۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱

تسنیم نوشت:

حاشیه‌ها در مورد سریال جنجالی مهران مدیری ادامه دارد. طبق اعلام رسانه‌ها، پنجشنبه این هفته آخرین قسمت «درحاشیه» روی آنتن می‌رود. 
یکی از جنجالی‌ترین مجموعه‌های نمایشی ساخته شده در تلویزیون ایران، این روزها سرنوشت مبهمی پیدا کرده است.
«در حاشیه» سریال اخیر مهران مدیری با حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی آغاز شد. به محض رسانه‌ای شدن خبر ساخت سریالی درباره پزشکان از سوی مهران مدیری، ماجرای اعتراض و جنجال کلید خورد و به محض شروع نمایش فیلم اعتراضات گسترده‌ برخی از پزشکان به «در حاشیه» اوج گرفت.
حاشیه‌هایی که طبق اعلام رسانه‌ها، سرانجام کار پخش این سریال را به ابهام کشانده است. ظاهرا این پنج‌شنبه آخرین قسمت «در حاشیه» از تلویزیون پخش می‌شود. اتفاقی که خیلی‌ها آن را به توقیف این سریال در اثر اعتراضات پزشکان تعبیر می‌کنند.
اما مدیر شبکه سوم، از این ماجرا به گونه‌ای دیگری تعبیر می‌کند.
سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» از ابتدا برای سه بخش 30 قسمتی (مجموعاً90 قسمت) طراحی شده بود و براساس‌‌ همان طرح اولیه و البته با اندکی تغییرات انجام شد، تصریح کرد: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز 94 و پس از ایام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهار نظر‌ها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم.
میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد که این مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به کارگردانی آقای سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.
مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فازدوم مجموعه «درحاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خودبه‌خود کشش و جذابیت تولید 30 قسمت را دارد.
وی اظهار امیدواری ‌کرد، فاز دوم مجموعه «درحاشیه» هم با کیفیت و مطلوبیت بیشتری تولید و تا درمعرض دید علاقه‌مندان به این سریال قرار گیرد.
اما این اتنها حاشیه‌های روزهای پایانی «در حاشیه» نیست. از صبح امروز یک صفحه منسوب به مهران مدیری در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است. صفحه‌ای که در آن مدیری، به صراحت این اتفاق را توقیف سریال نامیده است و آن را به دلیل فشار پزشکان و وکلا و عدم حمایت تماشاچیان دانسته است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    آخه آدم عاقل با وکیل در نمیوفته ،یه کار میگیرن ۱۰ سال نون ازش درمیارن
    • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      0 0
      از بس از این دست سریالها در یک دهه گذشته پخش نشده که الان یه عده دچار بحران شدن و آخرشم شد این... اگه برره الان پخش بشه روزی چند تا تجمع صورت میگیره؟؟،قطعا این چیزی که داره پخش میشه درصد کمی ازدیالوگ ها،بداهه گویی هاو محتوا و لوکیشن های متنوع این سریال است
    • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      58 3
      خبر انلاین شما در مورد در حاشیه مطلب نذار شما دین خودتو ادا کردی
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    مدیری کارگردان است یا سیاستمدار. کاشتن دوربین و لوده بازی جلوی آن که کارگردانی نیست. بهتر است آقای مدیری واقع بین شود. سریالش در حاشیه استاندارد ها هم نبود چه رسد در متن آن.
    • عمو آرش A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      58 12
      باشه. بهش میگم
    • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      107 7
      لودگي اينه كه نميفهمي مردم ما نياز دارن هرشب به مشكلاتي كه در طول روز ميبينند،بخندند.
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    خیلی حیف میشه با این همه حذفیات و کارشکنی باز هم سریال خوبی از آب در اومده بود
  • بدون نام ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 1
    خيلي سريال عالي بود هميشه حرف حق زدن تلخه و به كام خيليا خوش نمياد!!!
  • علی.س A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 0
    بله سوژه زندانی خیلی خوبه چون تنها قشری هستن که عملا امکان تجمع یا اعتراض رو ندارن و این است تدبیر و مدیریت بحران مدیران .
  • طرفدار در حاشیه A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 0
    معلوم شد پزشکها زورشون به همه مردم می چربه. البته اگه سری به مطب هاشون هم بزنید این موضوع عیانه. واقعا متاسفم برای این قشر به ظاهر متجدد و روشنفکر.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    یعنی ورداره بره؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    مدير محترم شبكه سه ملت رو گاگول فرض كرده. صدا سيما با اين همه دب دبه و كب كبه از عهده لابي پزشكان خيلي خيلي محترم زير ميزي نگير برنيومد.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    کجاش خوبه اعصاب خورد کنه ولی واقعیتو میگه
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    ما زندانیان هم به این سریال اعتراض می کنیم ما کلا اعتراض می کنیم ببینیم چی میشه
  • مصطفی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    74 9
    با همه کاستی ها اما واقعا با خیلی از طنزهای تلویزیونی قابل مقایسه نیست و به مراتب بهتر است
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    51 1
    کجای کارید... این روزها به ساخته های فخیم زاده هم رحم نمیکنند. کسی که مورد تایید و حمایت صد درصدی بوود.. سریال فوق سری رو کلا کالبد شکافیش کردند رفت برا پخش..
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    در هر قشری و صنفی آدم خوب و بد هست . اگر آن دسته از پزشکان معترض این اصل را قبول ندارند و نمیخواهند حتی شخصیت پزشک قلابی یا پزشک کلاهبردار یا بیمارستان آنچنانی سریال را هم مورد شوخی قرار نگیرد نهایت بی انصافی است . حرفه پزشکی حرفه مقدسی است به شرط رعایت اصول مندرج در قسم نامه پزشکی . به هر حال این سریال چه ادامه داشته باشد چه نباشد مردم پزشک خوب و پزشک بد را حداقل از نظر صفات اخلاقی خوب میشناسند. به نظرم قطع این سریال به دلیل اعتراض بخشی از پزشکان قطعا آثار معکوس خواهد داشت. با این وضع منبعد در فیلمهای طنز باید از افراد بی هویت و بیکار استفاده شود. فقط نمی دانم چرا تا حالا کارمندان و کارگران هموطن چرا این همه در طنزها مورد شوخی قرار گرفتند و صدایشان هم در نیامد و همین دسته معترض را خنداندند.
  • محمد از کرج IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    68 9
    سریال خوبی بود انشاءاله ادامه یابد انصافا کسی به مثل اقای مدیری نمی تواند مردم را بخنداند.خدا خیرش دهد
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    36 6
    متاسفم فقط اینو میشه گفت متاسفم
  • فرزاد IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    43 80
    عليرغم انتظاري كه از مهران مديري و سابقه وي در كار طنز داشتم، متاسفانه خروجي كار بسيار بي محتوا، سبك و خالي از طنز از آب درآمد و اين سطح كار، نااميدكننده و دور از انتظار بود. حتي به نظر ميرسد طنز آقاي مديري رو به اتمام است. موفقيت در هر كار و شغلي، نيازمند بروز رساني و نوآوري است وگرنه بنابر قانون طبيعت، به زوال و نابودي خواهد انجاميد.
    • مهران IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
      2 1
      ممنون دکتر فرزاد
  • ali IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    60 8
    توایران انتقاد مساوی با بدترین توهینه حتی اگه کاملا حق با منتقد باشه.فقط خودشیرینی وبله قربان گویی جواب میده در حد لالیگا
  • ایمان IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    1 0
    متاسفم پزشکانی که کارشان پول گرفتن از مردم است دیگهبه چی اعتراض میکنن...موارد زیادی بوده که وسایل جراحی در بدن بیمار جا مونده دکتر عشقی موارد زیادی جراحی ناموفق زیبایی بودهدکتر کاشف ولی در این فیلم دکتر صحرایی و استاد او نمونه پزشک های دلسوز بودند و چرا پزشکان ما اینارو ندیدند؟؟؟؟ به هر حال ثابت شد که خیلی بی جنبه ایم
  • سارا A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 1
    اخه پزشکانی که بارها بنده که همسر یه پزشکم راجع به مسائل فرهنگی باهاشون صحبت کردم بزگترین نویسندهای کشور خودمونو نمیشناسن حداقل هشتاد در صدشون حالا راجع به کار اقای مدیری اظهار نظر نکنن نمیشه بابا برید دنبال کسب وکارتون اینهمه هم قلدری نکنین سوادتون هم در حد درس پزشکی تونه به کارای دیگه لطفا دخالت نکنین خودتون هم میدونید. شلوغ کردن دلیل با فرهنگ بون نیست واتفاقا بر عکس .
  • کارن A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    سریال خیه البته جای بهتر شدن هم داره، فکر نکنم توهینی رو متوجه پزشکان واقعی بکنه ، خودمونم میدونیم در طنز اغراق و بولد کردن وجود داره، پس این سریال داره جریان برخی پزشک نماها رو که فقط به پول می اندیشند و نه جون مریضا رو نشون میده اونم با چاشنی طنز ....یه مقدار ما باید سطح تحملمون و آستانه تحملمون رو بالا ببریم . وقتی پزشکا ظرفیت تحمل یک همچنین طنزی رو ندارن از مردم عادی چه انتظاری داریم؟....
  • مسعود RO ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    1 1
    تا اینجا که "در حاشیه" خوب نبود، اگه ادامه پیدا کنه احتمالا بهتر بشه و مثل سریال های قبلی آقای مدیری خوب بشه. شاید ضعف این کار به خاطر عجله در تولید باشه. امیدوارم
  • احسان IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    2 1
    واقعا تاسف اور است که جامعه پزشکی ظرفیت دیدن نقص های خودرا ندارند....
  • حسینی A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    3 1
    آقای مدیری حرف دل مردم رو زدند واقعا کی به داد بیمارای بیچاره میرسه
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    4 1
    متاسفم واسه این تلویزیون. بنده پزشک متخصص هستم اما منم هر شب سریالو میدیدم. عالی بود اقای مدیری
  • فاطمه نراقی A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 0
    جالبه
  • رها A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    1 3
    واقعا متاواقعا برای مدیران صداوسیما متاسفم که مقابل هرچیزی کوتاه می آن . نمی دونم صداوسیما مال مردم یا مال نظام پزشکی ؟ یا مال وزارت بهداشت ؟ به هرحال بهتره پزشکان محترم که ازجمله تحصیل کرده ترین صنف های جامعه بودند حداقل به اندازه ی تحصیلات شون منطق داشتن و انتقادها رو برمی تافتند . حالا دیگه درحاشیه با این رفتار پزشکان تبدیل به زخمی بربدنه ی نظام پزشکی کشورشد .
  • امیرمحمد A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    4 1
    این همه با اقشار مختلف ایران شوخی کردن تا به پزشکان رسید این شد. البته یه چیز دیگری هم هست. واقعا واقعیت تلخ است دیگر........
  • یک دوست RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    2 1
    امیدوارم واقع بینی را یاد بگیریم . واقعیتها در مقابل همه ما هستند یکی با هنرش موضوعات جامعه را بیان میکند. ولی متاسفاته انتقاد پذیر نیستیم و فقط دنبال پاچه خواری هستیم . خدا به همه ما کمک کند که انسان باشیم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    0 1
    ابن عقب نشینی توسط صدا و سیمایی که بودجه و هزینه چند میلیاردی میکنه ولی مخاطب نداره یک شکست مفتضحانه و نشاندهنده بی اهمینی به نظر بیننده هاش هست...این سریال میتونست اشتی دهنده مردم با تلوزیون ملی باشه ولی حیف.......
  • ایرانی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    3 2
    باشه ما فکر میکنیم شما بخاطر محتوای ضعیف این سریال طنز جلوی ساخت و پخشش رو گرفتین واصلا هم بخاطر این قشر به ظاهر محترم پزشکان نبوده...آخه تا کی تمومش کنین بابا ..انقدر به شعور این ملت توهین نکنین ...مگه واقعیت نظام پزشکی حال حاضر کشور همین نبود که میدیدیمخجالت داره والا........
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    4 1
    واقعا حیف شد این بخش پزشکان زود تموم شد خیلی لذت بردیم دست مریزاد...فقط یه سوال چطور اگه این قسمت توقیف نشده قبل از شروع سریال که اسامی بازیگران نوشته میشد اسم خانوم سحر ولدبیگی و آقایان نیمافلاح و رامین ناصرنصیر هم نوشته میشد ولی حتی ثانیه ای از بازی هایشان نمایش داده نشددر هیچ رسانه ای هم ندیدم که به این نکته اشاره شده باشه ظاهرا کسی متوجه نشده خبــــــــــــــــــــــــــرآنلاین لطفا شما این نکته رو پیگیری کنید
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    3 1
    خیلی سریال قشنگیه حیف که این بخش بیمارستان زود تموم شدراحت میتونستن 60 قسمت جذاب دیگه همین سوژه رو ادامه بدن