جیمزباند 24 میلیون دلار به مکزیکو سیتی ضرر زد

با بسته شدن خیابان‌ها و مراکز بزرگ خرید برای فیلمبرداری فیلم جدید جیمز باند در مکزیکو سیتی، این شهر با ضرر بزرگی روبه رو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين، یک سازمان بررسی کسب و کارهای کوچک در مکزیکوسیتی اعلام کرد که این شهر بیش از 24 میلیون دلار برای فیلمبرداری افتتاحیه فیلم جدید جیمز باند یعنی «شبح» در این شهر، ضرر خواهد کرد.

در حالی که بقیه این فیلم در مکان‌های دیگری چون رم و کوه‌های اتریش فیلمبرداری می‌شود، تیم سازندگان «شبح» در حال فیلمبرداری سکانس افتتاحیه فیلم در شهر مکزیکوسیتی هستند. این سکانس از سوی مایکل جی ویلسون تهیه کننده «شبح» به عنوان بزرگترین سکانس افتتاحیه که تاکنون برای جیمز باند تولید شده، توصیف شده است. این افتتاحیه شامل راه اندازی مراسم «روز مردگان» با حضور 1500 شرکت کننده است که در عین حال شامل یک نبرد هلیکوپتری و تعقیب و گریز در مراسم رژه این جشنواره نیز می‌شود.

به گفته اتاق بازرگانی کسب و کارهای کوچک در این شهر، همه اینها به این معنی است که خیابان‌ها چند روز تعطیل می‌شوند و مراکز عبور و مرور عابر پیاده در بخش تاریخی شهر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم تحت تاثیر قرار می‌گیرند و بدتر از همه بیش از 6627 کسب و کار کوچک تعطیل می‌شوند.

در حالی که به هر یک از این مشاغل برای هر روز تعطیلی 130 دلار پرداخت شده، اما این موسسه معتقد است این مبلغ خیلی کمتر از آن است که بتواند به درستی ضرر آنها را جبران کند.

این در حالی است که جنجالی های مختلفی درباره فیلمبرداری در مکزیک ایجاد شده است. گروه تولید فیلم متهم به رفتار ضداجتماعی در حال پرواز به این کشور شدند که کشیدن سیگار و استفراغ در کابین هواپیما و حتی دستکاری درِ هواپیما از جمله آنها بوده است. ائون از تولید کنندگان فیلم گفته است همه اینها تبلیغاتی است که آنها نمی‌خواهند به آنها توجهی کنند.

پیشنهادی هم از سوی مکزیک برای تهیه کنندگان شده بود که باید فیلمنامه منافعی برای این فیلم داشته باشد که بتواند در آنجا فیلمبرداری شود و ویلسون با دز این که مقامات کشور خواسته بودند تا در کارگردانی دخل و تصرفی بکنند ، گفت پیشنهاد مشوق مالیاتی 20 میلیون دلاری به تولیدکنندگان در این کشور منجر به این شد که یک «باند زن» با بازی بازیگر مکزیکی استفانی سیگمن به فیلم افزوده شود.

منبع: گاردين، 2 آوريل

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    7 0
    عوضش بعداً گردشگر بيشترى جذب مى شه.
    • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
      1 0
      این خبر خیلی مسخره هست خود انگلیسیها سالانه میلیونها دلار از لوکیشنهای جیمز باند و شرلوک هولمز و هری پاترو ... پول در میارند