درحالی که بازارهای مالی جهان چشم به وضعیت اقتصادی چین و امریکا دوخته اند، گزارش های اکونومیست نشان می دهد که اقتصاد این دو کشور به ثبات نسبی رسیده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه ترین گزارش واحد مطالعات نشریه اکونومیست تایید می کند که رشد اقتصادی چین و امریکا همچنان روند صعودی دارد. با این حال تحلیلگران اقتصاد نقل می کنند طی ماه های آینده روند حرکتی نرخ رشد اقتصادی چین صعودی شود. با این وجود امکان دسترسی چین به نرخ رشد اقتصادی 10 درصدی دور از انتظار به نظر می رسد.

در صورتی که طی هفته های آینده اقتصاد امریکا و چین با نرخ رشد اقتصادی بالای 7 درصد مواجه نباشند، سرمایه گذاران بازارهای بین المللی به سمت بازارهای با اطمینان سرمایه گذاری بالاتر مانند طلا می روند. در همین دوره زمانی امکان رشد شاخص های سهام در بازارهای مالی اروپایی و جنوب شرق آسیا بعید به نظر می رسد. با این حال طی روزهای گذشته بیشترین پیش بینی ها در مورد بازار طلا روایت می کند که قیمت این فلزگرانبها در کانال 1200 دلار برای هراونس باقی می ماند. پیش بینی ها نشان می دهد که طی سال آینده میلادی رشد اقتصادی چین کاهش می یابد. همین جریان می تواند منجر به افزایش تمایل سرمایه گذاری در بازار طلا شود.

 

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =