رفسنجانی: حالا که خط اعتدال پیروز شد، همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب بگیرند

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار با تشکل‌های دانشجویی 5 استان دانشگاه آزاد اسلامی به بیان ناگفته‌هایی از انتقادات خود در جلسه هیأت رئیسه خبرگان رهبری در زمان دولت گذشته پرداخت.

به گزارش نامه، آیت الله هاشمی در ادامه سخنانش که در سایت دفتر ایشان منتشر شده، به اقیانوسی از خرابی و فساد در دولت قبل و به جلسه جالبی با هیأت رئیسه خبرگان در همین مورد اشاره می کند.

او اتاقی را در انتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می گوید: همین جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟ بعد هم به آقایی که در خبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گویی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه اینکه پشت فلان کس قایم شوید و بگویید انحراف کار او بوده. مردم این حرف ها را باور نمی‌کنند.

آیت الله هاشمی گفت: دولت روحانی در مقابل اقیانوسی از خرابی هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رویش از تندروها. از اقلیتی افراطی که همه جور امکانات در انتخابات 92 داشتند و شکست خوردند. از صدا و سیما تا ده‌ها تریبون ریز و درشت دیگر. همه می‌خواستند که خط اعتدال پیروز نشود که شد. حالا همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب آنها بگیرند.

او گفت: روحانی پای شعارهایش ایستاده ولی باید مشکلاتش را درک کرد. امروز روز گلایه از روحانی نیست. روز همراهی با روحانی است. درست مثل خود مردم که هم نجیبانه به او رأی دادند و هم غریبانه پای او ایستاده‌اند. با امید به فردایی بهتر.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    آفرین حرف دل مردم را زده
  • بی نام IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    آقای رفسنجانی مردم مابه دلیل مشکلات عدیده اقتصادی خیلی زود دچار فراموشی می شوند ،لطفا هر روز با سخنان صریح وقاطع خود ،یاد آوری کنید و بگویید که احمدی نژاد و دارو دسته اش چه ظلمهایی که به مردم نکردند.
  • رضا نوعی IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    ما همه محکم ایستاده ایم و از روحانی حمایت می کنیم
  • امیر تبریز اوغلی A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    اندازه اون 8سال داره الان مصاحبه میکنه
  • کاکتوس IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
    جناب هاشمی مگه همه مثل شماهستند , شما و همه خانواده و هم خطی هاتون مگه بر علیه احمدی نژاد بسیج نشدید ؟ شایدم جنابعالی به خاطر شکست قاطعی که از احمدی نژاد خوردید , دولت احمدی نژاد را , دولت نمیدانستید ,