تابناک نوشت:

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد وزارت ارشاد در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: قضاوت ما درباره برخی از نهادها مانند وزارت ارشاد نمی‌تواند به صورت خطی باشد. به عنوان مثال در قصه تک‌خوانی زنان این سؤال مطرح شد که آیا دولت و وزارت ارشاد به تک‌خوانی خانم‌ها مجوز داده است. وقتی پیش آنها می‌رویم آنها می‌گویند ما مجوز ندادیم که البته راست هم می‌گویند.من آن آلبومی که اعتراض‌های زیادی در مورد آن صورت گرفت را گوش کردم. در آن آلبوم صدای زن در زیر صدای مرد بود که نشان می‌داد حرف وزارت ارشاد در عدم صدور مجوز برای آلبوم تک‌خوانی زنان درست است.


صفار هرندی با بیان اینکه اشتباه وزارت ارشاد این بود که آنها از این آلبوم با عنوان آلبوم تک‌خوانی یک زن رونمایی کردند، گفت: عکس روی جلد آن آلبوم تنها عکس یک خانم بود. در واقع آنها می‌خواستند بگویند قضیه تک‌خوانی خانم‌ها در کشور آزاد شده است. بنابراین چرا وزارت ارشاد به این قضیه در صورتی که به آلبوم تک‌خوانی زنان مجوز نداده بود واکنش نشان نداد و برخوردی با این موضوع نکرد؟

 

 

17302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    5 0
    این آلبوم خود مجوز هست چون این شعر را دارد: ز پوچ جهان هیچ اگر دوست دارم ترا، ای کهن بوم و بر دوست دارم ترا، ای کهن پیر جاوید برنا ترا دوست دارم، اگر دوست دارم