استاندار کرمانشاه:سیاست دولت یازدهم بی طرفی در انتخابات است

استاندار کرمانشاه با اشاره به انتخابات تصریح کرد: سیاست دولت یازدهم بی‌طرفی در انتخابات است و فرمانداران و مدیران نیز باید این سیاست را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: حرکات انتخاباتی شروع شده و باید سعی کنید که با رعایت صحیح قوانین و مقررات برای یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ صورت نگیرد.


استاندار کمانشاه گفت: خردادماه حامل رخدادهای عظیمی است که هر یک به نوعی افتخاری برای ملت محسوب می‌شود.

وی از آزادسازی خرمشهر به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ کشور و فتح‌الفتوح دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: افتخارات بعد از انقلاب به زمان سال‌های دفاع مقدس بازمی‌گردد که در هیچ جای دنیا سابقه نداشته ملتی با چنین ایثارگری و حماسه‌ای مقاومت کنند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: زمانی که دنیا بین دو قطب سرمایه‌داری و کمونیست تقسیم شده بود انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و آنها که قطب جدیدی را نمی‌پذیرفتند به همین دلیل جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

رضایی‌بابادی بیان داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مقاومت ملت غیور ایران که از ظلم رژیم دیکتاتور سابق به سطوح آمده بودند پیروز شد.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله در زمانی‌که ایران هیچ آمادگی برای دفاع نداشت تحمیل شد، ادامه داد: اگر لطف خداوند نبود در آن زمان نیمی از کشور به تصرف آنها درآمده بود.

استاندار کرمانشاه به وضعیت امروز کشور اشاره کرد و افزود: مذاکره باعزت تنها راه حل موضوعات ایران است و این به مقاومت‌های مردمی باز می‌گردد.

رضایی‌بابادی با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدحسین زرندی، گفت: وی محور استان در قبل و بعد از انقلاب بود و ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله زرندی مورد تایید و تکریم امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی به سالگرد ارتحال امام راحل و مناسبت 15 خرداد نیز اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز به این کشور و سرزمین می‌بالیم به واسطه مجاهدت‌های امام راحل است و هرچه داریم از ایشان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =