مهر نوشت:

حکم فردی که به اتهام محاربه از طریق سرقت مسلحانه و همچنین قتل راننده تاکسی به اعدام محکوم شده بود صبح امروز در شیراز اجرا شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اعلام این خبرگفت: این مجرم در سال ۸۹ پس از اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه تاکسی اقدام به قتل فجیع راننده کرده بود که پس از دستگیری در شیراز در شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی شیراز محاکمه و به اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه و قتل به حد الهی اعدام محکوم شد.

طهماسب یزدانیان با اشاره به اینکه اقدام به قتل این مجرم با قساوت و بیرحمی صورت گرفته، گفت: حکم این معدوم پس از صدور در شعبه دوم دادگاه انقلاب شیراز در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تائید و با تنفیذ معاون اول قوه قضائیه و طی مراحل قانونی به اجرا درآمد

دادستان شیراز با تأکید بر این که تأمین امنیت عمومی مردم اولویت دستگاه قضایی است، گفت: در راستای حفظ امنیت مردم برخورد قاطع و قانونی در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب شیراز قرار دارد.

این مقام قضایی ضمن هشدار به افرادی که موجب برهم زدن نظم و امنیت جامعه می شوند، تأکید کرد: اجرای سریع وقاطع احکام الهی در خصوص این افراد در دستور کار قرار دارد.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400668

برچسب‌ها