محسن امیریوسفی، کارگردان فیلمبرداری فیلم تازه خود «دریم لب» را از جشنواره کن آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساخت فیلم سینمایی «دریم لب» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی در جنوب فرانسه و از جشنواره کن آغاز خواهد شد. 

امیریوسفی که سال گذشته فیلمنامه «دریم لب» را در خانه سینما ثبت کرده بود، در آغاز می‌خواست آن را در قالب یک رمان به رشته تحریر درآورد اما منصرف شد و با توجه به فرم مستند داستانی مورد علاقه‌اش تصمیم گرفت آن را به فیلم تبدیل کند. 

«دریم لب» داستان نویسنده‌ای است که یک خیانت‌کاری، باعث می‌شود وارد بزرگترین بحران زندگی‌اش شود. این فیلم نگاهی هم به حضور فیلم‌های سینمای ایران در جشنواره‌های بین‌المللی در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ دارد. 

خود امیریوسفی در سال ۲۰۰۴ با فیلم «خواب تلخ» در جشنواره کن و در بخش «دو هفته با کارگردانان» حضور داشت و توانست مورد تقدیر ویژه بخش دوربین طلایی جشنواره کن قرار بگیرد و جایزه نگاه جوان بخش دو هفته کارگردانان را هم دریافت کند. فیلمی که البته هنوز در ایران به نمایش عمومی درنیامده است. 

امیریوسفی در حالی ساخت «دریم لب» را آغاز کرده که همچنان سرنوشت فیلم دیگرش «آشغال‌های دوست داشتنی» بلاتکلیف و نامشخص است. فیلمی آماده اکران که تاکنون مسئولان سینمایی هیچ پاسخی درباره اکران یا عدم اکران آن نداده‌اند.  

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 416964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید US ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    5 0
    ایشالا این یکی هم مثل سه فیلم قبلی امیریوسفی توقیف نشه و تو جشنواره فجر ببینیمش.