۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

در جلسه هم اندیشی تعیین وضعیت یک قلاده ببرسیبری نگهداری شده در قرنطینه موقت مجتمع ارم سبز که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد؛ مقرر شد که ببر ارم قرنطینه جدید با شرایط استاندارد و متناسب وضعیت زیستی حیوان منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، به منظور تعیین وضعیت ببر سیبری نگهداری شده در قرنطینه موقت مجتمع ارم سبز ، در روز سه شنبه مورخ 15/2/94 جلسه ای در محل معاونت محیط زیست طبیعی با حضور مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش ، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید و نمایندگان مرکز مدیریت بیماریهای وزارت بهداشت، سازمان دامپزشکی و جمعی از اساتید دانشکده دامپزشکی تهران و رئیس مجتمع ارم سبز برگزار شد.

مدیر کل دفتر تنوع زیستی و حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پس از بحث و بررسی و با عنایت به موافقت کلیه حاضرین مبنی بر انتقال حیوان به قرنطینه جدید با شرایط استاندارد و متناسب جهت وضعیت زیستی حیوان، مقرر شد بدواً سازمان حفاظت محیط زیست محلی را برای قرنطینه حیوان مشخص و پیشنهاد کند.

مجید خرازیان مقدم ادامه داد: در صورت تائید محل از جانب سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت، با در نظر گرفتن شرایط قرنطینه و طبق ضوابط قانونی ، انتقال حیوان بعمل آید.

او گفت: همچنین مقرر گردید در صورت انتقال حیوان به محل جدید ، نسبت به آزمایش و نمونه برداریهای لازم هر شش ماه یکبار از ببر مذکور اقدام و در صورت تائید سلامتی آن برای خروج از محل قرنطینه جدید بررسی و تصمیم گیری شود.

٤٧۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3 0
    بعد از پنج سال تصمیم خوبی بود که باید زودتر گرفته می شد امیدوارم این انتقال هرچه سریعتر انجام گیرد
  • بی نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    3 0
    باید زودتر از این ها این کار انجام می شد