حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در 8شتم اسفد93 در برنامه شناسنامه شبکه 3سیما خاطره ای از دخالت احمدی نژاد در انتخابات بیان کرد.

در خبری که خبرگزاری فارس از برنامه تلویزیونی یادشده نقل کرده،آمده است:

وی با اشاره به ورودش به عرصه سیاست با حضور در مجلس هشتم گفت: دلم نمی‌خواست به مجلس بیایم. آن زمان دولت نهم سر کار بود و من به جلسه اخلاق دولت برای تدریس را می‌رفتم. حدود هفت ماه مانده به انتخابات، احمدی‌نژاد گفت به فکر مجلس باشید. فکر می‌کردم منظورش رای دادن و معرفی افراد خوب بود. در زمان ثبت‌نام من اسم‌نویسی نکردم چون قصد حضور در مجلس را نداشتم.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام همزمان شده بود با ایام محرم و من برای تبلیغ به بندرعباس رفته بودم. در ارتباط تلفنی که با احمدی‌نژاد داشتم، او به من گفت چرا ثبت‌نام نکردی؟ من گفتم قصد ثبت‌نام نداشتم. او اصرار کرد و من پاسخ دادم باید احساس وظیفه کنم تا بیایم. من داشتم بی‌مشکل کاری که بلد بودم را انجام می‌دادم و کسی هم با ما کاری نداشت. احمدی‌نژاد گفت موقتا ثبت‌نام کن اگر نخواستی بعدا انصراف بده. احمدی‌نژاد یا الهام بعدا به من گفتند که با آیت‎الله مصباح هم در مورد نمایندگی من در مجلس صحبت کردند و او گفته بود که با تشخیص خودش باید این کار را انجام دهد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =