دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خصوصیات بارز عسگر اولادی گفت: امام (ره) کلمه بسیار صالح را برای مرحوم عسگر اولادی به کار بردند و مقام معظم رهبری نیز ایشان را مجاهد صادق نامیدند. این نشان دهنده شخصیت ممتاز مرحوم عسگر اولادی بود.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمدنبی حبیبی در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی در مزار ۷۲ تن تصریح کرد: وقتی یک مرجع تقلید صاحب رساله که رهبر انقلاب است تعبیری را راجع به کسی به کار می برند حساب شده است و نشان از شخصیت ویژه مرحوم عسگر اولادی دارد. کلمه صدق و مشتقات ان بارها در قران به کار رفته و با بررسی قرآنی می توان پی برد که رهبری چه تعریفی از مرحوم عسگر اولادی کردند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های بارز مرحوم عسگر اولادی این بود که بر«من» خویش تسلط کامل داشتند. «من» مرحوم عسگر اولادی مانند موم در دست ایشان بود.

وی در پایان افزود: دومین خصوصیت مرحوم عسگرذ اولادی خاضع بودن ایشان بود. وی همواره در طول زندگی بینی منیت را به خاک مالیده بود. انسان اگر می خواهد مورد هدایت و توفیقات خداوند متعال قرار گیرد باید تلاش کند. مرحوم عسگر اولادی در راه خدا زندگی و جهاد کرد و مورد هدایت خداوند متعال قرار گرفت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =