دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر گروه‌های اصلاح‌طلب یکپارچگی خود را حفظ کنند، مجلس آینده مجلسی هماهنگ با دولت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، غلامحسین کرباسچی در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص انتخابات اگر گروه‌هایی که در طیف اصلاح‌طلبان می‌گنجند مثل سال 92 وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند می‌توانند موفقیت خود را در تعیین مجلسی همراه دولت جهت تحقق وعده‌های دولت رقم بزنند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان علاوه بر وحدت و یکپارچگی درونی باید چهره‌هایی را معرفی کنند که با همین شرایط موجود بتوانند در انتخابات به موفقیت برسند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره مهم‌ترین چالش‌های پیش روی دولت اظهار کرد: برون‌رفت از شرایط بحرانی حاصل از تحریم‌ها مهم‌ترین مانع پیش روی دولت برای دست‌یابی به اهداف اقتصادی است و چنانچه وضعیت تحریم‌ها به همان شکل ادامه می‌یافت مخاطرات جدی برای کشور در برداشت.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: در این مدت دولت خوب پیش رفته و اگر باقی‌مانده مسیر هم به این خوبی طی شود، می‌توان به موفقیت دولت امیدوار بود.

وی با اشاره به مشکلات به جا مانده از دولت قبل گفت: تورم، رکود و بیکاری و سقوط قیمت نفت طرح‌های نیمه‌تمام و کمبود بودجه، ساماندهی معضلات اقتصادی را به یکی از مهم‌ترین و دشوارترین کارهای پیش روی دولت تبدیل کرده است.

وی انتظارات سیاسی و اجتماعی را سومین چالش پیش روی دولت برشمرد و گفت: آقای روحانی در انتخابات وعده‌هایی در خصوص فعالیت‌های سیاسی احزاب و گروه‌ها، مبارزه با فساد اداری و تقویت نظارت و دفاع از آزادی‌های سیاسی و اجتماعی داد که امیدواریم با تدبیر این وعده‌ها عملی و مسائل این عرصه حل شود.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی با بیان این‌که «این مشکلات یک‌شبه درست نشده‌اند و حل آن‌ها نیازمند زمان است» تاکید کرد: مردم باید با صبر و بردباری به دولت کمک کنند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =