تحلیل یک کارگردان از عملکرد تلویزیون: مهران مدیری کارش را بلد است/ کلاه قرمزی مال بزرگسالان شده

ایسنا نوشت:

جواد مزدآبادی - کارگردان - دیدگاهش درباره سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی امسال را مثبت ارزیابی کرد و در عین حال نکاتی را به عنوان نقاط ضعف برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی بیان کرد.

او سریال «در حاشیه»ی مهران مدیری را طنزی جذاب دانست و گفت: مهران مدیری از جمله کارگردانانی است که کارش را بلد است و فعلا تمام شدنی نیست.

مزدآبادی گفت: مهران مدیری بعد از سال‌ها به تلویزیون آمد و خوشبختانه مثل همیشه کارش نمک خاصی دارد و به نظرم مخاطب خودش را جذب کرده است؛ چراکه مردم معمولا کارهای مهران مدیری را دوست دارند و به نظرم وی به عنوان کارگردان و بازیگر فعلا تمام‌شدنی نیست.

این کارگردان در ادامه گفت: خلاء کارهای طنز در تلویزیون کاملا حس می‌شود. بالاخره مردم با وجود مشکلات شخصی‌ای که دارند دلشان می‌خواهند در اوقات فراغتشان کمی بخندند. به نظرم مردم باید هر شب از دیدن کارهای طنز در تلویزیون لذت ببرند و نباید سریال‌های خوب طنز فقط مختص نوروز و ماه رمضان باشد.

او درباره سریال پلیسی «فوق سری» نیز بیان کرد: سریال مهدی فخیم‌زاده خوب بود و فضای متفاوتی داشت‌. همچنین در عین حال قصه خوبی هم داشت ولی «فوق سری» در قیاس با کارهای قبلی آقای فخیم‌زاده کمی افت داشت ولی در کل قصه‌ی عامه‌پسندی داشت. یکی دیگر از نقاط ضعف سریال «فوق سری» این بود که در آن عجله دیده می‌شد و در جاهایی از داستان، قدرت کارهای آقای فخیم‌زاده را نداشت.

مزدآبادی در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود به برنامه «کلاه قرمزی» اشاره کرد و گفت: «کلاه قرمزی» هم مثل هر سال بود و تنها نقدی که به عنوان مخاطب این برنامه دارم این است که کلاه قرمزی دیگر برای بچه‌ها نیست و بزرگترها صاحب آن شده‌اند؛ در حالی که به نظرم آقای طهماسب و سایر دوستان باید تلاش کنند کلاه قرمزی و سایر عروسک‌ها را کمی به طرف بچه‌ها ببرند. به نظرم نوع شوخی‌ها و سایر آیتم‌های کلاه قرمزی بیشتر مخاطب بزرگسال را به خود جذب می‌کند و گویا جنس کلی کار برای بزرگسالان نوشته شده است و بیشتر بچه‌های قدیم با کلاه قرمزی ارتباط برقرار می‌کنند.

او سپس مسابقه «فرمانده» محصول شبکه افق را کاری نو و جذاب دانست و بیان کرد: یکی از برنامه‌های نوروزی امسال که شخصا آن را دوست داشتم، مسابقه «فرمانده» بود که از شبکه افق در ایام نوروز پخش می‌شد و نظرم را خیلی به خود جلب کرد؛ چراکه به نظرم مسابقه نو و جذابی بود که با کیفیت ساخته شده بود. جای چنین مسابق‌ای واقعا در تلویزیون خالی بود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    12 1
    زیباترین پست سال متنی زیبا از پرفسور سمیعی محله ما یک رفتگر دارد، صبح که با ماشین از درب خانه خارج می شوم سلامی گرم می کند و من هم از ماشین پیاده می شوم و دستی محترمانه به او می دهم، حال و احوال را می پرسد و مشغول کارش می شود. همسایه طبقه زیرین ما نیز دکتر جراح است، گاهی اوقات که درون آسانسور می بینمش سلامی می کنم و او فقط سرش را تکان می دهد و درب آسانسور باز نشده برای بیرون رفتن خیز می کند. به شخصه اگر روزی برای زنده ماندن نیازمند این دکتر شوم، جارو زدن سنگ قبرم به دست آن رفتگر، بشدت لذت بخش تر از طبابت آن دکتر برای ادامه حیاتم است. تحصیلات مطلقا هیچ ربطی به شعور افراد ندارد