مهر نوشت:

سریال «اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری که چندین بار خبر آغاز تصویربرداری مجدد آن مطرح شد از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و این در حالی است که روز ۱۲ اسفند‌ماه این خبر به طور رسمی اعلام شد.

روابط عمومی سریال «اتاق عمل» با اعلام خبر آغاز تصویربرداری مجدد این سریال از ۲۹ بهمن‌ماه، بیان کرده است که تصمیم گیری در خصوص شبکه و زمان پخش این سریال با نظر معاونت سیما انجام می شود.

زمان آغاز تصویربرداری سریال امروز ۱۲ اسفندماه در حالی اعلام شده که پیش از این چندین بارخبر تصویربرداری مجدد در خبرگزاری‌ها مطرح شده بود اما به طور رسمی از طرف روابط عمومی این پروژه تایید نشد.

این سریال به دلیل پرداخت به موضوعات پزشکی از بدو تولید با حاشیه ها و واکنش هایی روبه رو بود و در آذرماه خبر توقف تصویربرداری آن اعلام شد. مهران مدیری در این مدت اصلاحاتی را روی سریال خود انجام داد و تصویربرداری سریال از ۲۹ بهمن ماه در لوکیشنی که محل ضبط مجموعه «شوخی کردم» بود، آغاز شده است.

این سریال در ۹۰ قسمت به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال ساخت است.

نویسندگان این پروژه امیر مهدی ژوله به عنوان سرپرست، الهه زارع نژاد، امیر برادران، امیر وفایی و امیر عباس پیام هستند.

همچنین سیامک انصاری، سپند امیر سلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پریا ابراهیمی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، محمدعلی تقوی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سید جواد رضویان، نصرا... رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گل ناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرش‌چی، پروین قائم مقامی، سوگل قلاتیان، فرج ا... گل سفیدی، عارف لرستانی، علی لک پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی دشت، رسول نجفیان، رضا نیک خواه، رامین ناصر نصیر، سام نوری، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی از بازیگران این سریال هستند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    34 2
    اینم قشر فرهیخته و تحصیل کرده ما بود که تحمل یک طنز تلویزیونی رو نداشت ساخته نشده سانسور شد
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    20 0
    کاش اصلاحاتی که گفتید انجام نمیشد...
  • بی نام A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    12 0
    رضا شفیعی جم کیوون قل، مراد، بامشاد نیست؟؟
  • افشین IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    39 0
    در سریال "فرار از زندان" رئیس جمهور آمریکا و نمایندگان مجلس سنای آمریکا و دیگر مقامات حکومتی متهم به دست داشتن در اعمال تبهکارانه و مافیایی می شوند.اما ما نشنیدیم یا ندیدیم که نسبت به این سریال اعتراضی کرده باشند و جلوی پخشش را بگیرند.
  • یک شهروند IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    13 0
    واقعا واسه جامعه پزشکی متاسفم که کوچکترین نقدی را نمی پذیره دیشب من بیمارستان رسول اکرم بودم، رزیدنت دکتر اورژانس گفت "فکر نکن به این زودی می توانیم درد معده ات را درست کنیم، گفته باشم 2 یا 3 ساعت باید تو صف باشی، میبینی که شلوغه؟؟؟" من که از درد معده داشتم به خودم می پیجیدم مجبور شدم به کلینیک تخصصی برم و بیش 200 هزار تومن هزینه کنم حالا یک هنرمند پیدا شده با یک طنز این مشکلات را تصویر کنه، پروژه اش را می خوابونن
  • بی نام A1 ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    15 0
    خودشون هم شان خودشونو نگه نمی دارن اکثریت زدن تو خط ساخت و ساز مسکن و سوداگری در کشاورزی
    • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
      1 0
      کشاورزی فقط همین مصیبت را کم داشت که نازل شد.
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    10 0
    کی پخش میشه مهترین سواله که جواب ندادی
  • علی A1 ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
    8 0
    هادی کاظمی پس چی؟ بدون اون مزه نداره
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    2 15
    بهترين كارگردان تلويزيون اقاى سلحشور هستند ، بقيه فقط بيت المال را بر باد مي دهند