی نام A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 6
    ٢٠ صفحه بيانيه داده كه بگه درگير بازي رسانه اي كروش نميشه،چه قدر باهوشه اين آدم واقعا
  • بی نام DE ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 7
    خیلی حرف زده .نخوندمش .اما اگه کیروش اینقدر حرف زده بود حتما همشو میخوندم
  • amir meliposh A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 6
    آقا این کروش رو بفرستید بره دیگه بسه بابا جدا برانکو هم سطحش برابر با اهمین بود فقط ما پر توقع بودیم یاد برانکو و دادکان بخیر باشه ..... کروشه مرد زرنگیه ۱۰ سال داره پول میگیره از این مملکت بدون نتیجه
  • شهرزاد A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 6
    وقتی یک مرسدس بنز خراب می شود موتورگازی هایی که از آنجا رد می شوند چه ویراژی می دهند
  • محمدرضا A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 5
    کروش کارهای بزرگی برای فوتبال ما کرده که از آن جمله می توان به نشان دادن ايران به عنوان يک پتانسيل بزرگ در جام ملت ها که به هيچ جایی نرسيد اشاره کرد.
  • مهرشاد EU ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 9
    فقط یک کلام خدا لعنت کنه اونهایی رو که برای پایین کشیدن کسی خواهان عدم موفقییت تیم ملی کشور شوند
  • رضا A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 8
    کاملا معلومه که متن نوشته خودشونه نمیدونم کسی که وقتی نتیجه نمیگیره حنیف رو میذاره چرا حس میکنه باید در مقابل کی روش حرف بزنه؟ ضمنا اون کره که شما تو پنالتی باختی بهش ضعیف ترین کره بود اما بجاش تیم ملی چه همه بازیکن داشت .
  • فرهاد A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 9
    ایرانیها غریب نواز و مرده پرستن ژنرال. تعجب نکن اگه بعد حذفش و ضدفوتبالش و مزخرفگوییهای کیروش باز هم ازش طرفداری کنن.
  • ژنرال ایرانی A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 6
    امیر درست میگه علیه کروش مستقیم حرف نزد، حرف بد هم نزد، اما رفتاری که با ملی پوشان استقلال آنهم در آستانه بازیهای تیم ملی کرد صدبرابر تخریبی تر و کشنده تر بود. ممنون ایرانی
  • علی AU ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 6
    بزرگوار ،من به حرفهای کیروش کاری ندارم ولی نکونام و تیموریان رو قبول دارم و اینکه شما با مافیا بازی باعث فرار این 2 تا و مجیدی و مجتبی شدین رو نمی تونم هضم کنم شما دارین استقلال رو از تو خالی می کنین مثل موریانه واقعا خند ه داره که عنایتی رو گرفتی تا به تیمت شخصیت بدین .شما در حد کیروش نیستین پس بی خود خودتون رو خسته نکنین
  • آرمین A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    هر کی مث من فکر میکنه متنشو براش نوشتن مثبت بده
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      9 6
      مجید جان دلبندم نظرهای خود قلعه نویی رو کسی دیگه مینویسه براش؟؟شاید یه کم اصلاحات از نظر جمله بندی داشته باشه اما این آرامش و منطقی بودن جوابش حرفای خود قلعه نوییه.در ضمن این یک بیانیه است و باید از لحاظ جمله بندی صحیح باشه
    • پیمان IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      13 5
      خب که چی؟ محمد نوری فر براش نوشته. مهم اینه که متن منطقی و مودبانه است
    • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      11 5
      اصلا نوشته باشند....اما افکار صحیح خودشه....خبر آنلاین که جوابهای ما رو سانسور میکنه اما ای کاش خودت بفهمی این مساله مهمی نیست.قلعه نویی در زمین حرف میزنه
    • یاسر A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      10 3
      شاید ادبیات نگارشی برای فرد دیگری باشه ولی طرز تفکر امیر قلعه تو متن مشخصه
  • حامد۰۶ RO ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    آقای قلعه نوعی شما و امسال شما فاتحه هرچی فوتبال خووندین یه نفر اومده بعداز ۱۵سال یه تیم خوب تشکیل داده حالا تو میخوای جو سازی کنی بندازیش بیرون شماها آبروی فوتبال ایران رو بردین
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      7 2
      "امثال" عزیزم
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    دست بردار دستت برا همه رو شده از علی چه خبر؟ علی...
    • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      11 8
      از علی های کیروش که به خبرنگار حمله کردن چه خبر؟؟؟؟؟از علی هایی که به کیروش خط میدن چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداوکیلی درج کن خبر جون
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      8 8
      از علی های کیروش که به خبرنگار ایرانی تو استرالیا حمله کردن چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟از علی های که به کیروش خط میدن چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداوکیلی چاپ کن خبرجون
  • ر A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    اگه بجای کیروش ، قلعه نویی بود سرش رو میبریدند.... مثل دوره قبل .... دوره قبل از کره حذف شدیم و زیبا هم بازی میکردیم
  • فواد IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 3
    اگه همین داور تیم شما رو 10 نفره کرده بود میرفتی وسط زمین خرخره ویلیامز رو می جویدی بزرگوار غیر از این بود که 80 دقیقه 10 نفره بودیم و هربار که عقب افتادیم جبران کردیم؟؟ گل دقیقه 116 برای شما چه معنی ای داره؟ تیمی که 2 بار نتیجه رو در دقایق اخر عوض میکنه اونم 10نفره، بی برنامه است از نظر شما؟؟ همین 2 روز پیش مصاحبه کردی و گفتی چرا کیروش لیگ رو نمیبینه امروز که پورعلی گنجی و غفوری و امیری و ... بازی کردن در ترکیب ثابت حرفی نداری بزنی بزرگوار و حتی مصاحبه خودت رو هم تکذیب میکنی وقتی میگی به ارشیو رجوع کنید تا ثابت شه حرفی علیه تیم ملی و بازیکنها نزدی
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 11
    واي بدجور تحت تاثير قرار گرفتم .اصن شما بنز كيروش موتور گازي . فرقت با دفعات قبل اينه كه مثلا خيلي متمدنانه جواب دادي ولي واقعيت رو تحريف كردي.
  • ناشناس IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 40
    باسلام درروزگاری که ما زندگی می کنیم خانواده های بسیاری هستند که بخاطر فقر مالی امکان تهیه یک وعده غذای گرم را ندارندودر این سرما زمستان حتی ازداشتن یک دست لباس گرم محروم وباداشتن فرزندانی با هوش واستعداد امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم نیست ولی فداسیون فوتبال ازبودجه این مملکت هزینه کرده وبه امسال آقای کی روش پولهای یامفت می دهند به خدا قسم فردایی هست وباید همه این رخت وپاشها را جواب داد
  • بدون سانسور A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    امیر مافیا
  • فرداد IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    اقای قلعه نویی خجالت بکش دیگه همه شمارو میشناسند
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    اقای قلعه نوعی تیم ملی بسیار خوب بازی کرد و این مهمتر از نتیجه میباشد متاسفانه در بازیها با مربی ایرانی بسیار بازی خسته کننده و حتی تعویضی ها از قبل مشخص است و هیچ تفکری پشت ان نیست. ازموده را دوباره ازمون خطاست
    • ر... A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      3 3
      بازی های دوره قبل رو دوباره نگاه کن .... واقعا این دوره زیبا بازی کردیم ؟؟؟
    • داش رضا A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      4 5
      با سلام اقای قلعه نوعی مردم ما به خوبی شاهده غیرت کیروش و بازیکنان تیم بودند و دیدند که چطور مقابل قطر مثل یه میهن پرست خوشحال بود و از باخت تیم ناراحت از نظر فنی هم همه دیدن که از فوتبال ایران یک سرو گردن بالا تر بازی کردیم و در مقابل خوشحالی شما و برخی دیگر را در هنگام اشک مردم از باخت رو هم دیدن شما برای رسیدن به منافع خودت از حیثیت ایران خرج کردی اونم مقابل عراقی که عمری هست با ما دشمنی داره متاسفم برای خودم که تا دیروز طرفدار تیم شما بودم من به وطنم خیانت نمیکنم و از شما براعت میگیرم به نظرم شما اگه منیجر میشدی خیلی موفق تر بودی استاد تمام باند های مافیایی دیگه از چشم افتادی خداحافظی کن
  • شاهرخ A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 14
    بر بدخواهات لعنت امیرخان
  • بردیا IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 4
    همین کره ای که شما با افتخار از حذفتون جلوش حرف میزنی ،3 بار جلوی ما زانو زد ضمن اینکه در تیم شما مهدوی کیا ،نکونام،خلعتبری،رحمتی و ... خیلی از ستاره ها بازی میکردند و جلوی ضعیف ترین تیم تاریخ کره تن به شکست دادین امیر خاناصلا این تیم رو با تیمی که در اختیار داشتی مقایسه نکن.
  • فرهاد A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    جونم امیرخان....همه حرف هات یه طرف صحبت هات در مورد استاد رسانه بودن کیروش یه طرفنه خداوکیلی تا حالا فکر کردید چرا این رسانه های حامی کیروش مافیا که خودشون هم مافیا هستن چرا هنوز یه نقد فنی نکردن؟یه نقد مثل نقد های فنی ای که قلعه نویی و درخشان یا بقیه کردن رو تو روزنامه یا سایتشون نزاشتناگه این دو سه روز رو مرور کنی فقط بازی رسانه ای فقط انحراف ذهن مردم.حالا شما بگید مافیا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • مهرداد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    آقای قلعه نوعی ، سرباز ی که خودت رو ژنرال نامگذاری کردی ماهیت تو برای همه شناخته شده است و همه میدونن تو و درخشان چجوری مربی به اصطلاح خودتون مطرحی شدین ، پاپیچ کسانی که دارن به فوتبال ایران اعتبار میدن و خدمت میکنن نشین و حاشیه سازی نکنین که نهایتا ضربه به پیکره فوتبال ملی امان وارد میشه
  • مصطفی A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    58 73
    استاد رسانرو خوب اومدی
  • محمد A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    حرف حق جواب نداره...درود بر شرف و شجاعت قلعه نویی که همیشه حرفشو میزنه بدون اینکه از مافیاهای رسانه بترسه
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    81 96
    کیروش استاد جنگ رسانه ای و حاشیه است. انصافا دفاع 11 نفره جلوی آرژانتین سخت تره یا دفاع 10 نفره جلوی عراق
  • امیر عباس IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 6
    واقعا جواب منطقی بود.امیدوارم اصحاب رسانهفردوسی پور،خبر ورزشی و اطرافیانوشنیه کم وجدان داشته باشن.و از روز قیامت بترسن...
  • بهروز A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    2 2
    خوبه معتقد هستی مردم بخوبی تجزیه و تحلیل میکنن و قضاوت در مورد عملکرد مربیان پس بهتر نیست به قضاوت استاندارد مردم احترام بگذاری و سکوت اختیار نمایید مربی
  • میثم IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 4
    یعنی فرافکنیه محض..اون قدرت برتر آسیا که میگی بهش باختی ضعیفترین کره این 10 سال اخیر بوده وتو همون سال 2007 همین عراق جنگزده قهرمان آسیا شد..بعدشم ستاره های تیم شما کجا وستاره های تیم کیروش کجا...اون سال مهدویکیا و کریمی و هاشمیان بوندسلیگا بودن و رحمان رضایی هم ایتالیا اما الان همه یا لیگهای عربین یا دسته 2 اروپا؟؟؟ خدایی انصافم خوب چیزیه
  • بی نام A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 8
    آقای کیروش حرف زدن رو یاد بگیر.....
  • ارش A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    97 64
    اقای استاد قلعه نوعی با ایستادن مقابل کارلوس کیروش کبیر فقط تو کل یوم از چشم مردم میوفتی
  • بی نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    كيروش عزيز ماست چون صادقه بر خلاف شما دو نفر
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    83 54
    کیروش به تیم ملی شخصیت داده که مهم ترین فاکتوراست وازلحاظ تاکتیکی هم تیم ملی راصاحب سبک مشخصی کرده که بافوتبال دیمی مربیان وطنی فرسنگهافاصله دارد
  • smhn IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    65 60
    من هم موافق امیر قلعه نوعی ام البته درسته که تو این سه سال نباید بعضی کارا رو تو استقلال انجام میداد ولی دموکراسی رو دوست دارم دوستانی که پیام می ذارن بهم بگن . اگه کسی نتونه نظرشو بگه این که نشد منطق دموکراسی اقای کروش یک سئوال برای ما قابل فهم نیست شما تو جام جهانی مقابل ازژانتین هم دفاعی بازی کردین هم جلوی عراق دیگه این چه ربطی داشت به منتقدان از قدیم گفتن تیمی که تمام قد دفاع کنه محکوم به شکسته ولی در هر صورت باید کروش بمونه چون خیلی بد زمانیه برای تعویض مربی البته الان دوستان مارو مافیا قلب سیاه ندونن
    • سرخ IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      2 1
      دوست عزیز اولا انتقاد زمان داره وقتی یه تیم تو مسابقاته که وقت انتقاد نیست ثانیا اگر کسی هدفش از انتقاد کمک باشه نباید اونو تو رسانه ها و تخریبی بگه که باید به خود کادر فنی انتقال بده ثالثا ایران دفاعی بازی نمیکنه این سیستم بازی تیمه ، توپ رو میده به حریف و فضا رو ازش میگیره و روی ضد حملات به گل میرسه، این یعنی ما با برنامه بازی میکنیم. درضمن برای تغییرات چندتا فاکتور لازمه باید دید تیم چه بازیکنایی داره تا روی اون برنامه ریزی کنه و صد البته چندین بازی تدارکاتی که هم بازیکنای جدید تست بشن ، هم برنامه ها و هم هماهنگی بین بازیکنا ایجاد بشه ما نه برای جام جهانی و نه برای جام ملتها بازی تدارکاتی نداشتیم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 3
    امیرخان شما نتونستی از فرهاد مجیدی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان برای استقلال بازی بگیری. شما با حجازی چه کردی؟ شما زمان کخ چه کردی؟ لطفا ساکت. سکوت بهترین کاره برای حفظ حرمت خودت.
  • ع ع ب IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 2
    با اینکه قلعه نویی رو قبول ندارم و انتقادات زیادی بهش دارم و عملکرد کروش تو تیم ملی رو خوب و موفق می دونم البته نه از حیث نتیجه گیری ولی پاسخ قلعه نویی ،حرفه ای و محترمانه ای بود ... وقتی پاسخ مربی استقلال رو با صحبتهای بی ادبانه و لمپنی درخشان در مورد کیروش مقایسه می کنم از اینکه تیمم سرمربی ای در مثل درخشان داره واقعا خجالت می کشم ...
  • وحید IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 5
    کی روش باید بمونه همه ی ملت ایران ازش حمایت میکنن...کی روش خیلی با تعصب تر از خیلیااااا تو وطن خودمونه ...
  • علی RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    61 44
    کی واست نوشته.... هنوز نتوانسته ام منطقی در ادعاهای او پیدا کنم از طرفی از شهروند جامعه ای متمدن و امروزی، بعید است که... من هرچه فکر می کنم، در نقدهایم از تیم ملی...
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      6 3
      مجید جان دلبندم نظرهای خود قلعه نویی رو کسی دیگه مینویسه براش؟؟شاید یه کم اصلاحات از نظر جمله بندی داشته باشه اما این آرامش و منطقی بودن جوابش حرفای خود قلعه نوییه.در ضمن این یک بیانیه است و باید از لحاظ جمله بندی صحیح باشه
    • بی نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      6 1
      مگه چیزایی که کروش تو مصاحبه خودش گفت مثل سابقه درخشان، از خودش بود؟ به نظر میرسه کروش با اون مصاحبه تند دنبال فرافکنی و عدم توجه به عملکرد فنی تیم ملی بوده که موفق هم شده، والا تیمی که به قول شما کروش کبیر بسازه قراره با 4 تا انتقاد از هم بپاشه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    59 39
    بزرگوار وا بده
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    75 80
    الان خبرآنلاین یک سوم نظرهای موافق قلعه نویی رو هم ثبت نمیکنه..مطمئنم
  • mesi IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 4
    تیموریانی ک شما نخاستی در تیم کویروش بهترین بود. خسرو هم خوب بود. اقای درخشان هم ک از تیمش هیشکی توتیم ملی نبود
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 2
    الان خبرآنلاین یک سوم نظرهای موافق قلعه نویی رو هم نمیزاره...مطمئنم
  • ايمان A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 1
    اميرخان انهايي كه بايد بفهمن فهميدن .شخصيت شماو منصورخان براي مااستقلاليا قابله احترامه .ممنون از بيانيه جامع وهمراه بااحترامت .
  • حسام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 3
    هیچ کس بدون مشکل و ضعف نیست ، اما کاملا واضحه که انتقادهای تند و بی منطقی که مربیان داخلی از آقای کیروش می کنند از روی حسادت و تنگ نظری هستش . ما نیاز داریم شخصی مثل کیروش که از سطح اول فوتبال دنیا اومده ، الگوهای مدیریتی و کاری مار رو تغییر بده ، و از قالب یلخی و به قالب علمی ببره ، چه در ورزش چه در جاهای دیگر.
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    81 57
    اقا مافیا خودت هم میدانی که اکثر مردم از عملکرد کیروش وتیم ملی حمایت میکنند و اگه یک برنامه نظر سنجی در برنامه 90از عملکرد کیروش بزارند می بینی مردم عملکرد شما و کیروش را نظر میدهند.
    • فرشاد IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      8 7
      من از شما به عنوان یک ایرانی می پرسم که چرا از کی روش حمایت می کنید؟ در جام جهانی که نتیجه ی مناسبی نگرفتیم. در جام ملت ها حذف شدیم. اکثر گلها روی ضربات کرنر و ایستگاهی بود. مرغ همسایه غاز است؟
  • رضا A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    61 35
    بینیم بابا...
  • ایرانی A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    76 66
    مافیا از سر و روی شما میباره آقای قلعه نویی. شما لیاقت پاسپورت ایرانی نداری. یه پاسپورت عربی برازنده تر هست به شما
  • گرگیوی IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 7
    ما که نه نتیجه گرفتیم و نه زیبا بازی کردیم پس چرا از کیروش دفاع می کنید؟
  • علی A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 6
    من بعنوان یکی از مخالفین امیر قلعه نوئی اعتراف می کنم این زیبا ترین و منصفانه ترین شکل پاسخگویی بود که ایشان انتخاب کردند کاری با درستی یا غلطی آن ندارم امیدوارم همواره در نقد پدیده های فوتبال قلعه نویی همین قدر صبور و با متانت باشد. این در بدو امر به نفع خودش است. آقای قلعه نوئی بداند این نقدهایی که ما هوادارن نسبت به رفتار ایشان داریم در واقع برای کمک به رشد خودشان است ایشان سرمایه فوتبال ما هستند و به نظرم هر روز که مثل امروز رفتار درست و منطقی داشته باشند ما نیز بیشتر کامنت های در حمایت از ایشان منتشر می کنیم
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    62 57
    تحلیل رفتارها و حرف های رد و بدل شده را هم به کارشناسان، همکارانم و هوادارن فوتبال ایران می سپارم و ترجیح می دهم زمان و توانم را برای تیم استقلال بگذارم که با وجود زیرساخت های ضعیف در فوتبال ایران، همواره باید نتایجی در خور نام بزرگ ایران بدست بیاورد عالي گفتي امير
  • ایرج رشیدی A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    53 25
    به نظر میرسد کسی که این مطالب را برای اقای قلعه نویی تنظیم کرده است تا اندازهای منصف بوده است ولی بنده به عنوان یک مخاطب میدانم این موضع گیریها هیچ دردی از فوتبال ما دوا نمیکند
  • بی نام RO ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 3
    ممنون آقاى قلعه نويي . هر كسى كه ذره اى انصاف داشته باشد تحت تاثير اين بازيهاى رسانه اى كيروش و حاميانش قرار نخواهد گرفت.
  • حسن پور رضا اسکوئی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 6
    آقای قلعه نوعی وسرمربی تیم محبوبم آقای درخشان بهتراست یه کمی هم به تیم خودتان توجه کنید تیم ملی باوجودمربی بزرگ ومتعصبی همچون کیروش نیازی به نظرات شماندارد.بااحترام
  • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    درود بر امیر قلعه نویی و حمید درخشان
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    عشق است امیرخان.. عشق است استقلال
  • بی نام US ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    69 72
    اين چقدر حرف زده خسته شديم از شنيدن حرف هاى تكرارى آقاى كل يوم. حالا معلوم نيست ايشون كه يك جمله فارسى صحيح رو هم به زحمت ميتونه به زبان بياره براى نوشتن اين متن دست به دامان كى شده...
    • ali IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      10 12
      مهم واقعیته، نه اینکه کی نوشته.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 8
    طولانی بود نخوندم. ولی کی روش حق توهین به مربیان ایرانی را نداره. ایشون فقط اسم دارند و بابت اسم شون پول می گیرند وگرنه هیچ موفقیتی نداشته اند. داوری و دوپینگ هم بهونه است و همین داور در بازی بحرین خطای پنالتی حقیقی رو نگرفت.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 0
    رعایت اصل بیطرفیت منو کشته خبرآنلاین ...خخخخخخ
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    91 37
    حرفات قانع ام نکرد.... ولی چه خوب که سعی کردی منطقی پاسخ بدی نه مثل درخشان احساسی که گند زد به خودش.... راستی امیر خان میشه بگی اینو داده بودی کی بنویسه؟؟؟
  • کوروش درخشان IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    16 77
    بازیکنان در بازی با عراق فقط راه می رفتند بنظر من کارلوس درست میگه
    • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      4 2
      راه رفتن را توضیح دهید؟ با ذکر مثال 2 نمره
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 3
    واقعا افرین
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 3
    کی وقت کرده اینقد بنویسه؟
  • علی A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    76 30
    من متنی نوشتم در مورد منصفانه بودن نقد آقای قلعه نویی با نام علی چرا منتشر نشده و چرا من همیشه برای انتشار پیغام هایم باید یک پیغام دیگر بدهم تا منتشر کنید با سپاس
  • رضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 7
    آقای قلعه نوعی داری فرافکنی میکنی. تمام ملی پوشان استقلال رو له کردی. جواد نکونام ، آندو ، امیرحسین صادقی و .... . تو روحیه ی صادقی رو قبل از بازیها با صحبت در خصوص اخراجش از استقلال خراب کردی. چجوری شما دم از وطن پرستی میزنی. چجوری خودتون رو با کیروش مقایسه میکنین. هیچ تیم ملی ایرانی رو تا حالا با هیچ مربی ایرانی مثل تیم کیروش یکدست ، دوست داشتنی و با تعصب ندیدم. تیم حذف شده ولی مردم تیمشون رو دوست دارن و به غیرتشون آفرین میگن. شما و امثال شما خیلی دوست داشتین مردم انتقاد کنن ولی برعکس شد. مردم جواب شما رو دادن. مردم پشت تیمشونن.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 5
    تحلیل ما اینه که آقای کیروش دانشش از شما و امثال شما خیلی بیشتره...و در جایگاهی نیستی درمورد کیروش و بجای مردم نظر بدی...شما مگه تاکتیک تیمت چیه غیر از سانتر ؟..کیروش مربی رئال بوده..شما فقط 2 بار تمرین لورکوزن رو از پشت فنس دیدی..همین..شما همین استقلال مارو خراب کردی بست نیست؟..شما که از کنار فوتبال مازراتی و پورشه واسه خودت و آقازادت خریدی...دیگه بیخیال ما شو ...چاپ کن خاهشا
  • محمد A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 7
    آقاي درخشان و آقاي قلعه نويي، عملكرد ساليان گذشته شما كه كاملا مشخص است حداقل به خودتان احترام بگذاريد و ساكت باشيد
  • بی نام IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 2
    آقا یه چیز بگم پرونده رو ببندین،در اینکه درجام ملتها خوب نبودیم شکی نیست،به توانمندیهای کی روش هم شکی نیست و ضعف اصلی در مدیریت فدراسیون فوتباله که با قرارداد ناشیانه ش این وضع بوجود آورده و از مربی مثل کی روش معماری نخواسته و نتیجه و جام جهانی خواسته،درضمن انتقاد از کی روش اصلا و ابدا به مثابه طرفداری از قلعه نوعی و قلعه نوعی ها نیست اینو هم شما درک کنید بد نیست...
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 5
    دوستان بیایید واقع بین باشیم. شاید آقای کی روش مربی بزرگتری از قلعه نویی باشد لااقل از لحاظ اسمی. اما همین کی روش رو در ریال مادرید اخراج کردن و.... ضمنا تاکتیک تیم ایران مشابه با تاکتیک جام جهانی به حالت دفاعی بود و با توجه به سرعت و سانترهای بازکنان ایران بصورت ضد حمله نیز خودش رو نشان می داد که اغلب گلهای ایران را سانتر از جناحین یا تک ضد حمله ها تشکیل می دادن. این تاکتیک شاید بدرد بازی با آرزانتین و آلمان و برزیل بخورد اما در مقابل تیمهای آسیایی که از ایران بلحاظ اسمی ضعیفترند نمی خورد. بازی با امارات را همه یادمان میاد . بردیم اما بازی دست امارات بود. این روش دیگر کارایی ندارد. گرفتن مساوی یا باخت با تفاضل کم از آرزانتین شاید خوب باشه اما ..
  • محمدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 8
    به امید قهرمانی استقلال و ماندن کیروش در راس کادر فنی تیم ملی
  • مهرداد IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 2
    کسی که ادعا داره مربی بزرگ و صاحب سبکی هست نه باید همکارش رو تخریب کنه ، ناسلامتی کیروش مربی تیم ملی ماست که همه ما ادعا داریم وطن پرستیم و نهایتا به تیم ملی امان تعصب داریم آقایان خبر آنلاین 2 نظر قبلی منو نمایش ندادین حداقل اینو نمایش بدین
  • بردیا IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 5
    چرا کامنت های من رو چاپ نمیکنید؟ در هر صورت صد در صد حامی کیروش و تیم ملی کشورم هستم،حتی اگه چاپ هم نشه.
  • ناشناس A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 5
    با اينكه در خيلي از موارد گذشته با امير قلعه نوعي موافق نبودم.ولي پاسخي رو كه داده مي پسندم....حرف هاي كيروش رو شنيده و بعد از چند روز مكتوب جواب منطقي داده....باز هم بايد حرف هاي كيروش در مقابل قلعه نوعي را شنيد و بعد اگر پاسخي وجود نداشت.قضاوت كرد.اشاره قلعه نوعي به توليد بازيكن ملي در خصوص نكنونام.اندو و حقيقي هستش ...كه بازيكنان جواني بودند كه بتوانند جاي اونها بازي كنند.
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 4
    عین واقعیت را گفته . شما در این سه شب و روز گذشته یک تحلیل فنی از صدا و سیما دیده وشنیده اید ؟ برای اولین با قلعه نوعی خونسرد منطقی و واقع گرا را دیدیم . کی روش فقط از حاشیه می گوید . درود به قطبی و قلعه نوعی که با کمترین امکانات و دستمزد عملکردی بسیار بهتر از ایشان داشتند .
  • امیرخان A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 7
    درود به ژنرال ایران
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    2 4
    تحلیل ما هواداران فوتبال اینه که شما و دارودسته ات که عامل فساد توی فوتبال ما هستند و لمپنیسم رو ترویج میکنن نه تنها از استقلال بلکه کلا از فوتبال برید..ما هواداران دیگه با چه زبونی بگیم شما رو نمیخوایم ؟
  • حامد A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 4
    کیروش یه مربی به درد نخوره . کاری به حرفهای قلعه نوعی ندارم ما همه غریبه پرستیم . بندازینش بیرون فقط غر میزنه که دسته پیشه گرفته باشه
  • محسن A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 4
    قطعا علی نمیتونه نوشته باشه، کل یوم چند دادی این انشا را برات نوشتند ؟ فکر نمیکنی بسه دیگه ؟.....
  • a.a IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 6
    نوع نوشتار به کلاس آقای قلعه نویی نمیخوره. نویسنده هرکس بوده با اینکه با بیشترش مخالفم ولی متن فاخری تنظیم کرده
  • بی نام A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 4
    به علی ها بفرما دست به کار شوند.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 3
    تو کیروش آنلاین، کامنت های اول هر خبری که درباره قلعه نوییه به شکل ناشیانه ای مخالف قلعه نوییه و پیام های پایین موافق قلعه نویی. میخوان بگن ما منصفیم و همه نظرات رو منتشر میکنیم.
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 5
    درخشان خوب جواب شارلاتانیسم کیروش رو داد .قلعه نویی جان کمی محکم تر.مقابل توهین نباید آروم بود.کیروش توهین گرده که شما نباید رو نیمکت بنشینید
  • فواد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    27 2
    این علییییییه علیییییییی.......
  • بی نام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 1
    کاملا حرفها منطقی هست بعد از بازی اقای کیروش دایما در حال دلیل اوردن برای باخت هستن از داور گرفته تا بازیکن عراق ولی هیچ نقد فنی ازین بازی نمیشود ده نفره شدن هم جزوی از بازی هست بازیکن عراق هم مشخص شد که علت اصلی رد دلیل ایران پنهان کاری داخل ایران بوده برای اعلام اسم بازیکن به فیفا و صادر نشدن محرومیت برای این بازیکن
  • علی میرزا A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 9
    کیروش عزل بشه لطفا
  • محمد از کرج IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 21
    توهین به قلعه نوعی توهین به هواداران استقلال است آقای کیروش امروز شما در مقابل کل استقلالیهای باتعثب ایستاده اگر می خواهی بمانی خودت را درست کن
    • بی نام US ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      0 2
      جوک نگو بابا . استقلالیها اصیل و با شعور این ادمو قبول ندارن .ومنتظره اخر فصلن که از دستش راحت شن . بزرگترین ضربه رو به استقلال زد با فراری دادن اندو . رحمتی و....
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 5
    بزرگترین اشتباه کیروش لجبازی با بازیکنانی نظیر رحمتی بود .
    • عليرضا A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      0 2
      شانس آورديم رحمتي دروازبان تيم ملي نبود. اگه رحمتي بود كه از گروه هم بالا نميامديم.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 5
    اسم نویسنده رو زیر متن ندیدم
  • واحد ضد مافیا IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 10
    با این بیانیه ها بیشتر و بیشتر منفور شدی مافیا
  • فواد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 6
    دادی بیانیه رو هوتن نوشته یا علی؟
  • كاميار A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 6
    ديدي چاپ نكردي نظرمو ؟؟؟؟ چرا نميگي عراق ليگ نداره ؟ كشورش تو جنگه ؟ كاپيتانش تيم نداره ؟ كرار و نشات اكرم و نداره ؟ مربيش 40 روزه اومده ؟
  • متعصب IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 11
    زنده باد کیروش آریایی و دشمنانش خوار باد ، کاش آقای قلعه نوعی و درخشان عزیز شما هم به اندازه این اجنبی یه خورده به فکر فوتبال ملی بودین و همش به فکر منافع خودتون نبودین
  • ارشک A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 7
    بابا من نمیدونم معیار وملاک عادلانه نظر سنجی در نظر قلعه نوئی چیست؟ نه پیام کوتاه رو قبول داره ونه نظر سنجی سایت هایی که تا حدی مستقل هستند.ولله برام سوال شده یکی جواب بده ممنونم.
  • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 1
    خبر نظرات ما رو چرا چاپ نمیکنی؟؟؟؟؟
  • شهاب A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 6
    آقای قلعه نوعی میشه بگین بزرگترین افتخار شما چیه، شما بهترین تیمی که مربیش بودی استقلال بوده بابا، آقای درخشان بذار برسی بعدن شروع کن به حاشیه سازی، شما دوتا یه تیم بدرد نخورو نمیتونین اداره کنین، از تیم ملی صحبت میکنین
  • چکاوک A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    2 1
    مطمئنید نظر من غیر قابل تایید بود.
  • احسان A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    1 6
    کاش بعضیا بفهمند که دیگه مظلوم نمایی جواب نمیده...
  • سامان IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 5
    استاد رسانه شما ها هستید کی روش بدبخت داره کار خودش رو میکنه این شما هستید که از حسودی درب رسانه ها رو از پاشنه کندید آقا هر وقت شما تونستید ورودی استادیوم رئال مادرید عکس یادگاری بگیرید ما شما را مربی تیم ملی میکنیم جناب قله نوعی و جناب درخشان بسه دیگه خسته شدیم از این رفتار غیر حرفه ای شماها
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 4
    هر چی فوتبال ما میکشه همش از دست شما و دار و دسته ی شماست همونایی که به صورت خود جوش علیه همه شعار میدن . راستی دموکراسی و رعایت اصل آزادی بیان شما رو هم که دیدیم با اون علی علی گفتنتون جلوی تلویزیونی که میلیون ها بیننده داره. کی به کی میگه دیکتاتور
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 0
    نظر من کو
  • سجاد A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 5
    امیرخان این متن رو به کی دادی واست نوشته؟این حرفای قلمبه سلمبه بهت نمیخوره
  • حمیدرضا A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 3
    خیلی دوست دارم که امیرخان یه مناظره ای با کی روش داشته باشن تا عیار هر دو مشخص تر بشه. فقط نمیدونم چرا ادبیات این نوشته با ادبیات امیرخان فرق داره. بیانیه رو فکر کنم یه آدم دیگه ای نوشته. حرفهای خوبی در اون هست اما جنس حرفهای امیر خان نیست. من یک پرسپولیسی هستم. کی روش رو خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم حرفهای همه و نقدهای همه رو اگر منصفانه و صادقانه است باید شنید. هیچکس بت نیست، حتی کی روش و هیچکس رو نمی توان از نقد و بیان آزاد نهی کرد.
  • علی 4444 A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 3
    خداییش تمام حرفای امیرخان واقعیته.اگه امیرخان میخواست مثل کیروش بی منطق بازی در بیاره میگفت پارسال با دسیسه کیروش نکو و منتظری وسط فصل دست اونو تو پوست گردو گذاشتن.در ضمن 2004 با برانکو 90دقیقه جلو چین میزبان مساوی کردیم و رفتیم پنالتی در حالیکه الان تو 80 دقیقه 10نفره 3بر2 باختیم.مربی خارجی خوبه ولی کسیکه فوتبال مارو تکون بده.دارای سبک باشه.مثل هیدینگ.
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 4
    تو نهضت مافیا بازی رو ادامه بده اقای قلعه نویی ...یه مربی میشه کیروش یکی میشه این اقای مافیا ... اینجور ادم ها اصلا به فکر تیم ملی نیستن ک ... فقط تو فکر پولهههههههههه ... اون درخشان بدتر از قلعه نویی ...
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 10
    درود بركي روش با غيرت
  • كامي A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 6
    متاسفم برا خبرگزاريتون كه بويي از دموكراسي نبرده. ناسزا گفتن به اميرخان منتشر ميشه اما انقاد از كيروش نميشه. الحق كه كيروس آنلاينيد. متاسفم برا مدير ورزشيتون
  • استقلالی حامی کیروش A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    10 2
    من استقلالی ام از دست قلعه نوعی هم شکارم حسابی با "وضعیت موجود" هم موافق موندن کیروش هستم یه هزاران دلیل . ولی از حق نگذریم ، قلعه نوعی داره درست میگه این دفعه
  • علی A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 9
    قلعه نوعی چون دربی رو باخته میخواد حواس رسانه ها رو به سمت کیروش پرت کنه
  • اسي IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 4
    من كه فكر نمي كنم اين متن رو خودش نوشته باشه . امير جان همه مي شناسن شمارو ، هر كاري هم بكني ديگه حنات رنگي نداره برو به تيم خودت برس .
  • mahan IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    23 21
    الان مافیا علی ودارودستشوجمع کرده بیان توخبرآنلاین کامنت موافق بذارن براش چون توقلب فوتبال دوستای واقعی جایی نداره خبرآنلاین مدیونی اگرنذاری
  • چکاوک A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    31 17
    دست آورد کیروش برا ی ایران. شادی به خاطر باخت به هر تیمی که می خواهد باشد. آرژانتین عراق بولکینو فاسو....
    • علی FI ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      6 2
      بولکینو فاسو.............
  • مبارزه با اعتیاد MY ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    23 7
    بسوزه پدر اعتیاد . جوانهای مملکت را از ریخت و قیافه انداخته.
  • بدون نام ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 8
    كي روش انقدر بزرگ هست كه كسي مثل تو در حدي نيست كه در بارش اظهار نظر كني
  • علی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    28 17
    آخه این از فوتبال به جز اینکه خسرو هاشم بریزن رو دروازه عمران زاده با سر بزنه از فوتبال چی میفهمه؟
    • مسافر 68 IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      5 6
      اولا توهین نکن دوما همینکه میفهمه الان تو جدول پرسپولیس زیره ماستو و باید زیره ما بمونه از همه چیز قشنگتره
    • حامد A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      12 10
      حالا انگار تیم کیروش با تیکی تاکا گل می زنه
    • علی A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      1 1
      آره دیدم بازی برده رو چجوری باختین اونم به تیم زیررر از 6 تا دربی 2 تا باخت 4 تا مساوی دارین یادته که؟
  • علی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 6
    سلام امیر خان شما خودت خسته نکن من به عنوان یه ایرانی وقتی بازی تیم ملی ایران دیدیم واقعا سرم بالا گرفتم آفرین گفتم به غیرت و منش بچه ها ، وقتی دیدم آقای سرمربی برای تیمش تعصب داره یاد شما افتادم که چقدر براتون پول ارزش داره ببخشین می خواستم بگم تیم تون . متاسفانه آقایانی امثال فقط برای پولتون تعصب دارین . بغیر از اون هیچی براتون مهم نیس . از خدا می خوام یه شرایطی فراهم کنه شما صدای مردم بشنوین . نه صدا آدمای دور و برتون که خودتون دارین سیرشون می کنین . باید حقوق بالا بگیرین چون انقدر جیره خور دور و برتون هس که کفاف نمی کنه .
  • محمد A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    7 0
    همه چي خارجيش بهتره ، حتي مربي فوتبال . البته فقط چيني نباشه
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 3
    خاک وچوک که کیروش بیگانه هرطور می خواد ما رو و فوتبال مارو میرقصونه خاک ما چه بدبختیم کیروش کیه
  • مجتبي A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 5
    جالبه لنگيا ميان اينجا مخالف قلعه نوعي نظر ميدن بعد يه عده دوستان مكتبي هم با اونا همراهي ميكنن هر كاري هم كنيد امير قلعه نوعي رو استقلاليهاي واقعي دوست دارن ♥ حالا لنگيا بيان منفي بذارن .اهالي محترم كوفه هم همراهي كنن :
  • محمود A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 2
    عزیزان ساده نباشین هممون سرکاریم چه قلعه نویی چه کیروش چه هر مربی دیگه ای این بنده خداها که گناهی ندارن مشکل ما ریشه ایست یعنی وقتی اساس فوتبالمون فاسده بقیه ول معطلند ، فقط به زیرساختها و نحوه جذب بازیکنان از سطح پایه تا لیگ برتر توجه کنین ، فدراسیونمون هم که محشره مثلا عملکردش در برگزاری مسابقات فوتسال ، به خدا ما باید به همین حد هم راضی باشیم ،با این اهل کوفه که در سیستم مدیریت اقتصادی و ورزشی داریم هیچ کاری از پیش نمیبریم، مگر اینکه سیستم مالی و اجرایی فدراسیونها و باشگاهها کاملا شفاف سازی کنند و همه باشگاه ها هم خصوصی بشن، عُمراً
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    3 4
    با این کارا کیروشو بیرون نمیکنن تورو بذارن بجاش همه این کارا رو میکنی که بشی سر مربی تیم ملی ولی بدون که هیچ علم به روزی نداری و وقتی کیروش یه حرفی میزنه صد برابر تو تجربه حرفه ای داره جناب قلعه نویی لذا زیاد امیدوار نباش
  • جاست كيروش IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 6
    كارلوس كي روش جون تازه اي به تيم داده از جواناني گمنام اما فوتبال بلد تو اين دوره استفاده كردو همشونم جواب دادن نمي دونم چرا بعضيا به زور ميخوان خود نمايي كنن اقا جان خيلي از مردم كارلوس رو ميخوان والسلام ...
  • ابوالفضل قلعه گنجی A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    11 3
    چراماایرانیهاسعی میکنیم مثل فردوسی پورادم خارجی پرست باشیم خدایی کیروش باتیم ملی مادراین 4سال چه غلطی کردکه همه مربیان داخلی کمترازاون خارجی مفت خورانجام دادن بخداکیروش ازفوتبال روزدنیاهیچی بارش نیست حیف پول که این مربی میگیره
    • هومن A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
      0 2
      عزیز این حرفیه که فرگوسن زده در مورد کیروش تو کتابش هم هست. وقتی او بالای سر تیم بود و تمرین میداد من کاملا خیالم آسوده بود. ایشون نسل طلایی پرتغال را کشف و آموزش دادند. تمام بازیکنان مطرح که با ایشون کارکرده اند فقط از او تعریف میکنند. شخص مورینیو شاگرد ایشون بودند در کلاس های مربیگری. روی چه حسابی میگید سواد ندارند؟؟؟؟؟
  • ناصر FI ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 5
    واقعا برای همه کسانی که طرفدارکیروش هستن متاسفم چون شماها طرفدار کسی هستید که فقط دنبال منفعت خودشه چرا کسی نیست بگه اقای کیروش چه جامی یا چه نتیایج خوبی اورده بخدا قسم اگر الان یه مربی ایرانی جای کیروش بود دادگاهیش میکردن یکم منطقی باشید ایران سربلند ومردمان خودمان راداشته باشیم اینقدر نکوبید مربی ایرانی رو چه قلعه نوعی چه کسی دیگه فقط ایرانی
  • امیر A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 6
    مرسی اقای قلعه نوعی که منطقی جواب دادی
  • بی خیال A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 8
    از اون بزرگواری که این بیانیه رو برای ایشان تنظیم کرده چاله میدون رو چه به بیانیه این فرمی
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 9
    بیانیه دادن و ندادن شما فرقی واسه ما نمیکنه کروش سرمربی تیم ملی خواهد ماند و امثال شماها باید برین
  • مازیار IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    16 8
    سال 2007 که تو پنالتی کره باختیم مهدوی کیا هاشمیان علی کریمی همه افت کرده بودن یه مهاجم خوبم نداشت ایران همه رسانه ها به عوض کردن رنگ پیراهن اعتراض میکردن چرا داریم با لباس آبی تمرین میکنیم اون موقع گلر درست حسابی نداشتیم و فدراسیونمون تعلیق شده بود پس نتایج امیر در اون مسابقات بد نبود بازی با کره هم که همه دیدن همش داشتیم به کره حمله میکردیم و دفاع مطلق میکردن کره ای ها پس منصف باشید
  • معين A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 12
    همه از سطح سواد و شعور شما مطلعن لطفا بيشتر از اين عوام فريبي نكن بزرگوار ...... بهتره بري توي رستورانت يا برج هايي مه داري ميسازي به روند ريا كارانه ات ادامه بدي و يه مشت دروغ تحويل ملت بدي چون تا الان به همه چي رسيدي ازين طريق پس خواهشا كار به كار تيم ملي نداشته باش بزار ملت همين يه دلخوشي رو بدون ريا بازي براي خودشوون داشته باشن .....بزرگوااارررر.....
  • بی نام A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 14
    اقای قلعه نویی شما دیگه از دیکتاوری صحبت نکن لطفا حسادت خودتون رو اینقدر مثل کودکان عیان نکنید زشته . شما برو کانادا یا با پورشه آقازاده تون یه دوری بزن از عصبانیتت کم بشه
  • حسن RO ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    8 15
    همینارو بیا از رو بخون جرف زدن بلد نیستی بیانیه میدی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حامد A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    18 11
    کی روش برگرد به خونت خواهشا
  • فرهاد A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    15 14
    سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوییه
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    19 0
    شما ر ا به خدا فضا طوری نکنید که هر کسی نقد کرد و عملکرد تیم ملی را دوست نداشت به جریانی بچسبانید بسیاری هم بدون هیچ منافعی تنها از شکل بازی و حذف تیم ملی ناراضی هستند.
  • armin A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    14 12
    عجب بیانیه ی خوب و منصفانه ای
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    13 21
    قلعه تو به بازیکنایی که تو باند خودت بودن رحم نکردی چه برسه به دیگران چه بخوای چه نخوای کیروش مربی بزرگی سعی کن ازش درس بگیری
  • كوروش GB ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 16
    آقاي قلعه نويي شايد صحبتهاي كيروش خط بطلاني باشد بر ادامه كج رويهاي امثال شما كه تنها با باندبازي و اخلاق غير ورزشي سعي در پيشبرد اهداف خود داريد..اميدوارم مسئولين فوتبال كشور بيش از اين به شما و آقاي درخشان ميدان ندهند.تا بلكه فوتبال ما از اين مهلكه نجات يابد .
  • شیم IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 17
    کی روش مربی بزرگی است مثل مربی ما کره ای ها است.
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    9 13
    شما دقیقا کی بعد از پیشرفت بازیکناتون در تیم ملی از کادر فنی تشکر کردین؟حداقل میذاشتی یه سال بگذره بعد همچین حرفی میزدی:o
  • ظفر A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    17 18
    اي کاش «دراگان اسکوچيچ» بشه مربي ايران. هم جنتلمن هست هم سابقه و شناخت خوبي در ايران داره.
  • کردستان A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    6 12
    به نضر من کیروش راست میگه به خدا اگه امیر قلعه نوعی و درخشان وامثال اینها تو پرتغال بودن مدرک مربیگریشون باطل میشد...راستی امیرخان تو اگه مافیا نبودی پس چرا فقط تو لیگ نتیجه میگیری؟چرا تو باشگاههای اسیا هیچی نیستی ؟مثل اینکه ملتهای 2011 اسیا امیرخانتون مربی ایران بود اما بازم هیچیمحض اطلاع دوستمون که میگه ایران تیم کره رو کرده بود تو قوطی و اخرش 4.3 بازی رو برد خدمتون عرض کنم اون نتیجه به مربیگری برانکو بدست اومد و سال 2007 بود
  • امیر IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    4 5
    من نمیدونم امیر قلعه نوعی واقعاً مافیاس یا نه، خدا جا حق نشسته، احساسیم برخورد نمیکنم با اینکه استقلالیم و افتخار میکنم، ولی خدا رو در نظر بگیرید اگه یه مربی ایرانی جای کیروش بود اینهمه بهش میدان داده میشد؟اگه به ایشون مربی ایرانی ناکام بود اینطوری دست به قلم هامون که متاسفانه تو سالیان اخیر هفتاد درصد شون شدن ناحق گو اینطور رفتار میکردن؟
  • هادی A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    5 5
    ژنرال مطمین باش علی رغم تمام سیاه نمایی های فردوسی پور ما به تمام تصمیمات تو ایمان دارم
  • هاشم IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 0
    به نظرم کارلوس کیروش یه قهرمان ملی در سطح ستارخانه. باید یه خیابون به نامش بذارن.
  • علی معرف IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 2
    پول بیت المال رو خورد این هم نتیجه ضعیف تیم ملی ایران ...... ملت دارن از گرسنگی جون می دن عده ای جاخواب ندارن آقای کیروش خداتومن داره پول میگیره .... بعدش می گن اقتصاد عالی است
  • کیروشی پور IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    2 2
    به نظرم شانتاژ رسانه ها نبود الان کیروش اخراج شده بود.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    معلومه که پدرخوانده شعبون بی مخ و علی و قندلی و بقیه بر و بچ محل و ... همه رو گسیل کرده به این صفحه خبر که جو راه بندازه . بعد گروهبان میگه کیروش استاد کارای رسانه ایه کیروش تو هوچی بازی و زد و بند و مافیا اگه شاگردتم بود الان وضعش بهتر بود . با دو بازی تدارکاتی و کلی سوءمدیریت، هشتاد دقیقه ده نفره ایستادگی و دو بار برگشتن به بازی و باوجود بدشانسی و تیر دروازه و داور و ای اف سی و حمایتهای بی دریغ جناب وزیر محترمممم والله بازنده نبودند . بابا روتونو کم کنین لمپنها فدراسیون باید از ژاپن یاد بگیره که مثل ما بدشانسی اورد با امثال تو و مایلی و قرکی و درخشان والبته گودرزی و کفاشیان صد سال دیگه هم به قهرمانی نمیرسیم.
  • حجت IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    همه ی ما سر کاریم. واقعا به این موج حمایت مصنوعی که از کیروش راه افتاده توجه کنید. مگه میشه مربی با این همه گند زدن این قدر طرفدار داشته باشه. چون من واقعا میدونم مردم فوتبالو میفهمن. اینا میخوان بگن مردم کیروشو دوست دارن تا مجبور نشن بابت فسخ قراردادش کلی هزینه بدن...
  • بی نام EU ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    شما خودت وقتي مربي تيم ملي بودي چي شد ؟نميتوني نظر بدي لطفا سكوت...