علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت ، صدرنشین لیگ برتر می گوید به راه انداختن جنگ بین مربی داخلی و خارجی ، ظلم به فوتبال ایران است.

 

مهدیه جباری: درحالی که تعدادی از مربیان تیم های سرشناس لیگ برتر انتقادهای تندی از کارلوس کروش داشتند و سرمربی تیم ملی هم پاسخ تند و دور از انتظاری به این انتقادها داشت ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم صدرنشین نفت در لیگ برتر که تیمش دو پدیده در جام ملتهای آسیا داشت ، از دلایلش برای حمایت از تیم ملی کشورمان گفت. تیمی که نزدیک به 50 بار با افتخار پیراهنش را به تن کرده و توانسته یکی از محبوب های ادوار مختلف ملی باشد.

منصوریان در این گفت و گو با خبرآنلاین درباره دلایلش برای دفاع از تیم ملی سخن می گوید. دلایلی که آنها را در پخش زنده تلویزیونی هم گفت.

این همان هدفی است که می خواهیم

ما از تیم ملی چه می خواستیم؟ مگر در همه این ماه ها دوستان خوب من نمی گفتند که جوانگرایی در حد شعار است و تغییری در ترکیب تیم داده نمی شود؟ دیدیم که این اتفاق افتاد. قبل از جام ملتها کدام یک از ما باور داشت مرتضی پورعلی گنجی ما می تواند جای خالی پژمان منتظری را به این خوبی پر کند؟ سردار آزمون و جهانبخش را چطور؟ وریا غفوری چطور توانست مرد ثابت جناح راست مان باشد ؟ وحید امیری با دو بازی ملی بیاید و خوش بدرخشد؟ این تیم اگر ده بازی تدارکاتی انجام داده بود ، سروش رفیعی به سادگی می توانست یار شماره 10 تیم باشد اما کمبود امکانات و بازی های مناسب خوب نگذاشت همه خواسته های سرمربی آغاز شود اما او استارت تغییر را زد. با همه احترامی که برای بزرگان تیم قائلم اما نسل 30 به بالای تیم ملی در دو سال آینده باید جای شان را به جوان ها بدهند و کارلوس با وارد کردن 10 یار زیر 25 سال ، چرخه تغییر را از تورنمنت بزرگی مثل جام ملتها آغاز کرد. جایی که همیشه آرزویش را داشتیم. برگردیم به عقب. همیشه یکی از ایرادها به مربیان ملی این بود که چرا استارت تغییر در ترکیب تیم را بعد از جام ملتها نمی زنند ؟ کاری که پیشتر تیم های کره و ژاپن انجام می دادند را این بار با شیبی منطقی ، ما هم انجام دادیم. در این بازی ها ما تیمی داشتیم که نزدیک به 3 سال از تیم جام جهانی جوانتر بود.

چرا تیم ملی زیبا بازی نمی کند؟

این را بارها شنیدیم و خیلی از مردم به حق می گویند فوتبالی که تیم ملی بازی می کند شاید خیلی زیبا و جذاب نیست اما باید به سرمربی حق داد . او باید بهترین راهکار را با توجه به خواسته های ما انتخاب کند. وقتی تیمش بازی تدارکاتی کافی ندارد ، چاره ای نیست غیر از اینکه بیاید و سبک ویژه خودش را به کار بگیرد. شاید اگر تعداد بازی های تدارکاتی مان قدر همین تیم عراق یا باقی رقبا بود ، بچه های ما هم راحت تر بازی می کردند. فوتبال مالکانه شان بیشتر می شد و بازی های زیباتری می دیدیم . من که در لیگ ، تیمم را 7 روز هفته در اختیار دارم گاهی برای یک تغییر تاکتیک به 50 روز زمان نیاز دارم . من امیدوارم تداوم حضور کارلوس کروش و ادامه روند تغییرات در تیم ، کیفیت بازی مان را هم بالاتر ببرد. این حرفی است که خود سرمربی هم گفته. او بر اساس داشته هایش برنامه ریزی می کند. هرچه این انطباق بازیکنان بیشتر و بهتر اتفاق بیفتد ، درصد بازی مالکانه تیم هم بالاتر می رود و فوتبال مان هم زیباتر می شود. البته یک حقیقت را فراموش نکنیم . اینکه این تیم ملی به دلیل شجاعت در بازی و روحیه بالای تیمی به جایی می رسد که مردم بعد از باخت و حذف این طور به استقبالش می روند و راضی هستند. برای همین است که هنوز سر حرفم هستم و می گویم باید به این تیم ملی مان احترام گذاشت.

دست از این دعوای بی فایده مربی خارجی و داخلی برداریم

بی تعارف می گویم آنچه در این چند روز اتفاق افتاد ، اتفاقات خوبی برای فوتبال مان نبود. نه مصاحبه های منتقدان و نه پاسخ کارلوس کروش. این جنگ پوچ و تقسیم بندی وطنی و اجنبی هیچ آورده ای برای مان ندارد. ما نیاز به دانش روز فوتبال داریم. نیاز به افرادی که دلسوز باشند و با تمام وجودشان کار کنند. بی شک همکاران خوب من که خیلی های شان بارها پیراهن تیم ملی را به تن کردند . راستش در انچه اتفاق افتاد باید از دو گروه گلایه کرد. هم کادرفنی تیم ملی و هم منتقدان. شاید بهتر بود این انتقادها که خیلی های شان از سر دلسوزی است در فضای بهتری و بعد از بازی ها مطرح می شد اما از سوی دیگر واقعا متعجبم چطور بعضی از نزدیکان به سرمربی برای رساندن اخبار به کارلوس این قدر عجله دارند که تمرکز او و بازیکنانش را شب قبل از بازی و یا بلافاصله بعد از پایان مسابقه با عراق به هم می ریزند تا او واکنش هایی به این تندی داشته باشد. به هر حال مربی بعد از چنین بازی سنگینی که پایان تلخی داشته و البته روند مسابقه هم با اشتباهات داوری عوض شده ، فشار زیادی را تحمل کرده و نباید تمرکزش را با خبررسانی منفی به هم زد. اگر دوستان نزدیک به تیم کمی شرایط را کنترل می کردند هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد. به هر حال ما با کارلوس کروش که این همه هم بین هواداران محبوب است برای بازی های جام جهانی 2018 برنامه ریزی کردیم . او قرار است در ایران کار کند و نباید این چنین او مقابل مربیان وطنی قرار بگیرد و دل های شان با هم صاف نباشد.

امثال حشمت خان مهاجرانی میانجی شوند

به نظرم باید به این دعوا همین حالا پایان داد. البته بخشی از انتقادات مربیان خوب کشورمان وارد است و بخشی از گلایه های سرمربی تیم ملی بجاست. نباید همه چیز را یک طرفه دید و گفت همه چیز سیاه است یا سفید. الان هم تا وقت هست من از بزرگان فوتبال مان مثل حشمت خان مهاجرانی ، امیرخان حاج رضایی و آقای دکتر ذوالفقارنسب می خواهم به عنوان بزرگتر و خبره وسط ماجرا را بگیرند و این کدورت ها را پایان بدهند. نقد از تیم ملی آزاد است و بعید می دانم سرمربی و کادرفنی هم مشکلی با نقد داشته باشند که اساسا نقد به بهتر شدن امور کمک می کند. در بعد فنی قطعا می توان به کارهای همه مربیان دنیا ایراد گرفت . بی شک ملی پوشان و کادرفنی تیم ملی هم مثل همه اهالی فوتبال قابل نقد هستند و حتما باید پذیرش و تحمل نقد را داشته باشند که البته به نظرم دارند. قطعا بازی با تیم ملی عراق یا دیگر بازی های تیم ملی را هم می شود نقد و آنالیز فنی کرد. به نظر خودم در این بازی تیم ملی تمام تلاشش را در بازی با عراق کرد. عراق تیم کمی نیست. در این مدت شنیدم می گویند عراق کشور جنگ زده ای است که لیگ ندارد. البته این سئوال برایم مانده که اگر عراقی ها لیگ ندارند ، ما چطور بازی بازیکنانی مثل ضرغام اسماعیل یا کرار جاسم را می بینیم و آنها را برای تیم های مان می خواهیم؟ تیم اربیل عراق دو سال متوالی قهرمان AFC کاپ شده و برای سال آینده مسئولان فوتبال عراق سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گرفته اند پس استانداردهای لازم را دارند. البته به دلیل مشکلات داخلی ، لیگ شان کمتر و فشرده تر از ماست و به ازایش بازیهای ملی و اردوهای تدارکاتی خارجی بیشتری دارند.برای همین آنها با 10 بازی تدارکاتی و ما به دو بازی به جام ملتها می رویم. این تیم سال 2007 قهرمان آسیا شده ، در سالی که کشورش در اوج جنگ های داخلی بود . همان سالی که بالاتر از تیم هایی چون ژاپن ، کره استرالیا و ایران قرار گرفته است . البته باز هم تاکید می کنم انتظار همه ما از نزدیکان به سرمربی تیم ملی این است که به جای تشدید فشار عصبی روی او ، کمک به منافع ملی کنند و به اختلاف زایی دامن نزنند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 85
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    جالبه تيم رسانه اي كيروشي پور و ضد ژنرال داره ازهمه ظرفيت هاي خانوادگيش استفاده مي كنه
    • ایلیا GB ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      92 14
      نکنه منفی هاتم به نظرت به تیم رسانه ای ربط بدی
    • امید IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      69 18
      شما علی هستی؟
    • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      86 13
      ژنرال شما تا حالا چه افتخار بین المللی آورده؟
    • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      84 9
      مردم وحشت دارند از افتادن كار به دست كساني كه براي تيم ملي دندان تيز كرده اند.
    • کامران US ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      65 15
      ولی متاسفانه تیم رسانه ای ژنرالتون هر چی به در و دیوار میزنه جز لیدر های حقوق بگیرشون نمی تونن از ظرفیت های خانوادگیشون و البته اون دوست عزیزشون "علی" هم استفاده کنن
    • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      62 12
      باز سر و کله این لیدرای آب گوشتی پیدا شد.. ژنرااااااااااااال؟؟؟ خخخخ
    • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      51 10
      ژنرال...زرشک
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      95 5
      تو که معلومه استقلالی ولی حتی برای حرف یکی از بهترین و با اخلاق ترین بازیکنای تاریخ استقلال هم ارزش قائل نیستی
    • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      25 5
      حتي از منفي هاي فله اي....
    • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      45 2
      ژنرال شما خدمت رفت یا کلا ژنراله؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      36 6
      تو علی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • احسان A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      50 5
      علي شمايي؟؟ نشناختمتون، امير خااااان خوبت؟ واقعاً روتون ميشه به اين ٢ تا موتورگازي اينقدر خان خان ميبندين؟
    • حميد IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      34 2
      خخخخخخخخخخخخ. ژنرال
    • امیر A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      43 2
      تیمسار منفیاتو نگاه کن ... من دیگه حرفی ندارم
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      34 3
      ضد گروهبان قندل....
    • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      30 2
      بی سواد چیپ
    • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      26 1
      احتمالا شما همان علی آقای وابسته به گروهبان نیستی
    • بی نام AU ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      24 2
      یه نگاه به منفی ها بنداز دیگه هیس
    • علي IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      29 6
      تيم رسانه اي شما كه پدر هر چي بازيكن و مربي رو در اورده، نكونام ، مجيدي، رحمتي ، حالا هم كي روش.
    • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      32 3
      جمع کن باباژنرال کیلوچنده ؟؟بگوگروهبان قندلی...
    • آرش IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      36 3
      ژنرال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا شرم آوره که لقب ژنرال رو به چه کسی اطلاق می کنید
    • محمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      15 1
      دوست بی نام توهم چی میگه؟
    • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      29 4
      الان استقلالي هاي واقعي ميگند قلعه نويي مقصر بوده،چرا نمي خوايد قبول كنيد؟
    • بی نام GB ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      13 9
      جناب توهم زده کیروش به همه پول داده که حمایتش کنند
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      14 4
      منظورت ضد مافیا بود دیگه وگر نه گروهبان قلندر هم نیست
    • بی نام BE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      0 0
      آخه چرا فکر می کنید هر کسی که مخالف کی روش است طرفدار قلعه نوعی یا مایلی کهنه، یا اینکه فوتبال حالیش نیست. کدام صداقت ؟ کدام بازی زیبا ؟ در همه آمارها تو جام جهانی و جام ملتها ازآخر اول شدیم. فوتبال ما بزن زیرش و بدو دنبالش شده، کدام تاکتیک ؟ اگه قراره بگیم با این امکانات کی روش نمی تونست بهتر از این نتیجه بگیره، خب چرا این همه پول دادیم ؟ برای آخر شدن در همه چیز ؟ ۴ سال وقت داشت چکار کرد که ۴ سال دیگه چکار کنه ؟ مقابل همه تیمها با تک مهاجم بازی کردیم، هنر کردیم ؟ می گید چند بازیکن جوان معرفی کرد ؟ چند تا ؟ تازه بهتر از اونها را کنار گذاشت. چرا نظر مرا درج نمی کنید ؟
  • ایلیا GB ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    45 2
    منصوریان آقاست آقا
  • هادی A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    25 3
    ژنرال چه القاب و عناوین مضحک و خنده داری.
    • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      0 0
      لقب ژنرال را علی ها به شما دادند نه مردم
    • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
      0 0
      ورزشگاه آزادی رو برای سپاهان جهنم کنید............
  • ali IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    45 1
    مربیان جوان و آینده دار مثل داش علی منصوریان بیشتر به فکر فوتبال ملی هستند تا مربیان نامدار و سرشناس
  • مهدی شیراز IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    30 1
    حرف حق از زبان جوانمرد فوتبال جواب نداره ... کاش فدراسیون هم تفکری اینگونه داشت ...
  • رضا A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    29 2
    آفرين بر عليرضا منصوريان ، كاش همه مثل شما صداقت داشتند.
  • بی نام A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    22 0
    ظرفیتشو داریم استفاده مفید ازش میکنیم... برعکس خیلیا که از ظرفیت هاشون برای دروغ به ملت استفاده میکردند
  • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    42 3
    آفرین به علی منصور.....تو شایسته سرمربی گری استقلالی نه امیر قلعه نویی.....
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    12 1
    خبرانلاین شما باید بی طرف باشی و به جای این تعریف و تمجیدهای بیخود پیگیر پرونده عبدالزهرا باش که در این فدراسیون چه اتفاقاتی می افته. اگر حرف کفاشیان درسته پس ایشون چرا دیروز بازی کرد و اگر درست نیست باید پیگیر باشی این بازی های رسانه ای چی بوده.
  • م.ح A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    35 1
    با سلام و با تبریک به جناب منصوریان عزیز و بدون حاشیه و تایید صحبت های ایشان باید از این مربیان منتقد پرسید که تیمهای خود را چگونه مربیگری مینمایند که در رده های خوبی نیستند ؟
  • پرهام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    22 2
    دادا دمت گرم من خودم پرسپولیسیم تو این چند روز پسران ابی حمایت خوبی داشتن از کیروش و تیمش به جز قلعه نوعی من انتظارم اینه که همه از تیم ملی حمایت کنن
  • رضا IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    24 1
    متاسفم برات آقای بی نام.. با اینکه پرسپولیسیم درود بر تو منصوریان
  • 44 IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    18 1
    دمت گرم منصوریان
  • سعید A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    22 1
    آدمی که با شخصیت باشه همه جوره این موضوع رو نشون میده...منصوریان واقعا با شخصیته
  • حسین IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    6 45
    سقف کی روش همینه که تیم ملی رو جزو 8 تیم اول آسیا بیاره و فوقش به جام جهانی بریم ولی ایشون در او حدی نیست که تیم رو قهرمان آسیا و تیم ملی رو به دور دوم جام جهانی ببره .
  • محمد US ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    13 1
    حمایت میکنه چون مثل قلعه نویی دوست ندارد مربی تیم ملی بشه.
  • امیر A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    29 1
    من به عنوان یه پرسپولیسی واقعا افتخار میکنم به وجود آقای منصوریان که داره واقع بینانه و منطقی حرف میزنه و واقعا" داره خوب کار میکنه. کاش جوون گرایی تو مربیای ما هم اتفاق میافتاد تا امثال منصوریان بتونن کار کنن .
  • بی نام A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    24 3
    پرسپوليسى هستم ولى از على منصور خوشم مياد چون منطقى هستش و با اخلاق
  • علي IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    7 23
    كيروش 10 درصد قراردادش را داده به باند رسانه اي اگر نه كارنامه قابل قبولي ندارد.
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    22 3
    خداوکیلی قلعه نویی و درخشان در حد کیروش نیستند و فقط تخصص در باند و باند بازی دارند.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    15 1
    احسنت به علی منصور عزیز
  • بی نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 7
    تازه نود هم برنامه نمیزاره؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    21 0
    باید حمایت کرد خب تیم ملی دگ امیدوارم کروش هم بمونه❤
  • بی نام RO ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    6 8
    بشین سرجات موتور گازی پور
  • میلاد A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    24 2
    یعنی یا شخصیت تر از این علیرضا منصوریان نداریم. حقشه به جاهای بالاتر برسه.
  • احسان A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    19 1
    مرد با شخصیت و منظقی یعنی همین داش علی منصور . با سواد و با شعور و با دانش
  • فرهاد 30 از کرمان A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    16 1
    منصوریان دقیقا درست گفته اختلافات باید تموم بشه به نفع هیچ کس نیست.
  • بی نام AU ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    12 1
    کار خوبی میکنه
  • حسين IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    18 1
    به نظر شما قلعه نويي از شكست تيم ملي چقدر خوشحال است؟ ١: بسيار زياد٢ : خيلي زياد
    • بهروز IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      0 0
      بي نهايت خوشحال
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    9 1
    نشریه مافیایی
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    16 2
    قطعا درست ترین استقلالی عصر حاضر,به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم به استقلال برگردی و شخصیت این تیم رو به بالاها برسونی
  • ابوذر IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    6 0
    خیل بامزه ای اقای بی نام.....
  • علی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    14 2
    احسنت به تو و علی کرمی که جزو نوادری هستین تو فوتبال که اولویت را به منافع شخصی خودتون نمی دین.
    • رضا A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      0 1
      داش شما برو ادبیات یاد بگیر بعد از کسی تعریف کن
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    9 0
    دمت گرم
  • احمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    17 1
    هرچند من پرسپولیسی هستم ولی خدایی تو این چند وقته یه نقد بی طرفانه دیدم اینم از آقای منصوریان بود. یکی نیست به این منتقدا بگه کیروش بره کی اون وقت بذاریم؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 21
    اقای منصوریان اگر حامی شما اقای نبی در تشکیلات نبود باز هم ازاین مربی وتیم حمایت می کردیذ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بهزاد A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    10 1
    اونی که تو بهش میگی ژنرال سرباز صفرم نیست از هر لحاظی. اخلاقی گرفته تا بار فنی. درود بر کیروش.
  • مهرنیا A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    19 1
    مهدوی کیا و منصوریان الگوی جوانمردی و حق گویی هستن تو فوتبال .
  • رضا GB ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    2 14
    حالا على منصور هم شد جزو دشمنان واقعا شرم داره هر كس حرف حق بزنه آدم بده ميشه ماشاالله على ها زياد شديد
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    15 1
    آقای منصوریان منصفانه حرف زدی,درود بر شما.
  • بی نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    18 2
    کسی که نزدیک دو سال با قطبی کار کرده ادبیات و شخصیت او رو هم ب ارث برده و در کلامش دیده میشه.
  • شروین A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    92 11
    حالا یه مربی ایرانی از کیروش حمایت میکنه میگن چرا؟؟؟؟آخه این چه تیتریه
  • حسین A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    16 4
    خیلی خوب و منطقی صحبت میکنن منصوریان و افشین پیروانی
  • بی نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 23
    ازش متنفرم
    • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
      1 0
      اشتباه مثبت دادم
  • جهانگيري IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    20 1
    حرفهاي منصوريان دور از منطق نيست.
  • ایلیا GB ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    46 3
    منصوریان آقاست یعنی خودش و ادبیاتش را دوست دارم
  • سید مازیار روان A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    24 5
    جالبه تیم مافیا و دلالان حسابی دارن میسوزن از هر کاری برای تخریب استفاده میکنند.
  • علي IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    1 0
    به نظر شما قلعه نويي چقدر از شكست تيم ملي خوشحال است ١: بسيار بسيار زياد٢ بسيار زياد
  • ایرانی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    1 0
    باریکلا منصوریان...بعضی ها هستند میفهمند مثل علیرضا خان منصوریان...بعضی ها هم یه 18چرخ باید بیاد تا مثلا عناوین و اسمشون رو بکشه ولی نمی فهمند متاسفانه... اصلا یه سوال به منتقدین کی روش با این شخصیت بین المللی و وزن سنگین کارنامه اش بره،کی بیاد؟میتونیم کسی بیاریم بالاتر از اون؟توان فوتبالمون هست؟ آخه چندتا بازی تدارکاتی واسه کی روش گذاشتیم و انتظار شق القمر ازش داریم؟
  • مهدی A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 2
    مربیآی داخلی موفقیتی نداشتن قبول اما با این مربی 60 ملیاردی نکنه تو جام جهانی اومدیم بالا یا عملکردی بهتر از سایر ادوار داشتیم که ما خبر نداریم. هرچی دلتون میخاد منفی بدین اما ما همیشه در این موارد غیر منطقی میشیم گذر زمان خودش وادارمون میکنه حقیقتو بپذیریم. کسی منکر نیست که در بازی با عراق حقمون باخت نبود اما حقمون هم قهرمانی نبود
  • بی نام A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    4 0
    چقدر این منصوریان خوب و دوست داشتنیه
  • حجت IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 3
    همه ی ما سر کاریم. واقعا به این موج حمایت مصنوعی که راه افتاده توجه کنید. مگه میشه مربی با این همه گند زدن این قدر طرفدار داشته باشه. چون من واقعا میدونم مردم فوتبالو میفهمن. اینا میخوان بگن مردم کیروشو دوست دارن تا مجبور نشن بابت فسخ قراردادش کلی هزینه بدن...
  • بی نام A1 ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    3 0
    درود به شرفت کاش بعضی مربیان بکم فهم و شعور تو را داشتن
  • ناصر نادر محمدی A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    2 0
    آقایان که مربی بودن در جامهای قبل به اندازه مربی زحمت کشیدن اونا فقط به فکر جیبشون بودن بس