حذف غیرمنتظره نادال از مسابقات تنیس بارسلون

مرد شماره یک مسابقات تنیس خاک رس در سالهای گذشته روزهای تلخی را پشت سر می گذارد.

 

رافا نادال که بعد از شکست مقابل نواک جوکویچ در مسابقات تنیس موناکو ، ضمن اشاره به آمادگی اش برای حضور قدرتمند در مسابقات رولان گاروس شکستش از نوله را تنها یک اتفاق خوانده بود ، دیشب شکست دیگری را روی خاک رس متحمل شد.

نادال در دور سوم مسابقات تنیس بارسلون برابر فابیو فونینی تنیسور ایتالیایی و شانس سیزدهم قهرمانی مسابقات با حساب 6-4 ،7-6 مغلوب شد تا وداع تلخی با این مسابقات داشته باشد.

البته فونینی یک بار هم چند ماه قبل درنیمه نهایی مسابقات ریودوژانیرو نادال را شکست داده بود ولی این بار پیروزی او در اسپانیا مقابل اسطوره شکست ناپذیر خاک رس معنای دیگری داشت.

نادال سال گذشته را با مصدومیت و بیماری پشت سر گذاشت ولی وعده داده بود برای مسابقات رولان گاروس امسال با آمادگی کامل حضور خواهد یافت. نادال بعد از این شکست عجیب گفت :«فابیو با آمادگی کامل بازی کرد وهمین مسئله مشکلات زیادی برای من بوجود آورد. او در این مسابقه بهتر از من بود و برای این پیروزی به او تبریک می گویم. من از فردا به تمرینات برمی گردم و سخت تر تلاش می کنم وقبل از رولان گاروس در مسابقات مادرید و رم  هم حضور خواهم داشت و فرصت دارم تا راه حلهایی برای مشکلات امروزم پیدا کنم. »

43281

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =