الهام غفوری، تهیه کننده تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت سریال "پایتخت 4" گفت: در روزهای گذشته 8 قسمت سریال را در چین گرفتیم و شهر ممنوعه، اپرای چین، باغ وحش بزرگ چین، بازار بزرگ چین، دیوار چین، مترو و اماکن پرتردد چین از جمله مکان‌هایی بود که در آن تصویربرداری انجام شد.

وی گفت: قرار است آخر هفته بازیگران با رفتن به شیرگاه قسمت‌های اصلی را بازی کنند.اینجا را ببینید.

گروه تروریستی داعش برای مجازات سیگاری‌ها، آنها را در قفس‌هایی مشابه با محل نگهداری حیوانات باغ وحش، نگهداری می‌کند!روزنامه سعودی المرصد نوشت: گروه موسوم به «رقه در سکوت سر بریده می‌شود» تصاویری را از قفس‌هایی منتشر کرد که داعش برای مجازات افراد از آنها استفاده می‌کند.اینجا را ببینید.اروان تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از قهرمانی در آمریکا در حالی امروز صبح به تهران بازگشت که رسول خادم همراه آنها نبود.

 بیات،سرپرست تیم ملی کشتی آزاد درمورد بازنگشتن رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی گفته است:«خادم می خواست به ایران برگردد،ایشان حتی ما را تا فرودگاه هم همراهی کردند اما در فرودگاه مسئولان فدراسیون آمریکا آنقدر اصرار کردند که برگشت تا در یک جلسه شرکت کند.»اینجا را ببینید.

سرهنگ محمد علي صفايي» افزود: اعضای باند اراذل و اوباش معروف به آدمخوار که با تخریب مغازه ها ، درگیری و برهم زدن نظم عمومی ساکنان منطقه شاهین ویلای کرج، آرامش اهالی را به مخاطره افکنده بودند از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز دستگیر شدند .اینجا را ببینید.

شاید تا قبل از کنفرانس مطبوعاتی دیروز کارلوس کروش به طور دقیق مشخص نبود که سرمربی پرتغالی تیم ملی چه می خواهد و به قول منتقدانش چرا این همه "بهانه گیری" می کند اما حرفهایی که او روز گذشته مطرح کرد زنگ خطری جدی برای فوتبال ایران به حساب می آید؛ آنجایی که او از "ّبرخی مشکلات مدیریتی" در فدراسیون گفت یا آنجایی که مثل همیشه حرف از بی امکاناتی فوتبال ایران زد.اینجا را ببینید.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت، ممنوعیت قانونی دارد.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409401