پیام تشکر دفتر ریاست جمهوری از مردم استان فارس

دفتر رییس جمهوری در پیامی با قدردانی از استقبال پرشکوه و صمیمی مردم متدین، فهیم و انقلابی استان فارس از کاروان دولت تدبیر و امید، اظهارامیدواری کرد: در سال 94با همت و تلاش مضاعف و جدّی مسوولان به ویژه مدیران محلی و همیاری و همراهی مردم، گام های اساسی برای توسعه پایدار و همه جانبۀ این خطه از میهن اسلامی برداشته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن کامل پیام دفتر رییس جمهوری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال پرشکوه و صمیمی مردم متدین، فهیم و انقلابی استان فارس، در طلیعه سال «دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی»، به دل ها و دیدگان کاروان دولت تدبیر و امید قوّتی مضاعف بخشید.

این سرزمین، سرشار از تاریخ درخشان و غنی از سرمایه های معنوی و فرهنگی، میراث دار گرانبهاترین دستاوردهای تمدن ایرانی و اسلامی در طول تاریخ ایران زمین است. سرزمین شعر، شعور و ادب، که مدارا را از حافظ و مهربانی را از سعدی به یادگار آورده است.

خطه زرخیزی که وجود بقاع متبرکه گوناگون در آن، گواهی می دهد که مردم با ایمان فارس از دیرباز نسبت به خاندان رسالت ارادتی خاص داشته اند و نامگذاری مرکز این استان به عنوان حرم سوم اهل بیت(علیهم السلام) از سوی رهبر معظم انقلاب نیز گویای همین واقعیت است.

این مردم که با بینش عمیق فرهنگی و سیاسی همواره در صحنه های گوناگون دفاع از هویت ایرانی و تقویت ارزش های اسلامی پیشتاز و افتخارآفرین بوده اند و همواره به سربلندی و اقتدار کشور خویش جلوه ای درخشان بخشیده اند، درخور تکریم و تشکرند.

شایسته است برای جبران مشکلات و کاستی های منطقه، بویژه در شکوفایی صنایع، کارآفرینی، توسعه حمل و نقل و مدیریت بهینه منابع آبی، برنامه ریزی های دقیق تری صورت پذیرد.

امیدواریم در سال جدید با همت و تلاش مضاعف و جدّی مسوولان به ویژه مدیران محلی و همیاری و همراهی مردم استان، شاهد برداشته شدن گام های اساسی در جهت توسعۀ پایدار و همه جانبۀ این خطه از میهن اسلامی باشیم.

به پاس استقبال پرشور و دلگرم کننده مردم مومن، فرهنگ مدار و تلاشگر استان فارس از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف شهروندان عزیز، نمایندۀ محترم ولی فقیه، تولیت محترم حرم سوم اهل بیت(علیهم السلام)، ائمه گرامی جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران، جوانان و نوجوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر گروه های سیاسی و نهادهای اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم و توفیق روزافزون یکایک آنان را از خداوند بزرگ آرزومندیم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =