مجید انصاری:از سخنان رییس‌جمهور در مورد نیروی انتظامی سوءبرداشت شد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت که از سخنان رییس‌جمهور در مورد التزام نیروی انتظامی به قانون، سوءبرداشت شده است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در بخشی از سفر کاروان تدبیر وامید به استان فارس با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فسا ابتدا با اشاره به این‌که حامل سلام گرم رییس‌جمهور به مردم فسا است، تصریح کرد: حضور معاونین و وزرا در شهرستان‌ها برای آشنایی با مسایل و مشکلات مردم است تا با انعکاس آن مشکلات سعی در رفع آنان شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «سه عامل اسلام،رهبری و انسجام مردم از عوامل مهم تثبیت حکومت هستند» خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نباید به دنبال تک‌صدایی و مخالف اختلاف سلیقه باشد بلکه باید سلایق گوناگون و نشاط سیاسی در جامعه، دانشگاه و... مجال و فرصت عرضه داشته باشند.

وی با اشاره به موفقیت ایران در عرصه بین‌المللی گفت: منطق حقوقی ایران و شجاعت و پایمردی دولتمردان و سفیران ایران اسلامی و اقتدار سرداران عرصه دیپلماسی از مهمترین مولفه‌های موفقیت ایران در این زمینه است.

معاون پارلمانی رییس جمهور سپس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، توزیع یارانه‌ها به شکل کنونی را تجربه ناموفقی دانست و گفت: این‌گونه روش‌ها منجر به زمین‌گیر شدن تولید می شود و در عرصه اقتصادی باید به سمت و سویی برویم که نگاه به جیب دولت نباشد و در واقع با گسترش سرمایه گذاری بتوانیم به اهداف خوبی دست یابیم زیرا منابع عمومی و دولتی به تنهایی نمی‌توانند جوابگوی حل مشکلات باشند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به این‌که «از سخنان رییس‌جمهور در مورد التزام نیروی انتظامی به قانون سوء برداشت شد» تصریح کرد: در واقع سخن اصلی رییس‌جمهور این بود که نیروی انتظامی که اسلحه در دست دارد در برخورد با جرایم قانون را مد نظر قرار دهد و اجتهاد شخصی نکند که از این صحبت سوءتعبیر شد و عده ای آن را به نحوه ای دیگر پوشش دادند و یا برداشت نادرستی از آن شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =