علیرضا معظمی نیا خریدار تیم پرسپولیس گفت: من هر چه دارم از خودم است، آنها از بیت المال دارند. شما حساب هایشان را چک کنید، ببینید بدهی های بانکی آنها چقدر است؟

معظمی نیا در گفت وگویی به رقبا خریدار پرسپولیس کنایه زد و گفت: من برای همه شان احترام قائل هستم و صورتشان را هم می بوسم و هیچ دشمنی هم ندارم. اما اگر بخواهند پررویی کنند، از قانون کردی خودم استفاده می کنم و بلایی سرشان می آورم...  اینجا را ببینید.


حق سعید عبدولی را خورده بودند
شورای بین المللی بازیهای منصفانه بعد از بازبینی فیلم مبارزه سعید عبدولی با حریف کره ای اش و بررسی رای داور مسابقات با توجه به این که عبدولی به رغم ناداواری به احترام تماشاگران و نفس برگزاری بازیهای ورزشی در اقدامی جوانمردانه اقدام به ادامه مسابقه تا پایان وقت قانونی کرد از وی تشکر کرده و نماینده ایران را شایسته دریافت دیپلم جهانی "بازی منصفانه" دانست. اینجا را ببینید.

شوخی های عابدزاده باز هم قربانی گرفت

احمدرضا عابدزاده که به قول خودش دو ساعت منتظر دایی ایستاده بود وقتی او را دید با دست به شکمش کوبید و دستهای او را فشار دارد.عابدزاده که شوخی هایش همچنان قربانی می گیرد بعد از فشار دادن دست کریمی این بار چنان دست دایی را فشار داد که همه می گفتند شهریار در چنگال عقاب گیر افتاده است. اینجا را ببینید.

 

هزینه های دفتر احمدی نژاد در ولنجک از کجا تامین می شود؟
به گزارش شرق میرتاج الدینی معاون پارلمانی سابق محمود احمدی‌نژاد گفت: «من تنها جایی که می‌شناسم دفتر ولنجک است. دفتر رئیس‌جمهور سابق و از نظر ساختاری دفتر رئیس‌جمهور سابق ردیف مشخص در بودجه نهاد ریاست‌جمهوری دارد». این درحالی است که پیش از این اما عوض حیدرپور، نماینده شهرضا، گفته بود که ردیفی برای این هزینه‌ها در بودجه وجود ندارد. اینجا را ببینید.

 

روایت معادیخواه از تندروی آیت الله منتظری در جریان پیروزی انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین معادیخواه: یك روز عصر در مدرسه رفاه كه ستاد استقبال امام در آنجا مستقر بود، حضور داشتم و شاهد بودم كه كسي با مرحوم آقاي مطهري تلفني صحبت مي‌كند. من نمي‌دانستم آن سوي خط چه كسي است، اما از قرايني كه بعدها شنيدم، متوجه شدم ظاهرا آن فرد آقاي احسان نراقي است كه از طرف دولت وقت صحبت مي‌كرد. اینجا را ببینید.

 

ریزش قیمت مسکن در فروردین امسال/ قیمتها به پاییز92 برگشت
علی چگینی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: فروردین امسال یک مولفه جدید از بیرون بازار ملک، بر قیمت مسکن تاثیر نزولی گذاشت؛ 9 روز مذاکرات ممتد بین ایران و گروه 1+5 در لوزان سوئیس که درست در ایام عید انجام شد، تصمیم خریداران و فروشنده‌های ملک را تحت‌الشعاع قرار داد و جریان ضعیف معاملات در بازار مسکن را ضعیف‌تر کرد. اینجا را ببینید.

 

حقی که وعده شد و داده نشد
پس از آنکه وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به عدم پرداخت یارانه بخش صنعت به رغم اعلام نوبخت اعتراض کرد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت که وزارت صنعت باید صنعتگران واجد شرایط را به این سازمان معرفی کند تا یارانه به صورت وام های کم بهره در اختیار آن‌ها قرار گیرد. با این حال موضوع مذکور در همین نقطه مسکوت ماند. اینجا را ببینید.

 


واکنش منفی به سریال جدید شبکه 3
وزنامه جوان نوشت: سريال «شمعدوني» جايگزين «در حاشيه» مهران مديري شده است تا هر شب كليشه‌هايي مثل جنگ بين خواهر شوهر و عروس، مرد ذليلي، كمبود شوهر، گستاخي بچه‌ها و بي‌احترامي‌شان به بزرگ‌ترها و بدآموزي‌هاي ديگري مثل سخن‌چيني و وراجي از طريق يك سريال جديد و جايگزين وارد خانه‌هاي آنها و ساير مردم شود و فرهنگ خانه و خانواده را به هم بريزد. اینجا را ببینید.

 

"فاطما گل" این فیلم را به فروش 1.2میلیاردتومانی رساند
سرمایه گذاران این پروژه برای رسیدن این فیلم به سطح فروشی که هزینه تولید را بازگرداند، اقدام به تبلیغات تازه‌ای کردند و آن هم تبلیغ استراحت مطلق پشت شیشه‌های خودروهای شخصی و دعوت طرفداران این فیلم را چنین تبلیغی بود، اما این روش، تنها ابتکار عوامل «استراحت مطلق» نبود... . اینجا را ببینید.

 

افتتاح اولین هتل داعش در موصل
العالم خبر داد: به گزارش روزنامه اینترنتی رای الیوم، یکی از کارمندان هتل (Nineveh Oberoi) یا هتل بین المللی نینوا تایید کرد: گروه تروریستی داعش دیروز جمعه از ساکنان موصل خواست تا در مراسم بازگشایی این هتل حضور یابند؛ این هتل جزء املاک خصوصی است و در رده هتل های 5 ستاره قرار دارد. اینجا را ببینید. 

 

دومین مصرف کننده ی لوازم آرایشی در خاورمیانه
گاهی در مطب دکتر، محل کار، دانشگاه و کوچه و خیابان چنان آرایش هایی به چشم می خورند که اگر ندانی خیال می کنی همین الان از مجلس عروسی یا جشنی بزرگ بازگشته اند. دکتر رحیمی، کارشناس روانشناسی می گوید: « با مواردی مواجه هستم که معتقدند ظاهرشان به خودشان تعلق دارد و کسی نمی تواند آن ها را محدود کند که چطور ظاهر شوند. برای این افراد تبیین این نکته که این قضیه در محیط خانواده و حریم شخصی معنی و موضوعیت پیدا می کند ضروری است». اینجا را ببینید.

 

انتقاد بی‌سابقۀ جان کری از اسرائیل
به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع مصر، کری روز شنبه در مصاحبه با شبکه 10 رژیم صهیونیستی گفت: این توافق برای 10 یا 15 سال نخواهد بود، بلکه توافق دایمی و ابدی است. کری افزود: واکنش اسرائیل به توافق هسته ای با ایران، نوعی رفتار «هیستریک» است. اینجا را ببینید.

 

212 /17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413325