ایسکانیوز نوشت:

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از باز شدن سایت نقل و انتقالات دانشجوی از 1 تا 15 خرداد ماه خبر داد.

سعید کاردار، با اعلام این خبر گفت: سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویانی که می خواهند برای مهر 94 به دیگر واحدهای دانشگاه آزاد مهمان شوند و یا انتقالی بگیرند از اول خرداد ماه تا 15 خرداد ماه باز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: دانشجویان می توانند به سایت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد مراجعه کنند و در بخش خدمات وارد سامانه نقل و انتقالات شوند و یا به طور مستقیم با مراجعه به نشانی 78.38.220.207 ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست خود را در این سامانه ثبت نمایند تا کار اداری آن انجام شود.

سامانه درخواست وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد باز است

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در خصوص اتوماسیون اداری دانشگاه آزاد اسلامی به خبرنگار ایسکانیوز گفت: اتوماسیسون اداری انجام شده است و تمامی مراحل وام‌های ازدواج از طریق این پرتال انجام می شود.

وی با بیان اینکه 6 هزار نفر از این طریق سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی وام دریافت کرده اند، گفت: پرتال درخواست وام ازدواج از هفته گذشته مجدد باز شده است و دانشجویان برای درخواست وام می توانند با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی و در بخش خدمات، وارد این سامانه شوند.

کاردار افزود: این وام از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) به عنوان بانک عامل دانشگاه آزاد اسلامی به زوج های دانشجو پرداخت می شود.

وی در پایان گفت: وام ازدواج دانشجویی 10 میلیون تومان است که با باز پرداخت 3 ساله و با بهره 14 درصد به زوج های جوان دانشجویی پرداخت خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =