مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پس از دیدار روز گذشته این تیم برابر شهرداری تبریز و سقوط به لیگ دسته دو کشور‏، گفت: به دو نفر از بازیکنان​مان مشکوک هستیم اما ثابت کردنش سخت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، ارسطو جهانداری پس از سقوط تیمش به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بازی پلی آف در برابر شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز در بازی روز گذشته فقط دو توپ روی دروازه ما آورد که هر دو توپ هم گل شد. متاسفانه یکسری عوامل باعث شد که ما شکست را بپذیریم. این عوامل هم متاسفانه از سوی خودمان بود. به دو نفر از بازیکنان​مان مشکوک هستیم. مانند قبل که دلالی به دروازه​بان‌مان زنگ زد و گفت 50 میلیون تومان به تو می‌دهیم و یک پنالتی به تیم حریف بده‏، متاسفانه در بازی روز گذشته به دو بازیکن‌مان مشکوک هستیم و 90 درصد احتمال می‌دهم آنها را خریده‌اند.

وی ادامه داد: من شدیدا دنبال این مسئله هستم و باید چنین بازیکنانی از فوتبال منع شوند. آنها به تیم​مان خیانت کردند. همچنین داور بازی و همه عوامل این دیدار با اشتباهات زیادشان باعث شدند ما نتیجه مورد نظرمان را نگیریم. همه می​خواستند شهرداری تبریز در این بازی برنده شود چرا که در لیگ برتر حق تراکتورسازی خورده ‌شد و قصد داشتند این جا جبران کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان اینکه ما از فدراسیون خواسته بودیم که از عوامل قوی در این بازی استفاده کند، عنوان کرد: متاسفانه این دیدار را بسیار معمولی حساب و از افراد ضعیفی استفاده کردند. مشکلات زیادی در این بازی برای ما پیش آمد و دنبالش هم هستیم تا ببینیم می​توانیم حق​مان را بگیریم یا نه. من به طور قطع می​توانم بگویم بازیکنان​مان را در این بازی خریدند اما ثابت کردنش سخت است. دو بازیکن ما که بهترین​های ما در بازی​های گذشته بودند، روز گذشته بدترین بازی​شان را به نمایش گذاشتند.

وی درباره درگیری​هایی که در بازی روز گذشته به وجود آمد، گفت: تیم شهرداری تبریز در این بازی بسیار وقت تلف کرد اما داور بازی زمان تلف شده‌ زیادی محاسبه نکرد و به همین دلیل تماشاگران از داور بازی ناراضی بودند. در ادامه هم خداداد عزیزی یک مقدار شلوغ کرد و جو راه انداخت و حاشیه را وارد زمین کردند و در نهایت همه چیز دست به دست هم داد تا تیم‌شان پیروز از زمین خارج شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =