طالب لو می گوید هیچ مشکلی با صمد مرفاوی ندارد.

مهدیه جباری: وحید طالب لو او دوباره به چارچوب دروازه استقلال برگشت. درست بعد از 1361 روز. در بازی با پیکان او بازی کرد و دروازه اش بسته ماند تا استقلال به سه امتیاز شیرین دیگر برسد. دروازه بان محبوب هواداران استقلال درباره این بازگشت دوباره با خبرآنلاین سخن می گوید:

*بعد از چند سال دوباره برای استقلال بازی کردی؟

تقریبا بعد از 4 سال .

*آخرین بازی یادت هست جلوی چه تیمی بود؟

راستش یادم نمی آید که جلوی چه تیمی بود. خیلی وقت بود که بازی نکرده بودم. ولی این بازی برایم یک اتفاق جالب هم داشته است. یکی از دوستانم آماری داد که جالب بود. بعد از 1361 روز برای استقلال بازی کردم .یعنی به اندازه سال تولدم. حتما تقدیر این بوده که در این روز بازی کنم.

*شاید هم کادرفنی احساس کرده برای این بازی ، رقابت با صمد مرفاوی ، بابازاده و مهدی رحمتی انگیزه خاصی داری؟

راستش نمی دانم دقیقا چه چیزی بین کادرفنی تیم رد و بدل شده و دلایلشان برای این انتخاب چه چیزی بوده. تا جایی که می دانم کادرفنی قبلا هم گفته بود برای هر بازی برنامه خاص دارد و با توجه به شرایط مسابقه ترکیب را انتخاب می کنند. همان طور که در دو تا بازی قبلی صلاح ندیدند من بازی کنم و محسن فروزان درون دروازه ایستاد. راستش اگر از خودم بپرسی مهمترین انگیزه ام برای این مسابقه ، هیجان بازی کردن بعد از 4 سال برای استقلال بود. چه لذتی بالاتر و بیشتر از اینکه بعد از این همه مدت برای تیم محبوبم بازی کردم . البته چقدر هم خوب بود که با کمک دوستان خوبم در تیم توانستم دروازه ام را بسته نگه دارم و بازی را هم بردیم.

*کلین شیت کردی اگرچه خیلی هم صاحب توپ نشدی!

پیکان خیلی بسته بازی کرد و کار ما را برای برد سخت کرده بود. برای همین خیلی موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکردند. لطف خدا بود که بعد از 90 دقیقه توانستیم بازی را ببریم و شرمنده هواداران نشویم. این همدلی درون تیم حس اعتماد طرفداران خوب مان بود که باعث شد بازی را ببریم.

*راستی گفتی هواداران. ورزشگاه که خالی بود.

قبول دارم هواداران زیادی به ورزشگاه نمی آیند اما این طور هم که می گویید. خودتان می دانید که حداقل چند میلیون نفر از تلویزیون و از نقاط مختلف کشور و حتی کشوارهای دیگر بازی های ما را نگاه می کنند و عاشق استقلال هستند. این همدلی و انرژی مثبت شان حتی از راه دور هم به تیم می رسد. متاسفانه در این چند مدت یکسری حاشیه ها سبب شده که تماشگران کمتری به ورزشگاه بیایند اما بازیکنان تیم در نیم فصل دوم هم قسم شدند تا با پیروزی های متوالی و بازی های خوب ، کاری کنند تا دوباره تماشاگران را با ورزشگاه آشتی بدهند.

*اتفاق مهم این بازی گل دقیقه 92 پیکان بود ...

قبل از اینکه سعید دقیقی توپ را بزند داور سوت زده بود و اصلا او توپی را فرستاد توی دروازه ما که قبلش بازی قطع شده بود. داور اگر کمی سخت گیری می کرد حتی می توانست هب او کارت زرد نشان بدهد.

*ولی تصاویر تلویزیونی و نظر خیلی از کارشناسان این بوده که گل پیکان مشکلی نداشت.

من هم نظرات را دیدم. البته صحنه ضبط شده را هم دیدم. اهل دروغ گفتن نیستم و اگر ان گل سالم بود می گفتم روی من خطا نکردند اما واقعیت این بود که مهاجم پیکان با زانو زد به کتف من و تعادلم را از دست دادم. توپ گیر کرد بین پای دقیقی و افتاد ، من رسیدم و توپ را گرفتم اما با ضربه ای که مهاجم دیگر پیکان وارد کرد ، تعادلم را از دست دادم و توپ در رفت اما همان زمان داور در چند قدمی صحنه بود و به درستی سوت زد و خطا گرفت. حتی ضربه دقیقی به توپ بعد از سوت داور بود تا حالا دوستان بهانه داشته باشند که بگویند داور گل شان را قبول نکرده است. تازه در همین بازی یک خطای پنالتی هم روی سجاد شهباززاده گرفته نشد اما ما اعتراضی نکردیم چون می دانیم داوران شاید اشتباه سهوی کنند اما اشتباهات شان عمدی نیست.

*اول بازی هم حرف و حدیث هایی داشت. اینکه تو رحمتی با هم دست ندادید.

اصلا دوست ندارم وارد این بحث ها بشوم . لطفا سئوال بعدی تان را بپرسید.

*با مرفاوی چطور؟

با اقا صمد هم در تونل و هم وقتی که روی نیمکت بود خوش و بش کردم و هیچ مشکلی وجود نداشت. ایشان مربی من هستند و احترام شان واجب.

*راستی در بازی با سپاهان وقتی لب خط با قلعه نویی حرف می زدی این حس وجود داشت که داری برای مربیگری تمرین می کنی!

نه بابا من فقط درباره وضعیت هاشم بیک زاده به امیرخان توضیح دادم. بابا من حالا حالاها می خواهم بازی کنم. وقتی هنوز لیگ ستاره هایی مثل آقا رضای عنایتی و ابراهیم صادقی را دارد ، من اقلا باید تا 7 سال بعد خداحافظی این بزرگان بازی کنم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =