توجه به معنویات در کنار اقتصاد در بندر امیرآباد جای خوشحالی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین نماینده ولی فقیه در استان مازندران که به منظور افتتاح مسجد محمد رسول‌الله(ص) و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، سرمایه‌گذاری و زیرساختی بندر امیرآباد روز پنج‌شنبه در این منطقه ویژه اقتصادی حضور یافت، در مراسم جمع مسئولان ارشد استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور، ضمن تبریک ولادت امیرالمومنان علی(ع) و خیرمقدم به مهمانان، گفت: بندر امیرآباد یک منطقه اقتصادی است که نقش مهمی در تأمین اشتغال مورد نیاز منطقه و شکوفایی اقتصادی استان مازندران و حتی شمال کشور دارد.

آیت‌الله «نورالله طبرسی» افزود: انتظار داریم که مسئولان سطح کشوری نگاه ویژه‌ای به این بندر داشته باشند و برای توسعه هرچه بهتر این موقعیت و فرصت مناسب اقتصادی تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به ساخت مسجد باشکوه محمد رسول‌الله(ص) در محوطه بندر امیرآباد، اظهار کرد: ساخت و بهره‌برداری از این مسجد در یکی از مهم‌ترین بنادر ایران جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مسئولان اقتصادی ما نگاهی اینچنینی و ویژه به معنویات در کنار اقتصاد و تجارت دارند. از همه مسئولان و دست‌اندرکاران این بندر و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی سپاسگزارم و امیدوارم که در راه توسعه و آبادانی این بندر همواره موفق و پیروز باشند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =