جنجال اعترافات شرط بند سنگاپوری در فوتبال ایران ادامه دارد/میرزایی:شرط بند که با ایجنت نمی بندد!

ماجرای اعترافات شرط بند سنگاپوری درباره نقش داشتن در نتایج دو بازی ملی فوتبال ایران هر روز ابعاد جدیدتری پیدا می کند و مسئولان وقت حتی حاضر نیستند درباره اش از آنها سئوال شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ماجرای نقش داشتن دلال سنگاپوری در تبانی دو بازی ملی ایران بحثی است که تا از مدیران وقت غوتبال مان پرسیده می شود آنها را عصبی می کند. بعد از گفته های منصور عظیم زاده و اسناد او در دفاع از خود برای بازی ایران و بحرین ، نوبت به پیگیری بازی ایران و غنا رسید. مسابقه ای که در دوره انتقالی فوتبال و زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بود برگزار شده است. مسابقه ای که در زمان دبیرکلی مهدی محمد نبی و البته ریاست موقت کیومرث هاشمی در راس فوتبال انجام شده . جالبتر اینکه محسن صفایی فراهانی هم در فوتبال ایران مسئولیت ریاست کمیته انتقالی را بر عهده داشته است.

این بار و در گفت و گو با  سایت 90 ، حسن غفاری دلخور شده از اینکه چرا از او درباره تبانی پرسیده می شود و حالا او از بامداد میرزایی به عنوان ایجنت احتمالی این مسابقه نام برده است. بامداد که فرزند علی میرزایی ، مدیر پیشین باشگاه پرسپولیس است. با این وجود این فعال فوتبال که این روزها به دپارتمان تیم ملی کمک می کند، قسم می خورد نقشی در برگزاری آن بازی نداشته و به خبرآنلاین می گوید:«من نقشی در آن بازی نداشتم و اسنادش هم هست. آقای غفاری چرا از چیزی که اطمینان ندارد حرف می زند. بهتر است ایشان بروند اسناد بازی را ببینند. آن بازی را یک شرکت فرانسوی برگزار کرده که دوره ای پیش از این ها من با آنها همکاری می کردم اما هیچ نقشی در برگزاری بازی ایران و غنا نداشتم و اتفاقا خود آقایان که آن بازی را برگزار کردند بهتر است بیایند و پاسخ بدهند که چه اتفاقاتی برای آن مسابقه افتاد و چرا غنا بدون یاران اصلی به ایران آمد.بعد هم مشکلاتی که ایجاد شد.در آن دوره بی در و پیکر فوتبال انتقالی ، آقایان باید پاسخگو باشند که چطور برنامه ریزی کرده بودند و این درست نیست که اسم یکسری دیگر را وسط بکشند.»

او سپس درباره ماجرای تبانی می گوید:«من فقط می خواهم یک نکته را بگویم ، اینکه هیچ جای دنیا شرط بندها با یک ایجنت نمی بندند. آنها برای چنین کاری نیاز به دیدن داور ، بازیکن یا مربی دارند که برای شان نتیجه را رقم بزند. حالا اینکه یک شرط بند زندانی چنین ادعایی کرده باید بروند ببینند سندش چه بوده و اصلا راست گفته یا نه. »

میرزایی در ادامه گفت:«ما کارمان را به صورت رسمی از زمان علی دایی در فوتبال ملی شروع کردیم . قبل از آن فقط تایبو وست را به ایران آوردم که برای پیکان بازی کند اما ماندگار نشد. یک بار هم در دوره ابراهیم زاده مالی را به کیش آوردیم که هوا توفانی شد و بازی را لغو کرد. بعد از آن با بردن تیم ملی در زمان دایی به اسپانیا رسما کارمان شروع شد و بازی های تیم ملی با برزیل و روسیه کار ما بود. بازی های زیادی هم در زمان کارلوس کروش برنامه ریزی کردیم. آخرین مسابقه ای هم که برنامه ریزی کردیم ، بازی با شیلی بوده است. که فکر نمی کنم مردم از هیچ کدام از این بازی ها ناراضی بوده باشند.»

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =