کمپین "حفظ جان کودکان" در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کمپین "حفظ جان کودکان با ایمنی راه‌ها" را معرفی و راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این کمپین با هدف انتقال پیام‌هایی در خصوص چگونگی محافظت از خود در هنگام تردد در حاشیه خیابان‌ها و جاده‌ها در حین رفت و آمد به مدرسه و یا در زمان بازی و پیاده‌روی و همچنین دوچرخه سواری، به کودکان و خانواده‌های آنان، آغاز به کار می‌کند. این پیام‌ها نکات مهمی را برای پیشگیری از آسیب پذیری کودکان درون خودروها در هنگام برخورد و تصادف در بر دارد و می‌تواند به ارتقای ایمنی آنان در را‌ه‌ها و جاده‌ها کمک کند.

این کمپین که مورد حمایت فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)قرار دارد، با توجه به آمارهای موجود در زمینه کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از کودکان کشورمان در تصادفات رانندگی و سوانح جاده‌ای و در راستای کاهش میزان مرگ و میر کودکان در اینگونه رخداد‌ها، طراحی شده است.

در مدت 10 روز برپایی نمایشگاه، هر روز برنامه‌های متنوع شامل نمایش‌های عروسکی و موزیکال، نقاشی، شعر خوانی و مسابقه و توزیع اقلام تبلیغاتی حاوی پیام‌ها و نکات ایمنی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =