طعنه استویچکوف به رئالی ها:فوتبال بلد نیستید ، بچسبید به تیم بسکتبال تان!

هریستو استویچکوف ستاره بلغاری سابق فوتبال دنیا به رئالی ها طعنه زد.

 

ایسنا نوشت:رئال مادرید در 6 فصل گذشته فقط یکبار فاتح لیگا شده است، این در حالی است که تیم بسکتبال این باشگاه موفقیت‌های زیادی داشته است.

هریستو استویچکوف بازیکن سابق بارسلونا درباره وضعیت تیم رقیب گفت: در طول سال‌های اخیر آنها تنها یک بار قهرمان لیگ شده‌اند و این شرم آور است. فکر می‌کنم در طول 7 سال من همراه با تیم پیشکسوتان بیشتر از رئال مادرید قهرمان لیگ شده‌ام. امسال رئال مادرید باید اهمیت بیشتری به یورولیگ بسکتبال بدهد چون در فوتبال آنها تنها فینال لیگ قهرمانان را از پای تلویزیون تماشا کرده‌اند. ایکر کاسیاس سمبل دنیای فوتبال است. او همه چیز را فتح کرده است و نباید به خاطر اینکه 4،5 نفر احمق او را هو کرده اند، مجبور به ترک رئال مادرید شود.

او ادامه داد: زمانی که من با تیم ملی بلغارستان بازی می‌کردم همیشه دستبندی با پرچم کاتالان به دست داشتم. من همیشه از وقتی که یک نفر در سال 1992 در ومبلی از من خواست، حامی استقلال کاتالونیا بوده‌ام. چرا مردم کاتالان باید به کس دیگری وابسته باشند؟ هرچند اسپانیا در جام جهانی 2010 به خاطر اسپانیا بودنش قهرمان شد، نه به خاطر کاتالونیا.

ستاره بلغاری در پایان گفت: من احترام زیادی برای ویسنته دل بوسکه قائل هستم. من به هم تیمی‌های قدیمی خود در بارسا افتخار می‌کنم چون آنها هم پیراهن بارسلونا و هم پیراهن تیم ملی اسپانیا را به تن کرده‌اند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =