۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
جهاد اقتصادی را دانلود کنید

دریافت نسخه الکترونیکی کتاب «جهاد اقتصادی» مجموعه مدّونی از بیانات رهبر انقلاب در تبیین جهاد اقتصادی، اهداف و الزامات و نتایج آن امکان پذیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، امکان دانلود نسخه الکترونیکی کتاب «جهاد اقتصادی» چیستی، اهداف و الزامات جهاد اقتصادی در بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت روز ملّی مهندسی فراهم شده است.

کتاب «جهاد اقتصادی» مجموعهٔ مدّونی است از بیانات معظّمٌ‌له در تبیین جهاد اقتصادی، اهداف و الزامات و نتایج آن؛ که امید است با بهره‎گیری از مدلهای مفهومی برآمده از سخنان ایشان، خوانندگان را در دریافتهای صحیح از رهنمود‌ها و راهکارهای نیل به اهداف جهاد اقتصادی و از جمله بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت روز ملّی مهندسی (6 بهمن‌ماه 1393) با تاکید بر این جمله که «با تکرار زبانیِ اقتصاد مقاومتی هیچ اتفاقی نمی‌افتد» یاری کند.

انتظار می‌رود آحاد جامعه، خصوصاً مسئولین محترم با مطالعهٔ این کتاب، از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در جهت بهبود تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها استفاده نمایند و در هر مسئولیّتی، بتوانند با شناخت وظایف و انتظارات، سهم خویش را در جهاد اقتصادی ایفا کنند.

کتاب پیش‌رو به مبلغ 10هزار تومان در 264 صفحه به منظور آشنایی با سه بخش «حماسه، جهاد و اقتصاد»، «شرایط و الزامات راهبردی جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی» و بخش سوّم «جهاد اقتصادی و الزامات پیشرفت اقتصادی مطلوب» از نگاه مقام معظّم رهبری گردآوری و در 9 فصل توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و عرضه شده است.

برای دانلود کتاب جهاد اقتصادی به بخش کتاب سایت khamenei.ir مراجعه فرمایید.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =