مذاکرات هسته ای ایران و ۵ + ۱در حالی آغاز شد که عربستان هم با حمله به یمن بار دیگر ثبات منطقه ای را به چالش کشیده است.عباس عراقچی تاکید کرد موضوع حمله عربستان بر مذاکرات هسته ای تاثیری نگذاشته است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به لوزان اظهار داشت حمله نظامی کشورهای عربی به یمن ارتباطی با مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای ۵ +۱ ندارد.

این در حالیست که از دیروز و با آغاز دور تازه مذاکرات هسته ای ایران و گروه کشورهای ۵+۱ عربستان با همراهی برخی دیگر از کشورهای عربی حملات نظامی هوایی را به مواضع حوثی ها در یمن داشته است. برخی گمانه ها حاکی از این است که این اتفاق می تواند بر روند مذاکرات تاثیر داشته باشد، گمانه ای که البته معاون وزیر امور خارجه کشورمان آن را رد کرد.

308 29

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس م شصت و يك ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    14 34
    اخه چرا؟ الان بهترين فرصته كه ما از اونا درباره يمن امتياز بگيريم . ايا ما نمي خوايم يه قدم براي شيعيان يمن ورداريم؟ من گيج شدم از اين همه تناقض
  • دانیال دانا IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    1 1
    اگه بحث یمن یا چیزای دیگه باز بشه ، توافق دو سه سال دیگه به تعویق میوفته اسراییل از خداشه بحث های حقوق بشر ، حضور ایران در عراق و یمن و سوریه ، آزادی بیان و ... به مذاکرات اضافه بشه و لغو تحریم های ایران منوط به پذیرش نظر اونا توسط ایران بشه. الحمدلله