۰ نفر
۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
استقلال 93؛ شروع و پایان با شکست از نفت

تیم استقلال تهران سال 1393 را با شکست مقابل نفت تهران آغاز کرد و با همین نتیجه به پایان برد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آبی پوشان پایتخت سال 1393 را با 3 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کردند. استقلال پس از شکست مقابل نفت، در اهواز موفق به شکست فولاد شد و در هفته آخر جز مدعیان بود اما با شکست مقابل تراکتورسازی در رتبه پنجم قرار گرفت. در لیگ قهرمانان آسیا نیز با دو پیروزی مقابل الریان و الجزیره و شکست مقابل الشباب در نهایت در گروهش سوم شد.

اما فصل جدید برای استقلال بهتر از فصل قبل بود و این تیم در پایان سال توانست در رتبه سوم قرار گیرد و همچنان در چرخه مدعیان باقی بماند. استقلال فصل جدید را با مدیرعامل جدید آغاز کرد، اما امیر قلعه نویی همچنان جایگاهش به عنوان سرمربی را در این تیم حفط کرد.

استقلال اگرچه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی توسط ذوب آهن حذف شد، اما در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و همچنان امیدوار به قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیایی است.

این تیم در سال 1393 در مجموع 32 بازی انجام دادکه 17 برد، 5 تساوی و 9 باخت بدست آورد. استقلالی ها 48 بار دروازه حریفان را باز کردند و 34 بار نیز گل خوردند.

بهترین برد استقلال در سال 93،  پیروزی 3- صفر مقابل گسترش فولاد و پیکان در لیگ برتر  بود و بدترین شکست این تیم نیز باخت 3-1 مقابل تراکتورسازی و سپاهان بود.

سجاد شهباززاده با 12 گل زده بهترین گلزن استقلال در سال 93 بود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =