کارلوس کروش دقایقی پیش به همراه تعدادی از بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم ملی عکسی به یادگار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این عکس در اینستاگرام تیم ملی منتشر شد که احتمالا شام آخر کروش با تیم ملی بود. او پس از بازگشت به تهران جلسه ای برای فسخ قرارداد با علی کفاشیان خواهد داشت و به زودی جای خود را به مربی دیگری می دهد. این عکس پس از شام گرفته شد، در حالی که اکثر بازیکنان تیم ملی به اتاق هایشان رفته بودند وگرنه قطعا تمام آنها می ایستادند تا در چنین عکسی حضور داشته باشند. هر چند اکثر حاضران لبخند به لب دارند اما قلبا از جدایی کارلوس کروش راضی نیستند و این لبخندشان نشان از آن دارد که همچنان برای ماندن مربی پرتغالی امیدوار هستند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس ابادان A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    36 8
    مارادونا مربی بزرگی نیس بازیکن اسطوره ای وبزرگیه مث پلاتینی که مربی خوبی نیست ولی بازیکن ومدیرخوبیست ما کیروش رو ازدست بدیم کدوم مربی بالترازاون رو میخایم بیاریم نمیدونم چرا مرئوس به رییس دستور میده ونفری گذاشتن تو فدراسیون که نظراتشون به فدراسیون دیکته کنن تا فیفا نگه وزیرورزش داره دخالت میکنه وفوتبال ایران ومحروم کنن دبیرفدراسیون به رییس فدراسیون دستور میده کی باشه کی نباشه تازه اینا که پول کیروش ندادن حقوقش ازبابت پاداش صعودبه جام جهانی فیفا به کیروش دادایران حتی یک دلارهم به اونداد
  • حسين رضائي A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    22 10
    سلام انشاالله با تدبيد مسئولين ورزش مشگل سر مربي تيم ملي فوتبال حل ميشود و ايشان با قدرت به كارشان ادامه ميدهند.
  • علی A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    7 2
    اقای اسدی ببین این عید مردم ما بود شاید تو این اوضاع اقتصادی شب عید، مردم اینقد که از رفتن کیروش ناراحت شدن از خالی بودن جیبهاشون ناراحت نبودن. شما که ادعا میکنی که همه چیز رو بلدی و میفهمی کاش درد دل مردم رو هم میفهمیدی اقای پزشک. تنها کسیکه در این اوضاع حرف خوبی زد اقای اسلامیان بود. شما که حتی انتقاد کردن بلد نیستی پس برو دکتر.