۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی گفت: رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل از اولویت‌های کاری ناجا در سال 94 است.

 سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرماندهی کل قوا، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه به اقتدار و رأفت فرمودند و تأکید داشتند که نیروی انتظامی باید یک نیروی مقتدر و همراه با عدالت و ترحم باشد و هر جایی که افرادی هر چند اندک، حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و قانون گریز و قانون شکن هستند باید طبق قانون نیروی انتظامی با شدت و قدرت با آنها برخورد کند و نتیجه این برخورد خرسندی مردم باشد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی پناهگاه مردم شریف و عزیر کشور اسلامی ما خواهد بود و ما برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با جدیت مأموریت‌های خود را ادامه خواهیم داد و حتما در اجرای مأموریت از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل اولویت کار ما در سال 94 است و ان شاء الله با همت مسئولان و فرمانده هان نیروی انتظامی این مهم محقق خواهد شد.

سردار اشتری تصریح کرد: کاری که نیروهای انتظامی در جهت تأمین امنیت و آرامش مردم انجام می‌دهند یک عبادت و ذکر است.

وی ادامه داد: در سال 93 و مدتی که از سال 94 گذشت اگر بررسی اجمالی از عملکرد نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم نشان دهنده انجام اقدامات شایسته و خوبی است و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: جرائمی که دغدغه و نگرانی مردم بوده با همت نیروی انتظامی کاهش و کشفیات افزایش پیدا کرده است و امیدواریم که در سال 94 نیز این اقدامات شایسته ادامه داشته باشد و به سمت مطلوب حرکت کنیم و در ارزیابی که پایان سال خواهیم داشت، رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

اشتری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانهای امن کشور است البته بازهم نیروی انتظامی با تلاش مضاعف و جهادی اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهد و این توان در مجموعه فرماندهی انتظامی استان وجود دارد.

وی تصریح تصریح کرد: ‌با هماهنگی، همدلی و همکاری خوبی که بین مسئولان و نیروی انتظامی است این توان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ‌تامین نیازمندی‌های انتظامی استان از لحاظ نیروی انسانی، ساختمان و تجهیزات در حد بضاعت و توان در اولویت قرار خواهد گرفت البته در این باره نیازمند کمک و توجه مسئولان استان نیز هستیم.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =