کتاب‌هایی از ۵۰ ناشر معتبر اروپایی و آمریکایی شامل ۴ هزار عنوان کتاب منتشرشده در سال ۲۰۱۵ و قبل از آن، در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت انتشارات ویژه نشر، کتاب‌های بیش از 50 ناشر معتبر اروپایی و آمریکایی را به نمایشگاه بین‌المللی می‌آورد. ویژه نشر امسال نیز به نمایندگی از حداقل 50 ناشر معتبر اروپایی و آمریکایی در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابد.کتاب‌های عرضه شده به زبانهای انگلیسی، آلمانی و عربی است.

بخشی از ناشران ویژه نشر به شرح ذیل است:

Brill: از هلند با موضوعات علوم انسانی، مطالعات اسلام و ادیان

Taylor & Francis‌: از انگلستان با موضوعات مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و پزشکی

Routledge: با موضوعات علوم انسانی، معماری و هنر

CRC Press: با موضوعات مهندسی، علوم پایه و مدیریت

Edward Elgar: با موضوعات اقتصاد، بازرگانی و محیط زیست

DeGruyter : با موضوعات ادیان، زبان، ادبیات، پزشکی و ریاضی

Edinburgh University: با موضوعات مطالعات ادیان، تاریخ و هنر

Bloomsbury: با موضوعات ادیان، ادبیات، تاریخ و هنر

Facet: با موضوع علوم کتابداری

Quintessenz: با موضوعات علوم پزشکی بخصوص دندانپزشکی

کتاب‌های قابل عرضه چاپ سال 2015 و قبل از آن و در موضوعات مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، پزشکی، کشاورزی و هنر می باشند که با تخفیف مناسبی از 10% تا 60% در اختیار عموم قرار دارند، جهت اطلاع از کتابهای عرضه شده به سایت www.vijehnashr.com مراجعه کنید.

هم‌چنین شرکت انتشارات ویژه نشر کتاب‌های 12 ناشر جهان عرب از چهار کشور لبنان، سوریه، اردن و مصر را به نمایشگاه کتاب می‌آورد.

«دارالفکر المعاصر از سوریه، دارالنهضه العربیه، دارالکتاب الجدید المتحده ،دار المدار الاسلامی ، دارومکتبه الهلال ،عالم الکتب،منشورات الحلبی الحقوقیه ، مرکز الدراسات الوحده العربیه از بیروت، دارالفتح و دارالثقافه از اردن و دارالسلام از مصر» از جمله ناشران عربی مهمان نمایشگاه 94 هستند.

ویژه نشر حدود 4000 عنوان از کتاب‌های چاپ 2015 و قبل از آن که در موضوعات مختلف به خصوص زبان و ادبیات عرب، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه وکلام و سایر موضوعات میباشد را در این نمایشگاه عرضه می‌کند. کتاب‌های عرضه شده با تخفیف مناسبی در اختیار عموم قرار دارد.

تقدیر از برترین های 93 با حضور رئیس جمهور

خبر دیگر از نمایشگاه کتاب اینکه، نخستین جلسه هیئت داوران انتخاب ناشر نمونه ۱۳۹۳ با ریاست همایون امیرزاده رئیس هیئت انتخاب ناشر نمونه سال روز سه‌شنبه، ۲۵ فروردین‌ماه، برگزار شد. مدیر کمیته انتخاب ناشر نمونه سال 93 درباره این جلسه گفت: این جلسه به منظور بررسی آیین‌نامه انتخاب ناشر نمونه سال 1393 برگزار شد و معیارهای انتخاب ناشر مورد بررسی و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت.

وی درباره زمان اعلام فهرست ناشران برتر سال 1393 گفت: همه ساله ناشران برتر روز افتتاحیه نمایشگاه در حضور رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر می‌شوند. با برگزاری جلسات و بررسی شرایط ناشران تلاش می‌شود تا در تاریخ معین ناشران برتر معرفی شوند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر چاپ A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    2 1
    مهمان ایرانی چی شد .کارخانه گالینگور سازی ایران که پارچه اصفهان وکاشان ویزد برایش محصول می داد هنوز کم بود .بسته شد که مدیران نا لایق ما رفتند گالینگور چینی اوردند .گالینگور ی که ضد اب ضد بید کتاب بود در ایران تولید می شد نخریدین ورفتید کالای پوسیده چینی ها را وارد صتعت کتاب کردید وتمام کاگران ان کارخانه ونساجی های ان ورشکسته شدند وگوشه ی خونه پوسیدند .حمایت نکردید .پز چی می دهید پز کالای چینی .این که افتخار نداره پوچ پوچ پوچ