یک عضو مجلس خبرگان گفت: نظام با انتقاد سازنده شاداب می‌ماند، اگر می‌خواهید از نظام حمایت کنیم انتقاد سازنده داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی طی سخنانی در گلپایگان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) با اشاره به این‌که «مسئولان با مردم یکی هستند» افزود: زندگی امام علی(ع) باید برای مسئولان نظام اسوه باشد و دغدغه دین و حاکمیت ارزش‌ها را داشته باشند. همه حکومت در خدمت دین و اسلام است و همه مسئولان نظام باید انگیزه اجرای دین و مکتب اهل بیت(ع) را داشته باشند.

وی با بیان این‌که «روح حکومت دینی عدالت است» خاطرنشان کرد: در نامه‌های امیرالمومنین(ع) این سخن موج می‌زند که «مردم همه کاره‌اند»؛ لذا حاکمان باید درب اتاق مسئولیت‌شان روبه مردم باز باشد. زمانی که صحبت از امکانات است بستگان مسئولان باید در آخر صف باشند و جایی که صحبت از فداکاری است باید خط اول باشند، همچون امام علی(ع) که در مورد فرزندانش اینگونه بود.

وی با بیان این‌که «انتقادسازنده آری، تخریب نه»، ادامه داد: نظام با انتقاد سازنده شاداب می‌ماند، اگر می‌خواهید از نظام حمایت کنیم انتقاد سازنده داشته باشیم، نظام اسلامی از به به و چه چه به دور است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    0 0
    تندروی راه شماست....کسی جرات نداره انتقاد کنه