کپی ایده یک فیلم توقیفی/ یکی از ایده‌های «آشغال‌های دوست داشتنی» از تلویزیون سر در آورد

یک تبلیغ تلویزیونی این روزها با کپی یکی از اید‌ه‌های تکنیکی فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این تبلیغ که متعلق به بانک صادرات است،  ایده ای را به کار بسته که محسن امیر یوسفی برای بیان داستان فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» آن را خلق کرده است.

در این تبلیغ، قاب عکس‌هایی روی یک میز قرار دارد که شخصیت‌هایش زنده هستند و صحبت می‌کنند. در فیلم امیریوسفی هم داستان در خانه زنی تنها می گذرد که چند شخصیت فیلم دقیقاً به همین شکل شروع به نقش آفرینی در رویداد‌های این فیلم می کنند. انجام کارهای کامپیوتری این ایده تکنیکی با فضای منحصربفرد آن حدود نه ماه زمان برده است که به گفته کارشناسان از بهترین جلوه های ویژه کامپیوتری در سینمای ایران است.

فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی»  که در سال 1391 با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امیریوسفی ساخته شده، تاکنون اکران عمومی نشده و در دو دوره جشنواره فیلم فجرهم اجازه حضور پیدا نکرده است. بسیاری از منتقدان و سینماگران صاحب نام از این فیلم به عنوان اثری خلاقانه و وحدت بخش در سینمای ایران نام می‌برند.

بازیگران فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» به ترتیب ورود عبارتند از شیرین یزدانبخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگارجواهریان، اکبرعبدی، صابرابر و شهاب حسینی.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    29 3
    از این نوع کپی کاری در تبلیغات رسانه ملی زیاد است مثل تبلیغ زیتون که از هواپیما برون انداخته می شود که در آگهی اصلی نوشیدنی الکلی است یا تبلیغ شامپو که همسر از زیر درب حمام عکس ان را با تبلت به همسرش میدهد که تبلیغ یک نو کاغذ توالت است. وقتی خلاقیت جای خودرا به کپی کاری آنهم به شکل ناشیانه و عدم نظارت دقیق همین می شود
  • مجید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    22 2
    یه مدت هم یکی از کلیپای جنیفر لوپز رو کپی کردن واسه تبلیغ بانککلا سرخوشن واسه خودشون
  • مهدی US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    21 2
    ولی خدائیش دزدی از فیلم توقیفی دیگه آخر بی شرفیه. آخه اینقدر کمبود ایده دارید؟ بذارید حداقل اکران بشه بعد کپی کنید بی انصافا تو این قضیه قبل از تلویزیون و بانک صادرات شرکت سازنده این آگهی مقصره که باید آبرویش بره.