خبرگزاری تسنیم: سیم‌کارت کودک رایتل در دانشگاه قرآن و حدیث به بهره‌برداری رسمی رسید.

رایتل به منظور ارائه خدمات متناسب به جامعه کودکان، از چندی پیش انجام مطالعات لازم به منظور تولید سیم‌کارت ویژه کودکان همگام با تکنولوژی روز دنیا را در دستور کار خود قرار داد و پس از تولید موفق این محصول منطبق با مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و در چارچوب پیمان نامه حقوق کودک سازمان ملل متحد، عرضه سیم‌کارت ویژه کودک را از مدتی پیش آغاز نموده است.

این سیم‌کارت پس از اتمام عرضه آزمایشی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار قم در دانشگاه قرآن و حدیث این شهر به بهره‌برداری رسمی رسید.

عرضه اولیه سیم‌کارت کودک این اپراتور در قالب همکاری با مجموعه نشریات نبات برای دو رده سنی 3 تا 6 سال و همچنین 7تا 12 سال، از اواخر سال 1393 آغاز شد.

محصول سیم‌کارت کودک در بسته‌بندی دوگانه شامل یک عدد سیم‌کارت اعتباری ویژه "پدر و مادر" با هدیه 100مگابایت اینترنت یک ماهه با قابلیت مدیریت و کنترل حساب سیم‌کارت کودک، به همراه یک عدد "سیم‌کارت کودک" با قابلیت‌های ویژه از جمله دسترسی مشخص و کنترل شده به خدمات دیتا همانند امکان مشاهده رایگان ساعت‌ها شبکه تلویزیونی پویا، آرشیو کامل کارتون‌‌های پخش شده از شبکه‌های تلویزیونی در قالب سرویس رایتونز از مجموعه کافه رایتل، هزاران کارتون و انیمیشن عرضه شده در خدمت آپارات کودک، مجموعه‌ای متنوع از داستان بازی و سرگرمی ارایه شده توسط مجموعه نشریات نبات به همراه امکان استفاده از واقعیت افزوده در مجموعه نشریات مذکور، در مجموعه نشریات نبات با قیمت 100 هزار ریال عرضه گردیده و هم‌اکنون در دسترس متقاضیان است.

والدین می‌توانند با خرید این محصول، بسته دوگانه خود شامل "سیم‌کارت کودک" و "سیم‌کارت پدر و مادر" را با دو شماره پشت سرهم، به طور رایگان درب منزل دریافت نمایند.

تنها والدین و آن هم از طریق سیم‌کارت خود می‌توانند نسبت به خرید بسته مصرفی 30 روزه، با حجم 10 گیگا بایت و هزینه 50 هزار ریال اقدام کنند.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =